۵ نکته مهم برای خرید لباس بچه گانه پسرانه

۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۴:۰۸
کد خبر: ۱۲۸۱۰۰۹
۵ نکته مهم برای خرید لباس بچه گانه پسرانه
هنگام خرید لباس بچه گانه پسرانه باید دقت بیشتری به خرج دهید تا هم در زمان و هم در پول خود صرفه جویی کنید. در ادامه 5 نکته ای را که بسیاری از والدین هنگام انتخاب لباس فرزندشان به آن دقت نمی‌کنند به شما می‌گوییم.

به گزارش برنا، مادرانی که پسر دارند به خوبی می‌دانند که سرو کار داشتن با آن‌ها به چه انرژی فراوانی نیاز دارد. همه ما عاشق فرزندانمان هستیم اما والدین پسر دار خوب می‌دانند که تمایل خراب کاری در آن‌ها چقدر زیاد است. خوب در این حالت چطور می‌توان لباسی مناسب آن‌ها پیدا کرد بدون اینکه خرج زیادی روی دستمان بگذارد؟ پسران در مقایسه با دختران زودتر به لباسشان آسیب می‌زنند که این امر می‌تواند هزینه زیادی را به اقتصاد خانواده تحمیل کند. بنابراین هنگام خرید لباس بچه گانه پسرانه باید دقت بیشتری به خرج دهید تا هم در زمان و هم در پول خود صرفه جویی کنید. در ادامه 5 نکته ای را که بسیاری از والدین هنگام انتخاب لباس فرزندشان به آن دقت نمی‌کنند به شما می‌گوییم.

به طبیعی بودن پارچه لباس بچه گانه دقت کنید.

هنگام خرید لباس پسرانه بچه گانه به دنبال پارچه‌هایی از نخ طبیعی و یا ترکیب الیاف طبیعی و سینتتیک باشید. لباس‌های دوخته شده از نخ‌های طبیعی، مانند نخ پنبه، بسیار راحت تر از مدل‌های تولید شده از نخ‌های مصنوعی هستند. پارچه‌هایی که به طر صد درصد از نخ‌های مصنوعی تولید شده اند، منجر به ایجاد حساسیت و یا خارش‌های پوستی خواهند شد. در مقابل، یکی از مشکلات اصلی پارچه‌های نخ پنبه این است که خیلی زود چروک می‌شوند. ترکیبی از حداقل 75 درصد پنبه و حداکثر 25 درصد پلی استر یا لاکرا علاوه بر اینکه طول عمر لباس بچه را بیشتر می‌کند، شما را از اتو زدن مداوم پارچه‌های پنبه ای خلاص می‌کند.

مقداری پول بیشتر برای لباس بچه با کیفیت تر بپردازید

همه چیز ظاهر پوشاک نیست. علاوه بر مدل و زیبایی، به کیفیت آن نیز دقت کنید. یک لباس بچه گانه با کیفیت تا حدودی گرانتر هستند اما ارزش خرید دارند. این گونه لباس‌ها به گونه ای دوخته شده اند که می‌توانید آن‌ها را بارها و بارها بشویید و به طور روزمره تن فرزندتان کنید، بدون اینکه تغییری در ظاهر آن‌ها ایجاد شده یا دوختشان باز شود. اگر پسر شما علاقه زیادی به بازی و کثیف کردن لباسش دارد پس شاید بهتر باشد که برای او لباس‌های تیره تر انتخاب کنید. اگر فرزندتان تحرک زیادی دارد و لباسش به طور مرتب با سطوح مختلف در تماس هست، مدل‌های ضخیم تری برای او بخرید. شاید در فروشگاه‌های حضوری نزدیک شما تنوع زیادی برای انتخاب نداشته باشید، بنابراین پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی لباس پسرانه بچه گانه است. شما می‌توانید به صورت آنلاین لباس‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

لباسی خاص مختص فرزند خودتان پیدا کنید!

هیچ چیزی کسل کننده تر از این نیست که یک مدل بلوز یا شلوار را تن تمام پسران همسایه ببینید. اگر از چند مادری که در یک محله یا منطقه زندگی می‌کنند بپرسید، به طور قطع همه آن‌ها می‌گویند که فروشگاه‌ها و مجتمع‌های تجاری نزدیک محل زندگی آن‌ها پر از انواع لباس بچه گانه دخترانه جدید و زیبا می‌باشد، اما لباس‌های پسرانه همه تکراری و معمولی هستند. اگر آن فروشگاه زنجیره ای باشد، این مشکل را قطعاً مادران مناطق دیگر نیز بیان خواهند کرد. حتماً با من هم عقیده اید که دیدن لباس پسرتان بر تن بچه‌های دیگر در پارک، مدرسه و یا خانه بازی محله تان اتفاق خوشایندی نیست. تنها راه خلاصی از این مشکل این است که خریدتان را از فروشگاه‌های آنلاین انجام دهید. خرید اینترنتی به شما امکان دسترسی به برندها و مدل‌های زیادی را می‌دهد که در مرکز خرید نزدیک خانه تان نخواهید دید.

خرید لباس بچه گانه پسرانه + فروشگاه اینترنتی شمال مال

لباس بچه گانه پسرانه را یک سایز بزرگتر بخرید

پسربچه‌ها خیلی سریع رشد کرده و تغییر سایز می‌دهند، پس بهتر اینکه برای صرفه جویی در هزینه‌ها، یک سایز بزرگتر برای آن‌ها بخرید. اگر می‌خواهید برای بچه لباسی با کیفیت بالا و با قیمت نسبتاً گران بخرید، پس دلتان می‌خواهد تا زمانی که امکان دارد بتواند آن را بپوشد. تنها راه چاره در این موارد این است که لباس بچه را یک سایز بزرگ تر برای او بخرید. شاید در ابتدا کمی گشاد به نظر برسد اما به جای اینکه دیگر اندازه او نباشد، بعد از گذشت چند وقت کاملاً فیت تن او خواهد شد. جنس برخی از لباس‌ها به گونه ای هستند که می‌توانید آن‌ها را هم در پاییز و هم در بهار به فرزندتان بپوشانید. بنابراین ارزش آن را دارد که لباسی با کیفیت و البته یک سایز بزرگ تر برای او بخرید تا بتواند در دو فصل مختلف سال آن را بپوشد.

لباس بچگانه را پس از خریدن ابتدا بشویید

اکنون که با رعایت تمام نکات گفته شده توانستید لباس مورد نظر خود را انتخاب کرده و بخرید، توصیه می‌کنیم پس از تحویل گرفتن آن، پیش از آن که آن را تن فرزندتان کنید آن را بشویید. این مورد مخصوصاً زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که آن لباس قرار است به طور مستقیم با پوست بچه در تماس باشد. یکی از مهم ترین دلایل نیاز به شستن اولیه لباس بچه گانه این هست که آن‌ها پیش از این که به دست شما برسند ممکن است برای مدت طولانی در انبارها نگه داری شوند. همچنین افراد مختلف از کارگاه تولیدی تا فروشگاه به آن‌ها دست زده اند که همه این موارد سبب وجود انواع آلودگی و باکتری‌ها روی لباس‌ها می‌گردند.

برای اینکه در همین ابتدا و پیش از پوشاندن لباس به پسرتان آن را خراب نکنید، بلوز یا شلوار خریداری شده را ابتدا پشت و رو کنید، و سپس آن را با آب سرد و با استفاده از مایع شستشوی مخصوص لباس بچه بشویید. با این کار علاوه بر زدودن آلودگی‌های محیطی، هر گونه رنگ و مواد شیمیایی که ممکن است در حین فرایند تولید روی پارچه باقی مانده باشند را نیز پاک خواهید کرد. پس فقط به این دلیل که احتمال دارد لباس قبل از پوشیدن خراب شود، این مرحله مهم را پشت گوش نیاندازید.

خرید لباس بچه گانه پسرانه + فروشگاه اینترنتی شمال مال

پیشنهاد خرید از فروشگاه آنلاین لباس بچه گانه

بسیاری از والدین در دوران همه گیری کرونا حتی اگر تمایلی به خرید اینترنتی نداشتند، مجبور به اینکار شده اند. توصیه می‌کنیم از سایتی خرید کنید که توضیحات دقیقی در مورد آن محصول نوشته و اندازه‌های دقیق هر سایز را قید کرده باشند. همچنین مراقب باشید که تنها از فروشگاهی به طور آنلاین خرید کنید که دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد. شما می‌توانید انواع لباس بچه گانه پسرانه و دخترانه را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی شمال مال بخرید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این فروشگاه این است که می‌توانید سفارش خود را به صورت پرداخت در محل در سراسر ایران تسویه کنید.

منبع: Shomalmall.com

نظر شما