بهترین برندهای ماشین لباسشویی در سال ۲۰۲۱

۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۲۲۴۶۰۱
بهترین برندهای ماشین لباسشویی در سال ۲۰۲۱
آراسرویس مرکز مجاز تعمیرات انواع ماشین لباسشویی ال جی، بوش، اسنوا، دوو، سامسونگ، آبسال، پاکشوما و.. . در محل است .

به گزارش برنا، ماشین لباسشویی اصلی ترین وسیله برقی در آشپزخانه است . این وسیله کاربرد زیادی داشته و یکی از لوازم برقی حساس نیز هست . از آنجایی که شما حداقل در هفته دوبار از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنید، بنابراین باید از یک برندی خرید کنید که مطمئن باشید دارای کیفیتی عالی بوده و  قطعات آن بهترین هستند . چرا که در غیر اینصورت باید دائما با تعمیرکار در تماس باشید . البته طریقه نگهداری از ماشین لباسشویی نیز بی تاثیر نیست . توجه به این موضوع که ماشین لباسشویی باید به طور مرتب سرویس شود و یا به صورت صحیح نگهداری شود، خود اصلی مهم در جلوگیری از خراب شدن این وسیله است.

 اما به طور کلی انتخاب یک برند خوب در لوازم برقی بسیار مهم است . همه افراد در هنگام خریدن لوازم برقی به ویژه لوازمی مانند یخچال، لباسشویی، تلویزیون، ماشین ظرفشویی و.. . اولین سوالی که از فروشنده می‌پرسند برند خوب است . همه افراد به دنبال برندی مطرح هستند تا بتوانند یک وسیله خوب بخرند و سال‌ها از آن استفاده کنند . به ویژه اکنون با قیمت‌های بالای ماشین لباسشویی در بازار، باید یک وسیله ای خریداری کنید که مدت‌ها برای شما کار کند . اما شما می‌توانید یا یک سرچ ساده در اینترنت با بهترین برندهای سال آشنا شده و یک خرید عاقلانه داشته باشید . ما به منظور راهنمایی شما برای خرید یک ماشین لباسشویی خوب با قیمتی مناسب، در این بخش قصد داریم در مورد بهترین برند ماشین لباسشویی در سال 2021 صحبت کنیم . با ما همراه باشید تا با رده بندی ماشین لباسشویی‌ها آشنا شده و یک ماشین لباسشویی خوب خریداری کنید.

ویژگی‌های یک ماشین لباسشویی خوب چیست؟

اولین نکته در خرید توجه به ویژگی هاییست که لباسشویی شما باید داشته باشد . اگر می‌خواهید لباسشویی خوبی خریداری کنید همیشه این نکات را به خاطر داشته باشید . این که لباسشویی مد نظر شما کدامیک از آپشن‌های زیر را داراست بسیار مهم است.

مصرف انرژی

اولین نکته توجه به مصرف انرژی است . لباسشویی یک وسیله تقریبا پر مصرف است . می‌بایست به درجه بندی انرژی در هنگام خرید توجه کنید . رده بندی انرژی در لباسشویی از A شروع شده و به سمت B می‌روند . هر چقدر رده بندی لباسشویی به حرف A نزدیک تر باشد کم مصرف تر بوده و بهینه تر است . لباسشویی‌های با کیفیت معمولا امروزه کم مصرف هستند . بهتر است رده بندی لباسشویی A+++ باشد .

نوع موتور لباسشویی

موتور ماشین لباسشویی به طور کلی دو نوع است . مدل تسمه ای و گیر بکسی که امروزه به نام اینورتر معروف است . امروزه لباسشویی‌های خوب با برندهای مطرح دارای موتور اینورتر هستند . موتور اینورتر در مقایسه با موتور‌های تسمه ای از مزایای بیشتری برخوردار هستند . این موتور‌ها دارای لرزش کمتر، طول عمر بیشتر، راندمان بیشتر و کم مصرف تر هستند . بنابراین برای خرید بهتر است از لباسشویی‌های اینورتر استفاده کنید .

دارای حالت‌های مختلف شستشو باشد

در ماشین لباسشویی‌های جدید، برنامه‌های بیشتری بارگذاری شده است . به طور مثال برنامه هایی با شستشوی سریع تر، شستشوی لباس‌های مشکی، برنامه مناسب برای لباس‌های کم، برنامه مناسب برای آبکشی خالی لباس‌ها و.. . هر چقدر تعداد این برنامه‌ها بیشتر باشد، شما به صورت بهینه تر می‌توانید از ماشین لباسشویی استفاده کنید.

برنامه ADD ITEM

این برنامه که به عنوان برنامه برای اضافه کردن لباس در حین کار تعبیه شده است، به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت فراموش کردن شستن یک لباس، آن را در هنگام کار کردن به ماشین لباسشویی خود اضافه کنید . این برنامه یکی از برنامه‌های بسیار مفید و کارآمد بوده و از آن استقبال زیادی نیز می‌شود . اگرچه وجود این گزینه سبب افزایش قیمت می‌شود اما اگر هزینه برایتان مهم نیست، این گزینه بسیار کارآمد است .

ظرفیت

توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی نیز بسیار مهم است . شما باید ظرفیت را با توجه به حجم لباس‌ها و تعداد اعضای خانواده در نظر بگیرید . ماشین لباسشویی هایی با ظرفیت 7، 8 و 10، و 12 کیلو در انواع ماشین لباسشویی‌ها وجود دارد . اما معمولا افراد ظرفیت 7 کیلویی را ترجیح می‌دهند . این مقدار تا تعداد اعضای 5 نفر را نیز ساپورت می‌کند . همچنین در لباسشویی هایی با ظرفیت 7 کیلو می‌توانید ملحفه‌های خود را نیز شستشو دهید .

برنامه بخارشو

این مورد نیز یکی از آپشن‌های مفید در ماشین لباسشویی هاست . به ویژه در این روزهای کرونایی این آپشن بسیار به کار شما خواهد آمد . برنامه بخارشو در ماشین لباسشویی‌ها مانند یک ضدعفونی کننده عمل می‌کند .

قفل کودک

امروزه بیشتر لباسشویی‌ها دارای این خاصیت هستند . در صورتی که در خانواده کودک دارید، بهتر است لباسشویی خریداری کنید که قفل کودک داشته باشد .

لرزش کم

در صورتی که ماشین لباسشویی شما با موتور اینورتر باشد، این ویژگی را داراست .

بهترین برند ماشین لباسشویی خارجی در سال 2021

ماشین لباسشویی ال جی

همه ما با کیفیت محصولات ال جی آشنایی داریم . ال جی یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای کره ای است که در زمینه تولیدات انواع لوازم خانگی فعالیت دارند . این برند با تولید ماشین لباسشویی‌های متنوع و با ظرفیت‌های مختلف، توانسته است نام خود را در میان بهترین اسامی ماشین لباسشویی‌های دنیا ثبت کند . ماشین لباسشویی‌های ال جی در ظرفیت‌های 7، 8، 10 و 12 کیلویی تولید می‌شوند . بهره وری انرژی در ماشین لباسشویی‌های ال جی A+++ بوده و به همین دلیل جزو ماشین لباسشویی‌های کم مصرف به شمار می‌روند . از طرفی میزان صدا در این ماشین لباسشویی‌ها بسیار کم بوده و صدای آن را در حین کار کردن احساس نخواهید کرد . آپشن‌های ویژه ای در این لباسشویی وجود دارد از جمله شستشو با بخار، ویژگی ADD ITEM و سایر برنامه‌های متنوع . از طرفی شکل ظاهری ماشین لباسشویی‌های ال جی بسیار زیبا بوده و در مدل‌های مختلف طراحی می‌شود . همچنین شستشو با بخار ال جی، باعث می‌شود لباس‌های شما به صورت صاف و اتو کشیده تحویل شما داده شود . تنها معایب این لباسشویی‌ها قیمت بالای آنهاست . در صورتی که به قیمت اهمیت چندانی نمی‌دهید، این لباسشویی را انتخاب کنید .

ماشین لباسشویی سامسونگ

سامسونگ نیز از دیگر برندهای کره ای فوق العاده است . قابلیت ADD WASH پر رنگ ترین قابلیت در این لباسشویی‌ها بوده و هر ساله مدل متنوع تری از این لباسشویی در بازار ارائه می‌شود . این ویژگی همانطور که پیش تر گفتیم سبب می‌شود در صورت فراموش کردن لباسی کثیف، بتوانید در وسط کار لباس را به آن اضافه کنید . به این صورت شما می‌توانید برنامه شستشو را متوقف کرده و لباس‌ها را درون آن قرار دهید . بنابراین از آن جایی که این قابلیت در لباسشویی‌های قدیمی وجود ندارد، شما می‌توانید به راحتی در این لباسشویی از این ویژگی بهره مند شوید . قیمت لباسشویی‌های سامسونگ بنابر مدل آن متنوع است . اما کیفیت لباسشویی‌های سامسونگ بسیار عالی بوده و به راحتی چندین سال برای شما کار می‌کند . فناوری حباب ساز از دیگر ویژگی‌های این لباسشویی است . در واقع این خاصیت سبب تبدیل مواد شوینده به حباب شده و شستن لباس‌ها را راحت تر می‌کند . به صورتی که در الیاف لباس‌ها نفوذ کرده و آن‌ها را دقیق تر می‌شوید . فناوری BUBBLE SOAK برای از بین بردن لکه‌های سخت در این لباسشویی تعبیه شده است .

درخواست:  تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی بوش

بوش به عنوان یک برند آلمانی در حال حاضر با کیفیت ترین و همچنین گران ترین محصولات را تولید کرده است . اگرچه قیمت آنها بالاست اما به راحتی به مدت طولانی بدون نیاز به تعمیر می‌توانید از آن استفاده کنید . بهترین مدل در لباسشویی‌های بوش مدل‌های 8 کیلویی است . طراحی لباسشویی‌های بوش بسیار عالی بوده و منحصر به فرد هستند . لباسشویی بوش دارای قدرت چرخش 1400 دور در دقیقه بوده و به راحتی تمامی لکه‌ها را از بین می‌برد . مجهز بودن این لباسشویی‌ها به موتور اینوتر از جمله مهم ترین ویژگی‌ها در این لباسشویی هاست . این موضوع سبب صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می‌شود . همچنین رتبه بندی انرژی در این لباسشویی در ردیف کم مصرف بوده و در نتیجه شما می‌توانید از یک لباسشویی سایلنت و کم مصرف استفاده کنید . برنامه‌های متنوع شستشو در لباسشویی بوش سبب می‌شود تا هر نوع لباسی را بتوانید بشوئید . مجهز بودن به قفل کودک سبب می‌شود تا در برابر خطرات احتمالی کودک شما در امان باشد . شستشوی آبشار از ویژگی‌های جدید و مهم در این لباسشویی هاست . این ویژگی سبب چرخش بازو‌ها می‌شود . در نتیجه آب در تمام سطوح لباس‌ها نفوذ کرده و الیاف با دقت شسته می‌شوند .

درخواست:  تعمیر لباسشویی بوش

لباسشویی دوو

دوو نیز از دیگر برندهای کره ای بسیار با کیفیت در بازار امروز است . برند دوو نسبت به برندهای قبلی از قیمت پائین تری برخوردار است و همین موضوع سبب می‌شود تا بیشتر افراد این برند را به برندهای دیگر ترجیح دهند . اگرچه لباسشویی دوو قیمت پائین تری دارد . اما آپشن‌های بسیار مطرحی دارد . این لباسشویی در رده لباسشویی‌های کم مصرف قرار داشته و دارای ویژگی هایی از جمله داشتن برنامه‌های متنوع است . همچنین لباسشویی‌های دوو بسیار کم صدا هستند و در بیشتر آنها از موتور اینورتر استفاده می‌شود . موتور اینورتر سبب کاهش مصرف انرژی و آب شده و همچنین سبب صدای کمتر و لرزش کمتر می‌شود . بنابراین شما می‌توانید به عنوان یک لباسشویی با کیفیت با آپشن‌های فوق العاده از این لباسشویی استفاده کنید .

درخواست:  تعمیر لباسشویی دوو

بهترین برندهای لباسشویی ایرانی در سال 2021

ماشین لباسشویی پاکشوما

برند پاکشوما یکی از برندهای ایرانی فوق العاده در تولید ماشین لباسشویی است . این برند از سال 1354 در ایران تاسیس شده است و یکی از برندهای فوق العاده ایرانی است . ماشین لباسشویی‌های پاکشوما لباسشویی‌های عمری هستند . شما می‌توانید طولانی مدت از این لباسشویی استفاده کنید بدون اینکه دچار مشکل شوید . لباسشویی‌های پاکشوما در بهترین مدل‌ها و ظرفیت تولید می‌شود . اما پر فروش ترین آنها لباسشویی پاکشوما 9 کیلویی ااست . این لباسشویی دارای سیستم بخارشو بوده و دارای آپشن چرخش 1400 دور در دقیقه است . مصرف انرژی در لباسشویی‌های پاکشوما A+++ بوده و بسیار کم مصرف است . بنابراین شما می‌توانید به عنوان یک لباسشویی با قیمتی بسیار مناسب در مقایسه با ماشین لباسشویی‌های خارجی آن را خریداری کرده و مدت‌ها از آن استفاده نمائید .

ماشین لباسشویی اسنوا

همه ما با کیفیت فوق العاده ماشین لباسشویی‌های اسنوا آشنا هستیم . اسنوا بهترین برند ایرانی در تولید لوازم خانگی است . لباسشویی‌های اسنوا با ظرفیت 8 کیلوگرم، بهترین لباسشویی‌ها بوده و دارای قدرت موتور فوق العاده با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه است . از نظر رتبه بندی انرژی نیز جزو ماشین لباسشویی‌های کم مصرف است . همچنین دارای قابلیت ADDWASH  است . بنابراین شما می‌توانید لباسشویی ایرانی را با قیمتی مناسب با آپشن‌های یک لباسشویی خارجی خریداری کنید .

ماشین لباسشویی آبسال

آبسال برندی قدیمی و بسیار با کیفیت است.لباسشویی‌های آبسال در بین محصولات دیگر این برند حرف اول را می‌زند . این لباسشویی دارای چرخش موتور 1200 دور در  دقیقه اس . این لباسشویی‌ها در ردیف لباسشویی‌های کم مصرف قرار دارد . همچنین مدل‌های جدید لباسشویی آبسال دارای ویژگی‌های زیادی بوده و برنامه‌های زیادی را می‌توانید در آن اعمال کنید .

خدمات نصب، سرویس و تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

آراسرویس مرکز مجاز تعمیرات انواع ماشین لباسشویی ال جی، بوش، اسنوا، دوو، سامسونگ، آبسال، پاکشوما و.. . در محل است . در صورتی که هر یک از لباسشویی‌های فوق را خریداری کرده اید، با بهره مندی از خدمات این مجموعه می‌توانید از خدمات پس از فروش آن بهره مند شده و نصب اصولی در محل را انجام دهید . همچنین در صورت نیاز به سرویس و یا تعمیر سالیانه لباسشویی خود با کمترین هزینه و به صورت تضمینی می‌توانید با شماره  021-75931   تماس حاصل نموده و یا به وب سایت www.araservice.co مراجعه کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز