سفر هوایی به مشهد یا سفر با قطار

۱۴۰۰/۱۰/۱۹ - ۰۷:۱۸:۴۳
کد خبر: ۱۲۸۳۸۵۸
سفر هوایی به مشهد یا سفر با قطار
تهیه بلیط آنلاین برای سفر به مشهد باعث صرفه‌جویی در وقت مسافران می‌شود و همچنین به آنها این امکان را می‌دهد که در هر ساعتی از شبانه روز که به اینترنت دسترسی دارند، بلیط هواپیما به مقصد خود را رزرو کنند.

به گزارش برنا، مشهد یکی از شهرهای سیاحتی و زیارتی برای سفرهای داخلی است. دلیل اصلی سفر به این شهر حضور در بارگاه امام هشتم است. بیشتر مسافران برای پرواز به مشهد از هواپیما استفاده می‌کنند. فاصله هوایی مشهد تا تهران حدود 741 کیلومتر است که یک ساعت و 30 دقیقه طول می‌کشد تا از تهران به مشهد برسید.

سفر زمینی تهران به مشهد با تمامی وسایل نقلیه امکان‌پذیر است. فاصله زمینی بین دو شهر 900 کیلومتر است و اگر با اتوبوس به مشهد سفر کنید 11 ساعت طول می‌کشد و برای سفر با ماشین شخصی می‌توانید جاده شمال را انتخاب کنید که حدود 15 ساعت طول می‌کشد و از جاده سمنان به مشهد بعد از حدودا 10 ساعت با ماشین می‌توانید به مقصد برسید. سفر با قطار به این شهر حدود 10 ساعت زمان می‌برد.

خرید بلیط هواپیما مشهد

همانطور که در ابتدا گفته شد سفر با هواپیما به مشهد بسیار سریع‌تر انجام خواهد شد تا سفر با قطار که 10 ساعت طول می‌کشد. اما نکته‌ای که در سفر با قطار وجود دارد این است که می‌توانید از دیدن مناظر طبیعی لذت ببرید و همچنین تا حدودی بلیط ارزانتری را نسبت به هواپیما تهیه کنید.

تهیه بلیط آنلاین باعث صرفه‌جویی در وقت مسافران می‌شود و همچنین به آنها این امکان را می‌دهد که در هر ساعتی از شبانه روز که به اینترنت دسترسی دارند، بلیط هواپیما به مقصد خود را رزرو کنند. وب سایت‌های فروش بلیط با پشتیبانی 24 ساعته نیز امکان استرداد بلیط را نیز فراهم می‌کنند و پس از خرید بلیط مشهد شما از پشتیبانی سایت بهره‌مند می‌شوید.

بلیط هواپیما مشهد + بلیط قطار + علی بابا

قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد چقدر است؟

هزینه بلیط هواپیما به‌طور کلی به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت بلیط هواپیما معمولا برای رویدادهای فرهنگی و مذهبی و تعطیلات رسمی افزایش می‌یابد. زمان و روز پرواز بر قیمت بلیط تاثیر می‌گذارد، روزهای اواسط هفته و ساعات اولیه روز یا شب ارزان‌تر است، کلاس پروازی یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت بلیط هواپیما است.

پروازهای هواپیما به‌صورت فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس ارائه می‌شوند و به دلیل راحتی و امکانات بیشتر پروازهای فرست کلاس، قیمت بیشتری دارند.

نوع ایرلاین انتخابی نیز بر قیمت بلیط تاثیر می‌گذارد. هر چه تعداد مسیرهایی که ایرلاین دنبال می‌کند، قیمت بلیط بالاتر می‌رود، قیمت بلیط هواپیما از تهران به مشهد و برگشت در ایرلاین‌های مختلف با کلاس‌های پروازی متفاوت  ارائه می‌شود.

هتل‌های نزدیک فرودگاه مشهد

در سفر به مشهد، فاصله فرودگاه تا هتل مورد توجه برخی از مسافران است. در ادامه این قسمت شما را با هتل‌های مشهد و فاصله زمانی آنها تا فرودگاه آشنا می‌کنیم.

لینک رزرو هتل : https://www.alibaba.ir/hotel

هتل گندم شباهنگ مشهد

هتل گندم شباهنگ در نزدیک‌ترین فاصله از فرودگاه مشهد قرار دارد. این هتل 3 ستاره تنها 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس 20 دقیقه است.

امکانات هتل: رستوران، کافه، اینترنت، لابی

آدرس هتل گندم: مشهد، خیابان امام رضا (علیه السلام)، امام رضا 64، نبش چهارراه اول،

هتل گندم شباهنگ شماره تماس: 05138553672

هتل سی نور مشهد

هتل پنج ستاره سی نور در فاصله 13 دقیقه‌ای فرودگاه مشهد قرار دارد. این هتل تا بازار رضا و ایستگاه راه آهن فاصله چندانی ندارد.

امکانات هتل: رستوران، روم باغ و مجموعه آبی

سی نور آدرس هتل: مشهد، خیابان 17 شهرفر، بین 17 شهرفر 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)

شماره تماس هتل سی نور مشهد: 05132021000

ایمیل: info@hotelsinoor. com

هتل میامی مشهد

فاصله هتل میامی تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد حدود 13 دقیقه است. از این هتل 7 دقیقه طول می‌کشد تا به حرم رضوی و بازار رضا برسید.

امکانات هتل میامی مشهد: پارکینگ، رستوران، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی‌سیم

آدرس هتل میامی: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 35

شماره تماس هتل میامی مشهد: 05138540848

بلیط هواپیما مشهد + بلیط قطار + علی بابا

هتل قصر طلایی مشهد

از هتل قصر طلایی مشهد تا فرودگاه تنها 12 دقیقه راه است. این هتل 5 ستاره تا ایستگاه قطار 7 دقیقه و تا ایستگاه اتوبوس 14 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل: سالن بدنسازی، کارواش، استخر و سونا، دوچرخه، بوفه صبحانه، سرویس ایاب و ذهاب، کتابخانه

قصر طلایی آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 34 و 36

شماره تماس هتل قصر طلایی مشهد: 05138038

ایمیل: info@ghasrtalaee.com

فرودگاه بین المللی مشهد

فرودگاه بین المللی مشهد دومین فرودگاه پرتردد کشور است. تعداد پروازهای این فرودگاه حتی از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران نیز بیشتر است. ترافیک هوایی این فرودگاه در تمام فصول سال به دلیل هجوم گردشگران مذهبی از داخل و خارج از کشور زیاد است که با خرید بلیط مشهد علی بابا می‌توانید از این فرودگاه استفاده کنید. فرودگاه مشهد به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد معروف است و بزرگترین مرکز آموزشی مشهد در زمینه علوم هوانوردی و هوانوردی است.

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در میدان 15 خرداد، انتهای خیابان جمهوری اسلامی، 8 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. این مجموعه دارای پارکینگ طبقاتی با ظرفیت بیش از 1000 خودرو می باشد.14 ایرلاین داخلی و 16 ایرلاین خارجی در برنامه پروازی فرودگاه به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز