آشنایی با غذای خشک مناسب توله سگ از برند نوتری پت

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۰۷۴۳
آشنایی با غذای خشک مناسب توله سگ از برند نوتری پت
شما با انتخاب غذای سگ نوتری پت می‌توانید یک تغذیه عالی و همچنین اشتهاآور برای تامین انواع نیازهای سلامتی توله سگ خود فراهم کنید.

به گزارش برنا، انتخاب بهترین غذا برای توله سگ یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که صاحبین این حیوانات باید در بدو تولد توله‌ها آن را در نظر بگیرند. این جمله بدان معنی است که غذای توله سگ باید دارای کیفیت و فاکتورهای مغزی باشد که بتواند تمامی احتیاجات سگ شما را فراهم کند. در واقع انتخاب یک غذای سگ نامناسب می‌تواند خطر ابتلا به انواع بیماری‌ها را خصوصاً در برخی از نژادهای خاص افزایش دهد. غذای توله سگ نوتری پت با داشتن فاکتورهای مغزی و توصیه شده به منظور حفظ سلامت توله سگ‌های شما می‌تواند یک انتخاب مناسب و هوشمندانه باشد. شما با انتخاب غذای سگ نوتری پت می‌توانید یک تغذیه عالی و همچنین اشتهاآور برای تامین انواع نیازهای سلامتی توله سگ خود فراهم کنید.

خشک یا مرطوب؟ کدام برای غذای توله سگ بهتر است؟

 ممکن است بدانید انتخاب غذاهای مرطوب به منظور تغذیه توله سگ‌ها می‌تواند یک راه عالی برای تقویت آبرسانی به سگ شما باشد در حالی که انتخاب غذای خشک توله سگ نیز می‌تواند برای کنترل سلامت دندان او انتخابی بسیار هوشمندانه باشد. استفاده از غذاهای خشک برای تغذیه توله سگ دارای مزایای بسیار زیادی است. در راستای انتخاب مناسب‌ترین غذای توله سگ نکته‌ای که باید آن را در نظر بگیرید، تهیه مخلوطی از هر دو غذای خشک و مرطوب به نسبتی مناسب است تا بتواند تمامی مواد مغذی مورد نیاز توله سگ خود را برطرف سازد. در ادامه شما را با نکاتی که باید در راستای انتخاب غذای توله سگ خود در نظر بگیرید بیشتر آشنا خواهیم کرد.

مزایای استفاده از غذای خشک توله سگ چیست؟

اگر شما نیز تاکنون صاحب توله سگی بوده‌اید باید بدانید که اصولاً صاحبین این حیوانات استفاده از غذای خشک توله سگ را نسبت به باقی غذاها ترجیح می‌دهند. دلیل این انتخاب این است که استفاده از این غذاها بسیار راحت‌تر و کم دردسرتر است. گذشته از سهولت استفاده از این نوع غذاها باید در نظر گرفت که این غذاهای خوشمزه خشک می‌توانند مزایای بسیار زیادی برای سلامت سگ‌های شما به همراه داشته باشند. بزرگترین مزیت استفاده از غذای خشک توله سگ این است که می‌‌تواند به سلامت دندان حیوان شما کمک کند. این غذا موجب تمیز کردن و تقویت دندان‌های حیوان شما می‌گردد. استفاده از این نوع غذاها باعث می‌شود تا در اثر جویدن و خشک بودن مواد غذایی تمامی رسوبات و پلاک‌های روی دندان سگ تراشیده و حذف شوند. با توجه به موارد ذکر شده و با در نظر گرفتن این موضوع که توله سگ‌ها به سرعت رشد می‌کنن، جا دادن غذای خشک توله سگ در برنامه غذایی این حیوان، تاثیر بسیار مثبتی در تقویت استخوان‌ها و سیستم ایمنی توله سگ‌ها دارد و دندان‌هایی محکم‌تر برای این حیوانات می‌سلزد.

غذای خشک توله سگ نوتری پت

چطور بفهمیم که یک غذای توله سگ تمامی نیازهای سگ ما را برآورده می‌کند؟

همان‌طور که می‌دانید به منظور اطمینان یافتن از سلامت یک محصول خصوصاً محصولات غذایی حیوانات ابتدا توسط نهادهای مربوطه یک سری دستورالعمل تعیین می‌شود که تولیدکنندگان غذاهای حیوانات موظف‌اند از آن پیروی کنند. به منظور اطمینان یافتن از سلامت و مواد مغذی به کار رفته در یک غذای توله سگ می‌توانید به برچسب موجود روی غذا نگاه کنید و از گواهینامه‌هایی همانند AAFCO که یک تاییدیه بین‌المللی است، آگاه شوید. همچنین می‌توانید بررسی کنید که محصولات خریداری شده مورد تایید سازمان غذا و دارو باشد. روش دیگر این است که پس از یک دوره استفاده از یک غذای خاص توسط توله سگ، برای مثال بعد از یک ماه و یا شش هفته، به ارزیابی سلامت توله سگ خود بپردازید. توجه داشته باشید که پس از مصرف این غذاها توله سگ شما باید بازیگوش، پرانرژی و دارای پوست و مویی براق و ضخیم باشد. اگر در این بازه مصرفی مدفوع توله سگ شما قهوه‌ای رنگ بود به معنای این است که حیوان می‌تواند بیشتر موادغذایی موجود در غذای توله سگ خریداری شده را هضم کند.

تضمین سلامت توله‌ها با غذای توله سگ نوتری پت

براساس مطالعاتی که دامپزشکان در طول سال‌ها روی تغذیه توله سگ‌ها و سگ‌های بالغ انجام داده‌اند، متوجه شده‌اند که در طی شش ماه اول زندگی نیازهای غذایی یک سگ به سرعت تغییر می‌کنند. این دوران برای سگ شما بسیار حساس است و بهتر است از همان ابتدا با آگاهی کامل یک غذای مناسب برای توله سگ خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با یک دامپزشک مشورت کرده و از او بخواهید به شما منابع مناسبی برای تهیه غذای خشک توله سگ پیشنهاد دهد. غذای توله سگ نوتری پت با کسب رضایت جمعیت کثیری از والدین حیوانات و دامپزشکان، یک انتخاب مناسب و مطمئن برای تغذیه حیوانات خانگی شما است. علاوه‌بر مواردی که تا کنون در خصوص چگونگی انتخاب یک منبع غذایی مناسب برای توله سگ ذکر کرده‌ایم؛ فاکتورهایی مانند وزن، سن و نژاد سگ را نیز باید درنظر گرفت. نوتری پت با ارائه محصولات متنوع و جداول راهنما در خصوص فاکتورهای ذکر شده، نیاز سگ‌ها را در انواع نژاد و وزن برطرف ساخته است. قطعا انتخاب اول شما هنکام خرید، غذای توله سگ نوتری پت خواهد بود. وب سایت دیجی پت یکی از معتبرترین مراجع خرید محصولات نوتری پت است.

غذای خشک توله سگ نوتری پت

توله سگ باید چند بار در طول روز غذا بخورد؟

توله سگ‌ها در صورت امکان باید حداقل ۳ بار در طول روز تغذیه شوند. از زمانی که آن‌ها را از شیر می‌گیریم تا سن ۴ تا ۶ ماهگی. بعد از گذشت سن ۶ ماهگیدو وعده غذایی در روز برای توله سگ در نظر بگیرید. در خصوص تغذیه توله‌ سگ‌ها نکات بسیاری وجود دارد،  سایت دیجی پت به عنوان یک بستر معتبر، این اطلاعات را بصورت رایگان و دسته بندی شده در اختیار شما قرار می‌دهد.

با توجه به اهمیت انتخاب غذای توله سگ خصوصا در ماه‌های اولیه تولد این حیوانات بهتر است تا از همین ابتدا آگاهانه اقدام به انتخاب یک غذای مناسب برای حیوان خود کنید.

نظر شما