فلزیاب های برتر در دنیا از لحاظ کیفیت کدامند؟

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۶:۰۳:۴۳
کد خبر: ۱۱۸۴۰۴۷
فلزیاب های برتر در دنیا  از لحاظ کیفیت کدامند؟
برای دریافت کاتالوگ فلزیاب و محصولات ما با شماره 09124455400 در واتساپ و تلگرام پیغام بگذارید یا جهت مشاوره رایگان تماس حاصل نماید.

به گزارش برنا، در این مطلب درباره بهترین فلزیاب ها مانند زالوتای روسیه ، فلزیاب تصیری به تمام معنا شکارچی طلا  و دستگاه فلزیاب زالوتا روسیه صحبت می کنیم.

 

زالوتا روسیه بهترین گنج یاب فقط در نمایندگی  زرشناسان

یکی از قدرتمند ترین و کم یاب ترین دستگاه ها ی فلزیاب موجود در دنیا گنج یاب زالوتا (Zalotta Russian) ساخت کشور روسیه است  . به تازگی کشور روسیه دستگاه گنج یاب قدرتمندی به نام زالوتا تولید کرده که از آن با لقب گرانترین و قدرتمند ترین دستگاه فلزیاب جهان یاد می شود؛ طبق ادعای شرکت سازنده این دستگاه قادر است تا ۵۰ متر زیر زمین را کاوش کند به در نمایشگر خودآن را شبیه سازی نماید . این گنج یاب ظاهری متفاوت با سایر گنج یاب های متداول دارد .

این فلزیاب با شبیه سازی بالای ۸۰ درصد منطقه مورد کاوش را به شما نمایش دهد . به علت قدرت بالای این زالوتا از این دستگاه بیشتر در صنایع بزرگ راه سازی معادن استفاده می شود . حتی بعضا دیده شده در برخی از استان ها از این دستگاه در اداره های میراث فرهنگی نیز استفاده شده است .

مورگان 20 هزار  فقط در نمایندگی زرشناسان

برترین سیستم کشف اهداف پنهان مورگان 20000

کیفیت بسیار بالا پایداری و ثبات بسیار بالا

قدرت کشف و دقت در آنالیز بسیار بالا

عمق کاوش در متال دتکتور بسیار بالا

بهتر از لرنز و جی پی

بهتر زا سیستم های اسکنر او کا ام

با خرید این دستگاه میتوانید از بهترین نقطه زن و بهترین ریدبا و بهرتن اسکنر برخوردار خواهید شد

فلزیاب + زرشناسان

ردیاب اسکنر پیشرفته ی تام ایکس 60 پروپلاس   شرکت ردیاب توماس الکترونیک از 50 سال پیش در زمینه تولید ردیاب فلزیاب طلا فعالیت میکند در سالهای اخیر با روانه کردن مدل تام ایکس 60  پرو پلاس و 70 و 80 و 90  توانسته تمامی سهم فروش بازار از ردیاب طلا را به خودش اختصاص دهد .تام ایکس 60 مدل های بیسیک و پرو پلاس دارد که عکس ان را در بالا مشاهده میکنید

WhatsApp Image 2020-09-0یر ثبذ 4 at 7.23.21 PM

فلزیاب تاج (09124455400)  با بیش از 18 سال سابقه در زمینه  خردی فروش فلزیاب و طلایاب در ایران وواردات و صادرات انواع فلزیاب های تصویری و ابزار دقیق فعالیت دارد. تمامی دستگاهها در این شرکت با تست در زمین و آموزش رایگان و گارانتی 1 ساله و خدمات 5 ساله به فروش می رسد

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سیستم های  فلزیاب ، طلایاب و گنج یاب این روز ها در بازار ایران با قیمت های مختلف، تحت لیسانس کمپانی های بزرگ و کوچک با تکنولوژی های گوناگون به فروش می رسند، در واقع اگر قصد تهیه یکی از این سیستم ها دارید با یکی از سردرگم کننده ترین بازار ها روبرو می شوید.

نخست باید نیاز سنجی درستی توسط فروشنده از شما انجام شود تا در انتخاب بهترین نتیجه را دریافت کنید، توجه فرمائید که دستگاه های فلزیاب بسته به استفاده شما و چیزی که از فروشنده و تامین کننده این سیستم ها می خواهید می توانند در ابعاد مختلف، تکنولوژی های فوق پیشرفته شعاع زن، با سنسور های گوناگون باشند.

حتی برخی از دستگاه های گنج یاب می توانند نوع فلز، درصد خالص بودن آن و همین طور نقطه دقیق را به صورت کاملا تضمینی به شما ارائه دهند. در واقع اگر می خواهید خرید مطمئن داشته باشید، نخست باید مدلی مناسب را انتخاب کرده تا از یک فروشنده معتبر تهیه فرمائید.

بیشتر بخوانید:

انتخاب دستگاه فلزیاب معتبر

کمی در مورد انواع دستگاه های فلزیاب و طلایاب و گنج یاب به شما عزیزان توضیح خواهیم داد، مدل های جی پی آر (GPR) موجود در بازار کشورمان یکی از گزینه هایی هستند که مناسب افرادی خواهند بود که صرفا می خواهند فلز زیر زمین را تشخیص دهند. این دستگاه ها قابلیت تفکیک نوع فلز را نخواهند داشت و پیشنهاد می شود اگر فلزی که قصد استخراجآن را دارید طلا است، مدل GPR امکان تشخیصش را نخواهد داشت.ماگنوس پاور فول معروفترین مدل آن میباشد.

در صورتی که قصد خرید و تهیه فلزیاب از سوی شما نهایی است و می خواهید مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید باید توجه داشته باشید که سیستم کاملا تست شده و حتی اگر ممکن است فروشنده آن را در بخشی از محل دفن فلز تست کرده و در نهایت تحویل شما دهد.

در غیر این صورت این ریسک وجود دارد که دستگاه عملکرد درستی نداشته باشد و این که حتی نسخه اصلی نباشد. برخی از فلزیاب ها نیز صرفا برای کار های زمین شناسی و تشخیص نوع خاصی از فلز در زیر زمین استفاده می شوند. در استفاده های عمومی و مواردی که بیشتر در ایران مشتریان به دنبال آن هستند قطعا مناسب نخواهند بود.

برترین فلزیاب های موجود در ایران

فلزیاب ها و گنج یاب های موجود در ایران توسط کشور های مختلفی تولید شده و وارد بازار می شوند، مدل های آلمانی، فرانسوی، ژاپنی، ترکیه تا چینی، مونتاژ ایران که البته نمی توان از کشور ساخت و مبدا در مورد آن ها قضاوت کرد اما مهم است که دستگاه از قطعات مونتاژ کشور های مشهور در زمینه تولید فلزیاب و سیستم های ردیاب استفاده کنند.

نوع تفکیک در دستگاه های فلزیاب و گنج یاب قطعا یکی از مهم ترین عوامل انتخاب و قرارگیری آن ها در دسته بندی های مختلف است. در واقع اگر حساسیت کار برای شما بالا است و در مورد محلی که قصد بررسی آن را دارید مطمئن نیستید بهتر است که گزینه های تشخیص نوع فلز و یا همان مدل های تشخیص طلا را انتخاب کنید.

البته که قیمت فلزیاب ها بسته به شعاع و همین طور متراژی که در آن قابل تشخیص دارند متفاوت است.

پس بهتر است که همین حالا در انتخاب خود تجدید نظر کنید، گزینه های Just Gold حتی توسط برند های مشهور نیز معرفی شده اند و حالا امکان خرید آن ها وجود خواهد داشت.

باکیفیت ترین طلایاب های بازار ایران

ایمیجر25 هزاربا قدرت بسیار بالا در زمینه کشف اهداف پنها و تکنولوژی اسکن با سه محور در زمین وحالت افقی و عمودی وساروج

شارک 33000 هزار یکی از مدل های میباشد که میتواند فقط روی طلا تمرکز داشته باشد    

اسکنر های امیرکایی جت اسکن محصول شرکت تف جی ام الکترونیک امریکا fgmelectronic

سیستم های مورگان 9000 و مورگان 5000 و گنجیاب هوکر اف 5 و گنج یاب اراگون و سوپر سنسورههای مگنومتریک و گرادیومتریک

 البته که صرفا برند نمی تواند تعیین کننده همه چیز باشد، بهترین گزینه این است که دستگاه توسط شما، شخص آشنا به این سیستم ها و همین طور فروشنده تست شود

شرط اصلی این است که دستگاه بتواند فعالیت بهتری در خاک هایی با لایه های بالاتر و بیشتر داشته باشد. مدل هایی با قیمت 10 تا 15 میلیون تومان قطعا امکان بررسی نوع فلز در این عمق را نخواهند داشت.

گنج یاب دیپ کروز پرو پلاس

فلزیاب + زرشناسان

تشخیص فلزات جدید و قدیمی نیز برای دستگاه ها دسته بندی متفاوتی را باز می کند، برخی مدل ها در تشخیص فلزات تازه تر بسیار سریع تر عمل می کنند، اما در مورد فلزاتی که قدیمی تر هستند و در عمق بیشتری دفن شده اند کار برای آن ها سخت است، به این نکته نیز در حین تهیه دستگاه فلزیاب و طلایاب دقت نمائید.

فاکتور های انتخاب دستگاه فلزیاب

از شرکت معتبر با مکان مشخص با سابقه بالا در یک مکان مشخص خرید کنید 

از جایی خرید کنید که خدمات پس از فروش به شما بدهند

از اینیستا گرام و تلگرام برای خرید فلزیاب دوری کنید چون اکثر اکانت جعلی دارند و فروشند هویت مشخصی ندارد

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد که برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند و شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند.

مثلا مدام می شنویم دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند. در صورتی که این طور نیست. حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند. در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود.

شما می توانید کیفیت و کارایی هر کدام از فلزیاب ها را با مشاوره ما در میان بگذارید  و همین طور فروشگاه های معتبر مورد بررسی قرار دهید. در این صورت هم انتخاب شما آسان تر خواهد شد و هم احتمالا با مدل های مختلف موجود در بازار اروپا و امریکا آشنا می شوید.

 برای دریافت کاتالوگ فلزیاب و محصولات ما با شماره 09124455400 در واتساپ و تلگرام پیغام بگذارید یا جهت مشاوره رایگان تماس حاصل نماید.

نظر شما
نظرات
اسی
|
-
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
درباره زالوتا:ین دستگاه از نظر کارایی جزو دستگاه های gpr و مگنتیک بحساب می اید که فقط برای زمین شناسی و ژئوفیزیک کاربرد دارد.
این شرکت روسی که در زمینه تولید دستگاه های زمین شناسی-رگه شناسی-معدن یابی-کانی شناسی و ژئوفیزیک فعالیت دارد ،جزو قدیمیترین شرکت هایی است که در این زمینه فعالیت دارد.

تولیدات این شرکت معمولا در اکثر شرکت های سد سازی و برج سازی استفاده می شود و طبق تحقیقات بعمل امده هیچ محصولی تحت عنوان دستگاه گنج یاب یا دستگاه فلزیاب در این شرکت ساخته نشده است

دستگاه های شرکت زالوتا صرفا در زمینه باستان شناسی و فقط و فقط جهت شناسایی دالان ها ، حفره ها،رطوبت و سختی خاک و سنگ تا عمق 10 متر کارایی دارد و در این زمینه جزو دستگاه های قدرتمندی محسوب می شوند اما در عرصه فلزیابی و گنج یابی جایی ندارند!!!
پرونده ویژه