بهترین فروشگاه بازی اکبند xbox و PLAYSTATION + قیمت

۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۷:۳۶
کد خبر: ۱۳۰۴۱۱۲
بهترین فروشگاه بازی اکبند xbox و PLAYSTATION + قیمت
بازی‌های انواع کنسول‌های نسل هشتمی و حتی نسل نهمی مانند بازی‌های آکبند PLAYSTATION 5، طرفداران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است که می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب و خرید آن‌ها محسوب شود.

به گزارش برنا، یکی از اصلی‌ترین دلایل در انتخاب xbox و PLAYSTATION، علاقه گیمر‌ها به بازی‌های اختصاری و کیفیت آن‌هاست. پس اگر به دنبال این هستید تا این کنسول‌ها را بهتر بشناسید، لازمه آن این است که در ابتدا با بازی‌های هر کنسول آشنایی پیدا کنید. در وهله بعدی و پس از آنکه با انواع بازی‌ها آشنا شدید و یوزراسکور ( امتیاز و نمره‌ای که گیمر‌ها به بازی می‌دهند ) هر کدام را شناختید، می‌توانید در انتخاب بازی و نوع کنسول بهتر تصمیم‌گیری کنید. بازی‌های انواع کنسول‌های نسل هشتمی و حتی نسل نهمی مانند بازی‌های آکبند PLAYSTATION 5، طرفداران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است که می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب و خرید آن‌ها محسوب شود.

آیا با بازی‌های شگفت‌انگیز کنسول‌های XBOX و PLAYSTATION آشنایی دارید؟

هر کدام از کنسول‌های XBOX و PLAYSTATION، بازی‌های انحصاری و شگفت‌انگیزی را طراحی کرده‌اند که با امتیازی که گیمر‌ها به آن‌ها داده‌اند، راهنمای خوبی برای شما هستند تا بدانید کدام یک را انتخاب کنید. به دلیل اینکه برخی از بازی‌های کنسول نسل نهمی قیمت بالایی دارد، بهتر است تا قبل از خرید آشنایی کافی با آن‌ها پیدا کنید.

بازی‌های نسل هشتم کنسول پلی استیشن 4

به طور کلی، انواع بازی پلی استیشن 4 اکبند، در مقایسه با رقیب خود که همان کنسول Xbox one است، امتیاز بالاتری را دریافت کرده است. دلیل اصلی آن نیز، این است که بازی‌های انحصاری این کنسول نسل هشتم به مراتب بسیار بیشتر از Xbox one است.

  • Red Dead Redemption 2

بهترین فروشگاه بازی اکبند xbox و PLAYSTATION + قیمت

راک استار یا همان خالق بازی GTA، پس از سال‌های زیادی که از معرفی Redemption Red Deadمی‌گذشت، نسخه جدید آن را در سال 2018 میلادی رونمایی کرد که به عقیده خیلی از منتقدان و گیمر‌ها، یکی از بهترین بازی‌های این کنسول محسوب می‌شود. داستان این بازی از جایی شروع شد که در سال 1899 میلادی در آمریکا، زمان غرب وحشی رو به پایان بود و هفت تیرکش‌ها برای ادامه بقا به تلاش افتادند. به جرات می‌توان گفت که اغراق نیست اگر گفته شود، این بازی استاندارد‌های جدیدی را خلق کرد و سال‌های بعد گیم‌های زیادی از آن پیروی خواهند کرد. در واقع Redemption2 Red Dead، یک تجربه وسترن بسیار عالی برای علاقه‌مندان به این نوع بازی‌ها است.

  • The Last Of Us Remastered

می‌توان گفت که استودیو ناتی داگ که در ابتدا با سری بازی‌ها و گیم‌های آنچارد مشهور شده بود، در اواخر نسل هفتم از دنیای گیم، بازی The Last Of Us را رونمایی کرد که جرقه‌ای برای داستان سرایی در دنیای گیم بود. این بازی عملکرد درخشانی در پردازش داستان، گیم پلی، مکانیک‌های اکشن و هیجانی و هوش مصنوعی ایجاد کرد که علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرد. به جرات می‌توان گفت کمتر کسی این بازی را انجام داده است و به قول معروف پشیمان شده است. در سال 2014 میلادی و با ورود پلی استیشن 4 به بازار، استودیو ناتی داگ نسخه جدیدی از این بازی را تحت نام The Last Of Us Remastered منتشر کرد و با اینکه سال‌های زیادی از انتشار آن در دنیای گیم می‌گذرد اما با این حال هنوز طرفداران زیادی دارد.

  • God Of War

گاد آف‌وار یکی از بهترین بازی‌های کنسول پلی استیشن از نسل‌های قبلی تا زمان حال به حساب می‌آید که طرفداران زیادی نیز دارد. دو نسخه از این بازی در پلی استیشن 2 و نسخه آخر آن نیز در پلی استیشن 3 عرضه شد و به ظاهر استودیو سانتامونیکا داستان این بازی را پایان داند، اما با ورود پلی استیشن 4 و نسل جدید کنسول‌ها، باز هم God Of War در مقابل حیرت گیمر‌ها، در سال 2018 میلادی وارد عرصه رقابت با سایر گیم‌ها شد. این بار داستان بازی تفاوت پیدا کرده است اما المان‌های اصلی همچنان در آن پابرجا هستند. اگر کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 را دارید، بهتر است تا بازی پلی استیشن 4 اکبند را از دست ندهید.

نسل نهم بازی‌های PLAYSTATION 5، شاهکاری در دنیای گیم

  • Spider Man: Miles Morales

بازی اسپایدرمن در پلی استیشن 5، دقیقاً همان چیزی است که گیمر‌ها انتظارش را می‌کشیدند. کیفیت بسیار بالای 4K در این بازی و پرتاب تار به ساختمان‌های سر به فلک کشیده‌ی نیویورک، انجام این بازی را بسیار دلپسب کرده است. همچنین بهتر است بدانید که در این بازی، تمرکز اصلی بر روی مایلز مورالز یا همان اسپایدرمن جدید در کمیک‌ها است و خبری از پیتر پارکنر نیست.

  • Call Of Duty: Black Ops Cold War

یکی از دلایل اصلی که این نسخه از بازی در پلی استیشن 5، یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود این است که هر بار با هر سلاحی که شروع به تیراندازی کنید، باتوجه به سنگینی اسلحه و نوع آن، تریگر‌های روی کنترلر واکنش مخصوصی را نشان خواهند داد که در واقع وزن و لگد اسلحه را احساس کنید. کال آف دیوتی یکی از بازی ‌های آکبند PLAYSTATION 5، محسوب می‌شود که با خرید آن تجربه جدیدی را خواهید داشت.

بازی‌های اکبند xbox one، همان چیزی که دنبال آن هستید

  • Dead Cells

بهترین فروشگاه بازی اکبند xbox و PLAYSTATION + قیمت

در می‌2017 میلادی، بازی اکشن Dead Cells توسط ماکرؤسافت رونمایی شد. در این بازی با استفاده از آزمون خطا و هیجانات بالا، به سمت دریافت پاداش و امتیاز حرکت می‌کنید. البته هرچه شما پاداش بیشتری دریافت کنید، توانایی‌های شما نیز کاسته خواهد شد و در نهایت در اوج قله خرد خواهید شد. این بازی یکی از بهترین بازی‌های ایکس باکس وان محسوب می‌شود.

  • Resident Evil 2

این بازی پرطرفدار در ژانویه سال 2019 میلادی عرضه شد و می‌توان آن را یکی از پولسازترین بازی ‌های اکبند xbox one معرفی کرد. این بازی توانسته است تا مبارزه با زامبی‌ها را در فضایی دلهره‌آور به تصویر بکشد که بسیار موفق بوده است.

اگر به دنبال این هستید تا با اطمینان خاطر بازی‌های آکبند PLAYSTATION 5 و یا سایر کنسول‌ها را خریداری کنید، فروشگاه PSIR یکی از بهترین گزینه‌هاست. این فروشگاه با حدود 25 سال سابقه در زمینه فروش کنسول‌های گیم و خدمات مربوط به آن، نام نیکی از خود به جای گذاشته است. همچنین بهتر است بدانید که یکی از دلایل اعتبار بالای فروشگاه PSIR، ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش بی‌قید و شرط به مشتریان است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز