تفاوت آی پی ثابت و آی پی پویا / آی پی ثابت (IP Static) چیست؟

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۰:۲۷:۳۱
کد خبر: ۱۱۹۱۹۲۱
تفاوت آی پی ثابت و آی پی پویا / آی پی ثابت (IP Static) چیست؟
آدرس هر دستگاه متصل به اینترنت را آی پی ثابت می‌گویند. در واقع هر آی‌پی مختص یک کاربر است که وقتی داده ای را درون شبکه ارسال یا دریافت می‌کند نشان داده می‌شود.

به گزارش برنا، آدرس هر دستگاه متصل به اینترنت را آی پی ثابت می‌گویند. در واقع هر آی‌پی مختص یک کاربر است که وقتی داده ای را درون شبکه ارسال یا دریافت می‌کند نشان داده می‌شود. اغلب آی پی هر دستگاه یا کاربر با هربار اتصال به اینترنت تغییر می‌کند و از طریق پروتکل DHCP بصورت اتوماتیک با آی‌پی جدید در شبکه اپراتور جایگزین می‌شود.

این جایگزینی برای کاربران عادی اینترنت تفاوتی ایجاد نمی‌کند و تأثیری نیز در کیفیت اینترنت آنها ندارد اما کاربرانی که می‌خواهند همیشه با یک آی‌پی واحد و مختص خودشان به شبکه و صرافی بایننس وارد شوند به آی پی ثابت بایننس نیاز دارند.

آی پی پویا چیست؟

آدرس IP داینامیک یا آدرس IP آی پی پویا در واقع آدرسی است که هربار شما به شبکه متصل می‌شوید تغییر می‌کند. خدمات دهنده اینترنت و مدیر شبکه شما تعیین می‌کند که آدرس آی پی شما ثابت یا پویا باشد.

در واقع آی پی پویا به این خاطر استفاده می‌شود که تعداد کاربرانی که به آن نیاز دارند از آدرس آی پی‌هایی که در اختیار داریم کمتر است. به این صورت که هربار آدرسی را از یک نفر میگیریم و به کسی دیگر می‌دهیم، یا از آی پی های اشتراکی استفاده می‌کنیم. یعنی همزمان چند نفر از یک آی پی استفاده می‌کنند.

آی پی ثابت + آی پی پویا + IP Static

چرا باید برای ورود به بایننس از آی پی ثابت استفاده کنیم؟

همان طور که احتمالا می‌دانید صرافی بایننس ایران را تحریم کرده است و به کاربران ایرانی اجازه دسترسی نمی‌دهد. بنابراین شما برای ورود به این صرافی نیاز دارید تا آدرس آی پی خود را تغییر دهید.

تریدرها معمولا برای استفاده از بایننس بایستی از آی پی ثابت برای ترید استفاده کنند.

وی پی ان ها  ها از سیستم های تغییر دهنده آی پی هستند اما مشکل اینجاست که آنها از آی پی های اشتراکی استفاده می‌کنند یعنی همان طور که در بالا گفته شد همزمان چند نفر از یک آی پی استفاده می‌کنند. متاسفانه این موضوع باعث مشکوک شدن بایننس به شما شده و خطراتی مانند بلوکه شدن حساب و سرمایه را به همراه دارد.

علاوه بر آن شما با هربار اتصال به vpn  ها در شبکه از یک آی پی جدید استفاده می‌کنید. این بدان معناست که وی پی ان‌ها هر دفعه آدرس آی پی شما را به یک کشور متفاوت تغییر می‌دهند. این مسئله نیز باعث می‌شود بایننس به شما شک کند!

دیگر مشکلی که استفاده از vpn  ها ایجاد می‌کند این است که آنها بسیار قطع و وصل می‌شوند و آمار قطعی اتصال زیادی دارند. اگر در حالی که شما در سایت هستید اتصال قطع شود، با اتصال دوباره، آی پی شما تغییر می‌کند. این مسئله نیز باعث مشکوک شدن صرافی بایننس به شما شده و میتواند خطرات جبران ناپذیری مانند بلوکه شدن حساب و سرمایه‌تان را موجب شود.

سرور مجازی چیست؟

خوشبختانه جایگزین مناسبی برای vpn  وجود دارد که آن سرور مجازی یا vps  است. سرور مجازی مانند یک سیستم کامل عمل می‌کند که شخصی سازی شده است و یک نوع سیستم عامل را اجرا می‌کند. سرور مجازی یک سیستم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که کاربران می‌توانند هر نرم افزاری را که روی سیستم عامل استفاده می‌کردند را روی آن نیز نصب کنند.

مهم ترین ویژگی سرور مجازی قرار دادن یک آی پی ثابت و منحصربفرد در اختیار شماست. شما با خرید vps برای بایننس علاوه بر بهره مند شدن از مزایای یک سیستم عامل کامل، یک آی پی ثابت و ایمن دارید که با آن می‌توانید با خیالی آسوده تحریم بایننس را دور بزنید و به سرمایه گذاری و معامله در بازار های بین المللی بپردازید.

سایت بیت سرور ارائه دهنده بهترین و ایمن ترین سرور بایننس و سرور‌های مجازی مخصوص ترید می‌باشد. همچنین تیم متخصص بیت سرور بصورت 24 ساعته و هفت روز هفته آماده پشتیبانی از کاربران می باشد. قابل ذکر است این سرور ها هیچ گونه قطعی اتصالی ندارند و با ارائه آی پی ثابت و امن بهترین موقعیت برای ترید را در اختیار معامله گران قرار می‌دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز