نکاتی در مورد چاپ افست جعبه و کاتالوگ ها

۱۴۰۰/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۶:۴۱
کد خبر: ۱۲۲۵۲۱۹
نکاتی در مورد چاپ افست جعبه و کاتالوگ ها
می توانید با مطالعه این مطلب و در صفحات چاپ جعبه مقوایی و چاپ کاتالوگ گلاسه شرکت طرح گندم ، روش های مختلف دیگر چاپ را مطالعه کنید.

به گزارش برنا، چاپ افست یک روش رایج چاپ است که در آن تصویر جوهر (یا "افست") از یک صفحه به یک پتو لاستیکی منتقل می شود ، سپس به سطح چاپ منتقل می شود. هنگامی که در ترکیب با فرآیند لیتوگرافی ، که بر اساس دافعه روغن و آب است ، استفاده می شود ، تکنیک افست از یک حامل تصویر تخت (پلانوگرافی) استفاده می کند که بر روی آن تصویر برای چاپ جوهر از غلطک های جوهر به دست می آید ، در حالی که منطقه غیر چاپ یک فیلم بر پایه آب (که "محلول چشمه" نامیده می شود) را جذب می کند و مناطق بدون چاپ را بدون جوهر نگه می دارد.

چاپ افست جعبه و کاتالوگ در امروز

افست یکی از رایج ترین روش های ایجاد مواد چاپی است. چند مورد از کاربردهای رایج آن عبارتند از: چاپ کاتالوگ ها ، چاپ جعبه ها یا کارتن ها ،روزنامه ها ، مجلات ، بروشورها ، لوازم التحریر و کتاب. در مقایسه با سایر روشهای چاپ ، چاپ افست برای تولید حجم زیاد چاپهای با کیفیت بالا به نحوی که به نگهداری کمی نیاز دارد ، مناسب است.  بسیاری از پرس های افست مدرن از رایانه برای صفحه بندی سیستم ها استفاده می کنند که باعث افزایش بیشتر کیفیت آنها می شود.

مزایای چاپ افست در مقایسه با سایر روشهای چاپ عبارتند از:

کیفیت تصویر سازگار بالا. چاپ افست تصاویر واضح و تمیزی ایجاد می کند و راحت تر از سایر روش های چاپ ،  حروف را چاپ می کند. این به این دلیل است که روکش لاستیکی با بافت سطح چاپ مطابقت دارد.

تولید سریع و آسان صفحات چاپ.

طول عمر صفحات چاپی بیشتر از پرسهای لیتو مستقیم است زیرا هیچ تماس مستقیم بین صفحه و سطح چاپ وجود ندارد. صفحات مناسب توسعه یافته با جوهرهای بهینه و محلول چشمه ممکن است بیش از یک میلیون بار به طول اجرا برسند.

هزینه : چاپ افست ارزان ترین روش برای تولید چاپ جعبه یا کاتالوگ با کیفیت بالا در تیراژ بالا است.

مزیت دیگر چاپ افست امکان تنظیم میزان جوهر روی غلتک چشمه با کلیدهای پیچ است. معمولاً یک تیغه فلزی میزان انتقال جوهر از طریق جوهر به غلتک چشمه را کنترل می کند. با تنظیم پیچ ها ، فاصله بین تیغه و غلتک چشمه تغییر می کند و منجر به افزایش یا کاهش مقدار جوهر اعمال شده روی غلتک در مناطق خاصی می شود. در نتیجه چگالی رنگ در ناحیه مربوط به تصویر تغییر می کند. در ماشینهای قدیمی ، پیچها به صورت دستی تنظیم می شدند ، اما در ماشینهای مدرن کلیدهای پیچ به صورت الکترونیکی توسط چاپگر کنترل کننده دستگاه کار می کنند و نتیجه بسیار دقیق تری را امکان پذیر می سازد.

چاپ جعبه مقوایی + چاپ کاتالوگ گلاسه + شرکت طرح گندم

مزایای چاپ افست جعبه

کیفیت تصویر بالاتر ، واضح تر و تمیزتر است زیرا پد لاستیکی به طور مساوی روی سطح اعمال می شود.

روی طیف وسیعی از سطوح چاپ شامل کاغذ ، جعبه ، کارتن ، مقوا ، چوب ، پارچه ، فلز ، چرم ، کاغذ سخت ، پلاستیک و...

با افزایش تیراژ، هزینه واحد کاهش می یابد.

کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن در مشاغل با حجم تیراژ بالا. 

بسیاری از پرسهای افست مدرن از سیستمهای کامپیوتر به صفحه در مقایسه با جریانهای قدیمی تر کار از کامپیوتر به فیلم استفاده می کنند و باعث افزایش بیشتر کیفیت می شوند.

ماندگاری چاپ بیشتر است.

نکاتی در مورد طراحی و چاپ افست

رقابت جالبی برای بسته بندی محصولات با چاپ افست در بازار وجود دارد. هر مارکی علاقه مند است که بسته بندی خود را به روشی منحصر به فرد و متمایز طراحی کند. به طور خلاصه جعبه های سفارشی به صورت عمده تقاضای زیادی دارند. چند الزام برای طراحی و چاپ جعبه وجود دارد که به عوامل زیر بستگی دارد.

جعبه شما باید مصرف کننده را ترغیب به خرید محصول کند.

طراحی و چاپ جعبه جلوه ای واقعی از شرکت شما است که می تواند مخاطب را جذب کند.

 ارتباط واضح ضروری است ، اطلاعات و ایده های مبهم می تواند تلاش های شما را برای افزایش فروش از بین ببرد.  بسته بندی قابل بازیافت به شما این مزیت را می دهد که مشتریان را به خرید محصولات از شرکت شما ترغیب می کند.

جعبه چند منظوره

 مصرف کنندگان آن دسته از جعبه هایی را که ماهیت حل مشکل دارند را ترجیح می دهند. بسته بندی هایی که به جز ارائه محصول شما میتواند بعد از خرید در جاهای دیگر استفاده شود ، تمایل مصرف کنندگان در این زمینه بسیار شدید است. وقتی این ویژگی خاص را در بسته بندی شما پیدا کردند ، مارک شما را بر دیگران ترجیح می دهند.

 چاپ های خسته کننده به سختی مصرف کنندگان را جذب می کند. بسته بندی خود را بر اساس روندهای جدید طراحی و چاپ کنید.

جعبه ها را در اشکال سرگرم کننده و پر جنب و جوش بسازید.

از چاپ سه بعدی استفاده کنید.

با استفاده از رنگهای شاداب جلوه ای تازه ببخشید.

با تمرکز بر طراحی فونت ، ظاهر کلی جعبه محصول را تغییر دهید.

یک جعبه یا کاتالوگ عالی برای موفقیت برند شما بسیار مهم است و همه ی جعبه ها و کاتالوگ های عالی در یک جمله از طراحی و چاپ عالی شروع می شوند. همه تصمیمات خوب از طراحی و چاپ  نشأت می گیرند ، بنابراین ضروری است که بدانید به چه چیزی نیاز دارید و همه جزئیات را به درستی دریافت کنید. 

چاپ جعبه مقوایی + چاپ کاتالوگ گلاسه + شرکت طرح گندم

شما عزیزان میتوانید در صفحات چاپ جعبه مقوایی و چاپ کاتالوگ گلاسه (برای مشاهده بر روی کلمات کلیک کنید) شرکت طرح گندم ، روش های مختلف دیگر چاپ را مطالعه کنید و نسبت به صنف کاری خود ، چاپ مناسب با قیمت مناسب برای تیراژهای بالا و پایین را انتخاب کنید و همچنین نمونه کارهای بسیاری از روش های متنوع چاپ را مشاهده کنید.

بی شک نمونه کارهای متنوع که نشان از اعتماد برندهای بزرگ در زمینه طراحی و چاپ ، عکاس صنعتی و تبلیغاتی ، طراحی و چاپ کاتالوگ ، ساخت فیلم و تیزر تبلیغاتی و صنعتی ، طراحی و چاپ لیبل ، بروشور ، طراحی لوگو و .... انتخاب شما را آسان می کند و ایده های بسیاری را شما می توانید در این صفحات پیدا کنید.

آدرس سایت : www.Tarhegandom.com

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز