بهترین برندهای شیرآلات در ایران را بشناسید

۱۴۰۰/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۹:۰۲
کد خبر: ۱۲۵۳۳۸۵
بهترین برندهای شیرآلات در ایران را بشناسید
ما در این مقاله میخواهیم شما را با بهترین شیرآلات ایرانی آشنا کنیم تا پیش از خرید بدانید که باید کدام برندها را مدنظر خود قرار دهید.

به گزارش برنا، محصولاتی مانند شیرآلات که روزمره به دفعات از آنها استفاده میشود، باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند تا پس از مدت زمان کوتاهی، فرسوده نشوند. طبیعی است که برای داشتن یک شیرآلات با کیفیت، باید به بهترین برندهای این حوزه مراجعه کرد. در چند سال اخیر برندهای داخلی توانسته اند رقبای خارجی خود را از میدان به در کنند و بازار شیرآلات را به دست بگیرند. ما در این مقاله میخواهیم شما را با بهترین شیرآلات ایرانی آشنا نماییم تا پیش از خرید بدانید که باید کدام برندها را مدنظر خود قرار دهید.

ویژگی های شیرآلات با کیفیت

وقتی حرف از بهترین ها میشود، اولین سوال در ذهن مخاطب این است که معیار انتخاب این برندها چیست؟ سوال شکل گرفته در ذهن مخاطب کاملا درست است؛ زیرا برندها برای بهترین بودن، باید ویژگی های خاصی داشته باشند که دیگران از آن بی بهره هستند. پس برای اینکه بتوانیم بهترین برندهای تولید کننده شیرآلات در ایران را بشناسیم، در ابتدا باید ویژگی های یک شیرآلات با کیفیت را به شما معرفی نماییم.

بدنه مستحکم و با دوام

اگر این سوال را از افراد عادی بپرسید که مهمترین ملاک شما برای خرید شیرآلات چیست، پاسخ آنها به احتمال فراوان استحکام و دوام بدنه شیرآلات نیست. بسیاری از افراد با دیدن یک شیرآلات زیبا و جذاب و بدون بررسی ویژگی های دیگر آن، اقدام به خرید میکنند و معمولا نیز از خرید خود پشیمان میشوند. جنس بدنه برای آنکه بتوانید سالهای سال از شیرآلات خانه خود استفاده نمایید، اهمیت بالایی دارند؛ زیرا این محصول همواره با آب در تماس است و احتمال پوسیدگی در آن بسیار بالا است.

بدنه شیرآلات تا سالیان سال یا از آلیاژ برنج بود و یا سرب خشک. سرب به دلیل آنکه میتواند با آب واکنش شیمیایی دهد، سلامتی انسان را به خطر می اندازد. به همین دلیل استفاده از سرب خشک از لحاظ بهداشتی مورد تایید نیست و دیگر در این زمینه به کار نمیرود. برنج را میتوان پرمصرف ترین آلیاژ در صنعت شیرآلات به شمار آورد. به طور کلی آلیاژ برنج به جهت استحکام بالای خود، در مقابل اتفاقاتی نظیر پوسیدگی و خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان میدهد. همچنین شیرآلات با جنس بدنه برنج، از لحاظ قیمتی نیز گزینه مناسبی محسوب میشوند.

البته اگر شما به دنبال یک شیر با استحکام فوق العاده هستید و از لحاظ مالی نیز مشکلی ندارید، بهترین گزینه برای شما شیرآلات با جنس فولاد ضد زنگ یا استیل است. این نوع شیرآلات در مقابل خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند اما قیمت تمام شده بالایی دارند. آخرین نوع از جنس بدنه شیرآلات که به تازگی استفاده از آن رواج پیدا کرده است، شیرآلات سرامیکی هستند. این شیرآلات از طراحی های بسیار جذاب برخوردار میباشند اما به جهت جنس شکننده خود، آسیب پذیر بوده و با یک بی احتیاطی احتمال شکنندگی در آن وجود دارد.

آبکاری با کیفیت

خرید شیرآلات + شیرآلات شودر + شیرآلات راسان

مسلما شما نیز همانند بسیاری از افراد علاقه ای ندارید که همواره دستمال به دست داشته باشید و لکه های آبی موجود بر روی شیرآلات خود را تمیز نمایید. لکه های آبی باقی مانده بر روی شیرآلات به طور مستقیم با آبکاری یا روکش شیرآلات در ارتباط هستند.

پر استفاده ترین نوع روکش های موجود برای آبکاری شیرآلات، روکش کروم است. رنگ روکش کروم نزدیک به نقره ای است و بسیاری از برندها به دلیل محبوبیت شیرآلات با روکش کروم، از این نوع آبکاری استفاده میکنند. رنگ این نوع روکش در مدت زمان از بین نمیرود و لکه های آب به ندرت بر روی آن باقی می ماند. شیرآلات با آبکاری کروم از نظر قیمت نیز یک گزینه کاملا مقرون به صرفه به حساب می آید.

آبکاری دیگری که استفاده از آن مرسوم است، روکش برنج است. اگر در هنگام خرید شیرآلات با شیرآلات طلایی رنگ مواجه شدید، روکش آن به احتمال بسیار زیاد از نوع روکش برنج است. رنگ این نوع روکش نیز میتواند تا سالیان سال بدون هیچگونه مشکلی باقی بماند. شیرآلات با روکش برنج از شیرآلات آبکاری شده با روکش کروم اندکی گرانتر هستند اما میتوانند فضای لوکس و زیباتری را به خانه شما ببخشند.

شیرآلات رنگی که به تازگی به محصولات تولید کنندگان اضافه شده است، نتیجه آبکاری به روش اپوکسی یا پودری استاتیک است. این نوع آبکاری برخلاف دو مورد قبل از نوع غیر فلزی است و میتواند شیرآلات با رنگ های متنوع به صورت براق یا مات ایجاد نماید. اگر طرفدار شیرآلات رنگی هستید، میتوانید از شیرآلات با این نوع روکش استفاده نمایید. البته برای خرید شیرآلات با روکش اپوکسی باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید.

طراحی زیبا و خاص

به طور طبیعی انسان از مشاهده محصولات زیبا به وجد می آید و تمایل دارد از این محصولات برای خود استفاده نماید. این قضیه برای شیرآلات نیز صدق میکند و دقیقا به همین دلیل است که افراد با دیدن شیرآلات بهداشتی زیبا، چشم خود را بر روی دیگر معیارها می بندند. طراحی زیبا و منحصربفرد شیرآلات، یکی از نکاتی است که میتواند برندها را از یکدیگر متمایز کند.

بهترین شیرآلات ایرانی

خرید شیرآلات + شیرآلات شودر + شیرآلات راسان

ویژگی هایی که در قسمت پیشین به آن پرداخته شد، اصلیترین معیارهای ما برای انتخاب بهترین تولید کنندگان ایرانی شیرآلات به شمار میرود. این تولید کنندگان داخلی با توجه به ویژگی های ذکر شده، توانسته اند محصولات بسیار باکیفیتی تولید نمایند تا با نمونه های خارجی به رقابت بپردازند. بهترین شیرآلات ایرانی به شرح زیر هستند:

شیرآلات کی دبلیو سی (KWC)

شیرآلات کی دبلیو سی (KWC) را در حال حاضر میتوان بهترین شیرآلات ایرانی نامید. شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران، شیرآلات KWC را تحت لیسانس شرکت سوئیسی تولید میکند و با بالاترین سطح کیفیت در اختیار هموطنان خود قرار میدهد. برند شیرآلات KWC در تمام جهان یک برند شناخته شده است و شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران با انتقال تکنولوژی به کشور، اقدام به تولید این شیرآلات در کشور با کیفیت برند اصلی نموده است.

شیرآلات راسان

نمیشود حرفی از بهترین شیرآلات ایرانی زد اما نامی از شیرآلات راسان به میان نیاید. محصولات راسان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و نوآوری را در این محصولات به وضوح میتوان مشاهده کرد. تنوع بو کیفیت بالای محصولات راسان سبب شده است که در بین بهترین شیرآلات ایرانی قرار گیرد.

شیرآلات شودر

شیرآلات شودر یکی دیگر از برندهای حاضر در لیست بهترین شیرآلات ایرانی است. شودر به شعار خود که جزئیات مهم است، جامه عمل پوشانده و با نهایت دقت در جزئیات، محصولاتی درخور شأن ایران و ایرانی تولید نموده است. یکی از مهمترین خصوصیات شیرآلات شودر، توجه به مصرف بهینه آب است و این شرکت با به کارگیری ماشین آلات پیشرفته، محصولاتی با بهینه ترین حالت مصرف آب تولید نموده است.

شیرآلات قهرمان

شیرآلات قهرمان، آخرین برند از بهترین تولید کنندگان شیرآلات ایرانی است. این برند قدیمی ایرانی، با به کارگیری نیروهای متخصص بومی و استفاده از مواد اولیه اسپانیایی و آلمانی، محصولات بسیار باکیفیتی تولید نموده است تا خود را به عنوان یک تولید کننده برتر در زمینه تولید شیرآلات معرفی نماید. شیرآلات قهرمان در سال 1398 به عنوان برند برتر سال در کیفیت و تنوع شیرآلات ساختمانی انتخاب شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز