بازرسی و سرویس آسانسور در دوره های متعدد

۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۴:۳۶
کد خبر: ۱۲۱۹۸۰۱
بازرسی و سرویس آسانسور در دوره های متعدد
آسانسور یکی از مهم ترین اجزای ساختمان های چند طبقه می باشد. ایجاد هر گونه مشکل و خرابی در آسانسور ممکن است موجب ایجاد خطر برای ساکنین ساختمان شود. بنابراین سرویس آسانسور در دوره های زمانی مشخص بسیار مهم و حیاتی است. در این متن به این موضوع خواهیم پرداخت که سرویس آسانسور به چه صورت انجام می گیرد.

به گزارش برنا، در این متن به این موضوع خواهیم پرداخت که سرویس آسانسور به چه صورت انجام می گیرد.

سرویس آسانسور خود را به مجموعه آسانسور آتیس بسپارید

امروزه با وجود ساختمان های زیاد چند طبقه آسانسور به یک وسیله ی با اهمیت تبدیل شده است. این وسیله نقلیه یک اختراع عالی برای همه ما بوده است که زندگی را برای ما آسان تر کرده است. در منزل، محیط کار و همچنین فضا های تجاری این وسیله نقلیه نصب می شود.

آسانسور ها نیز همانند سایر تجهیزات ممکن است دچار خرابی و نقص شود. به هنگام روبرو شدن با خرابی آسانسور ، تمامی افراد ساختمان اعم از کارکنان، مشتری ها، بازدیدکنندگان و حتی ساکنان ساختمان های مسکونی تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. از این رو اقدام به سرویس آسانسور در دوره های متعدد جهت پیشگیری از ایجاد مشکلات و خرابی ها در آسانسور لازم است.

 در ضمن با خراب شدن و ایجاد پوسیدگی و خوردگی در آن به مرور زمان موجب از کار افتادن آسانسور خواهد شد. بنابراین بسیار مهم است که قبل از ایجاد هرگونه مشکلی در آسانسور و نیاز به تعمیر آسانسور اقدامات لازم را جهت سرویس آسانسور انجام دهید.

در این صورت هم با مشکلات زیاد تری روبرو نخواهید شد و هم هزینه های کمتری برای تعمیر آن پرداخت خواهید کرد. اگر به دنبال یک شرکت خدماتی حرفه ای برای تعمیر و نگهداری آسانسور ساختمان خود هستید، تکنسین های شرکت آسانسور آتیس زمینه ی سرویس آسانسور، بازرسی و نگهداری و سایر خدمات آسانسورها را برای شما عزیزان فراهم می کنند.

با مطالعه این متن با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درمورد خدمات سرویس آسانسور شرکت آسانسور آتیس اطلاعات کسب کنید.

سرویس آسانسور

سرویس انواع آسانسور توسط مجموعه آسانسور آتیس

در دنیای امروزی با افزایش ساخت و ساز  تقاضای تولید انواع آسانسور نیز افزایش یافته است. از این رو امروزه با انواع آسانسور روبرو هستیم. به طور کلی آسانسور ها به سه دسته از لحاظ مکانیسم، نوع ساختمان و ارتفاع ساختمان دسته بندی می شوند. شرکت آسانسور آتیس با داشتن تکنسین های مجرب و با تجربه قادر به ارائه خدمات مربوط به سرویس آسانسور و همچنین در صورت نیاز تعمیر آنها می باشد. تکنسین های این مجموعه با گذراندن دوره های آموزشی توانایی بررسی، تعمیر و سرویس انواع آسانسور را دارند. شما می توانید اقدام به درخواست خدمات از شرکت آسانسور آتیس برای سرویس انواع آسانسور کنید. انواع آسانسور هایی که این مجموعه قادر به بازرسی و سرویس آن ها می باشد به صورت زیر است:

-         آسانسور های کششی

-         آسانسورهای هیدرولیکی

-         آسانسورهای شیشه ای

-         آسانسورهای بالابرنده

-         آسانسورهای مسکونی

-         آسانسورهای کشاورزی

-         آسانسورهای بیمارستان

-         آسانسورهای صنعتی

-         آسانسورهای مخصوص پارکینگ

-         آسانسور های ساختمان های کم ارتفاع کم  بین 1- 3 طبقه

-         آسانسور های ساختمان های متوسط بین 4 - 12 طبقه

-         آسانسور های ساختمان های بلندتر از 12 طبقه

سرویس آسانسور + آسانسور آتیس

سرویس آسانسور

سرویس آسانسور شامل چه مواردی می‌شود؟

یکی از مهم ترین سوال هایی که برای بیشتر کاربران بوجود می آید، سرویس آسانسور شامل چیست؟ می باشد. برای پاسخ به این سوال این قسمت را به طور کامل مطالعه کنید.

به طور کلی آسانسور به چند بخش اصلی مانند کابین آسانسور ، موتور و غیره تقسیم می شود. هر یک از این بخش ها نیز دارای جزئیاتی می باشند که هر یک باید مورد بررسی قرار بگیرند. سرویس آسانسور توسط مجموعه آسانسور آتیس در سه بخش کلی انجام می گیرد که بصورت زیر است:

1- سرویس قسمت داخلی آسانسور :تکنسین ها در قسمت داخلی آسانسور به بررسی دیوار همچنین سقف و نرده دستگیره آسانسور جهت رفع هر گونه آسیب دیدگی می پردازند.  چراغ نشانگر در صورت سوختن تعویض می شود. همچنین وضعیت حرکت آسانسور و سطح تراز آن ، نرمال بودن سرعت آن و همچنین نحوه حرکت در، در آسانسور مورد بررسی قرار می گیرد.

2- سرویس و نگهداری اتاق ماشین آسانسور :در این قسمت احتمال نشتی، وجود گرمای بیش از حد در اجزای الکتریکی آسانسور، لرزش و پوسیدگی احتمالی در اجزای آسانسور مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم جهت رفع مشکلات انجام می گیرد. در ضمن بررسی می شود تا آسانسور از هرگونه ماده غیر مرتبط پاک شود.

3- بررسی قسمت بالای اتاقک :در قسمت بالای اتاقک آسانسور کابل حرکت از لحاظ پوسیدگی مورد بررسی قرار می گیرد و هر گونه اشغال از بالای اتاق برداشته می شود. گرداننده درب و اجزای آن بررسی شده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض می شود.

سرویس آسانسور + آسانسور آتیس

سرویس آسانسور

خدمات سرویس آسانسور ارائه شده توسط آسانسور آتیس

شرکت آسانسور آتیس بیش از دو دهه می باشد که در صنعت آسانسور به فعالیت میپردازد. این مجموعه دارای تکنسین های با تجربه و ماهر در زمینه بررسی، سرویس و حتی تعمیر آسانسور می باشد. از آنجایی که آسانسور ها برای حمل و نقل مردم و بار مورد استفاده قرار می گیرند، باید از کارکرد درست آن ها اطمینان حاصل شود که سلامتی مردم و موجودات زنده وغیر را به خطر نیندازد.

بنابراین سرویس آسانسور به صورت منظم و هر ساله توسط پرسنلی که در این زمینه آموزش دیده اند، بسیار واجب است. تمامی تکنسین های شرکت آسانسور آتیس آموزش دیده و مهارت لازم را در این زمینه دارا می باشند. از جمله خدماتی که این مجموعه برای مشتریان خود در نظر گرفته است، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-         بازرسی، سرویس و رفع تمامی مشکلات بوجود آمده در آسانسور

-         ارائه خدمات در دوره های مشخص و منظم

-         ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن

-         تعمیر، تعویض قطعات و جایگزین قطعات اورجینال

سخن آخر

وجود آسانسور برای ساختمان های مسکونی بزرگ بسیار واجب است. بدون اسانسور رفت و آمد و حمل نقل وسایل در این ساختمان ها بسیار مشکل خواهد بود. از این رو بسیاری از ساختمان های مسکونی یا ساختمان های تجاری برنامه منظمی برای سرویس آسانسور دارند.

آسانسورها سیستم های پیچیده ای دارند که احتمال ایجاد خرابی در آنها وجود دارد. سرویس آسانسور یک مقوله جدا از تعمیر آن می باشد. در واقع سرویس آسانسور ساختمان برای پیشگیری از خرابی های احتمالی پرهزینه صورت می گیرد. از این رو سرویس دوره‌ای آسانسور به شرکت های متخصص در این زمینه سپرده می شود.

شرکت آسانسور آتیس همان طور که در متن فوق نیز اشاره شد یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت های فعال در این زمینه است که به ارائه خدمات سرویس دوره‌ای منظم آسانسور می پردازد. در صورت نیاز می توانید با این شرکت در ارتباط باشید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز