چگونه موشن گرافیک جذابی تولید کنیم ؟

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۱:۴۹
کد خبر: ۱۱۳۷۰۴۱
چگونه موشن گرافیک جذابی تولید کنیم ؟
موشن گرافیک‌ روش بسیار مناسبی برای معرفی خدمات و محصولات است. این ویدیوها در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. به طور کلی موشن گرافیک به معنی حرکت دادن به گرافیک است و معمولا به صورت دو بعدی ساخته می‌شود.

به گزارش برنا، موشن گرافیک‌ روش بسیار مناسبی برای معرفی خدمات و محصولات است. این ویدیوها در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. به طور کلی موشن گرافیک به معنی حرکت دادن به گرافیک است و معمولا به صورت دو بعدی ساخته می‌شود.

یکی از مهم‌ترین استفاده‌های این ویدیوها در تبلیغات است و اکثر خدمات و برندها با کمک این ویدیوها به معرفی خود می‌پردازند. به همین دلیل است که آشنایی با نرم‌افزارهای ساخت موشن گرافیک بسیار رونق پیدا کرده است. افراد زیادی به دنبال آموزش افتر افکت هستند تا بتوانند به کمک آن موشن‌ گرافیک ساخته و به بازار کار وارد شوند.

آموزش افتر افکت رایگان را می‌توانید با خرید اشتراک از سایت جی اف ایکس دانلود دریافت کنید. اما برای ساخت موشن گرافیک به آموزش نرم‌افزارهای گرافیکی مثل آموزش فتوشاپ هم نیاز دارید. کافیست با سایت جی اف ایکس دانلود همراه شوید و به تمام این آموزش‌ها با پرداخت مبلغ کمی دسترسی داشته باشید. 

آموزش فتوشاپ در جی اف ایکس دانلود چه ویژگی‌هایی دارد؟

همانطور که گفته شد قبل از آموزش افتر افکت لازم است برای یادگیری کامل فتوشاپ اقدام کنید. بسیاری از کسانی که در زمینه موشن گرافیک فعالیت می‌کنند از این مرحله به راحتی عبور می‌کنند. آن‌ها به معلومات قبلی خود در فتوشاپ اعتماد دارند و به آموزش افتر افکت مراجعه می‌کنند. اگر این آموزش‌ها اصولی نباشند و به صورت خودآموزی صورت گرفته باشد ممکن است در ادامه کار و در مرحله آموزش افتر افکت با مشکلاتی مواجه شوید.

آموزش فتوشاپ فارسی با جزئیات و به صورت کامل در سایت جی اف ایکس دانلود به شما کمک می‌کند اصولی آموزش ببینید. شما برای ساخت موشن گرافیک باید یک طرح گرافیکی کامل را به‌صورت پایا (Still Image) در فتوشاپ و به صورت لایه‌های مجزا طراحی کرده و سپس آن‌ها را با فرمت psd  ذخیره کنید. این فایل‌ها را وارد افتر افکت کرده و برای ساخت موشن گرافیک اقدام کنید. در این مرحله است که آموزش افتر افکت جی اف ایکس دانلود به کمک شما می‌آید. این آموزش افتر افکت فارسی بر اساس اصول اولیه و جزئیات مورد نظر شما دسته‌بندی شده و نیاز شما را از یک آموزش افتر افکت خوب راحت می‌کند.

آموزش افتر افکت + موشن گرافیک

مراحل ساخت یک موشن گرافیک جذاب چیست؟

برای ساخت یک موشن گرافیک جذاب علاوه بر آموزش افتر افکت به داشتن یک ذهن خلاق نیاز دارید. در طراحی چهره‌ها و المان‌ها خلاقیت به خرج دهید. استفاده از پروژه افتر افکت آماده گاهی برای شما بسیار کارآمد است ولی سعی کنید تمام شخصیت‌ها را جداگانه طراحی کنید و کاری متفاوت ارائه دهید. بعد از فکر کردن به ایده اولیه آن‌ها را روی کاغذ پیاده کنید. به کمک تیمی که به شما این پروژه افتر افکت را سفارش داده‌ است یک سیر داستان تولید کنید.

اگر موشن گرافیک شما یک داستان جذاب را بیان کند می‌تواند مخاطب را تا انتها درگیر کند. استفاده از ترکیب انیمیشن دو بعدی و سه بعدی هم می‌تواند به جذابیت موشن گرافیک شما بیفزاید. در بعضی از موارد استفاده از تایپوگرافی هم بسیار جالب توجه است. برای داشتن یک تایپوگرافی خوب باید تمرین زیادی انجام دهید. همه این موارد در کنار استفاده از آموزش افتر افکت سایت جی اف ایکس دانلود شما را به یکی از حرفه‌ای‌ترین موشن‌ گرافیست‌های کشور تبدیل خواهد کرد. 

آموزش افتر افکت + موشن گرافیک

ساخت موشن گرافیک در پریمیر امکان پذیر است؟

همه ما پریمیر را با تدوین ویدیو می‌شناسیم. این برنامه یکی از قوی‌ترین نرم‌افزارهای تدوین ویدیو است که در این زمینه کمک زیادی به تدوین‌گران کرده است. اما آموزش پریمیر فقط برای تدوین ویدیو نیست. شما به کمک آموزش پریمیر پرو می‌توانید به راحتی یک موشن گرافیک جذاب بسازید. در ابتدا لازم است به کمک آموزش پریمیر جی اف ایکس دانلود به طور کامل با این نرم‌افزار آشنا شوید و پس از آن برای ساخت یک موشن گرافیک حرفه‌ای اقدام کنید. 

چگونه به همه آموزش‌ها دسترسی داشته باشیم؟

مجموعه جی اف ایکس دانلود به شما این امکان را می‌دهد که فقط با یک مبلغ اشتراک بتوانید به دنیایی از آموزش‌ها دسترسی داشته باشید. آموزش افتر افکت، آموزش فتوشاپ و آموزش پریمیر را به راحتی می‌توانید به کمک جی اف ایکس دانلود دریافت کنید.

این مجموعه با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه آموزش نرم‌افزارهای گرافیکی و عرضه نرم‌افزارها مرجعی مطمئن برای شما است. به کمک جی اف ایکس دانلود، آموزش افتر افکت یا هر کدام از برنامه‌های مورد نیاز گرافیکی خود را به راحتی و با مبلغی کم دریافت کنید.

همچنین دانلود پروژه افتر افکت و پروژه پریمیر هم به راحتی به کمک جی اف ایکس دانلود امکان پذیر است. پس همین حالا به سایت جی اف ایکس دانلود مراجعه کرده و با تهیه اشتراک ماهیانه بدون محدودیت از تمام آموزش‌ها و برنامه‌های موجود در سایت مثل آموزش افتر افکت استفاده نمایید.

https://www.gfxdownload.ir

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز