پرفروش ترین فرش های ماشینی برای عید

۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۸:۵۱
کد خبر: ۱۳۰۵۵۵۹
پرفروش ترین فرش های ماشینی برای عید
کارشناسان خبره هایپرفرش، به عنوان تخصصی ترین مرکز خرید اینترنتی فرش ماشینی درایران با آنالیز میزان فروش هر فرش به تفکیک شانه، تراکم، طرح و رنگ فرش در تلاش بوده اند تا در این مقاله کلیه مطالب مورد نیاز برای خرید یک فرش عالی را برای شما فراهم کنند.

به گزارش برنا، با فرارسیدن اسفندماه، حال و هوای شورانگیز عید نوروز و تکاپو برای ایجاد تغییرات و نو شدن در همگان به چشم می خورد که یکی از این تغییرات می‌تواند انتخاب فرشی زیبا، دلنشین و محبوب باشد. کارشناسان خبره هایپرفرش، به عنوان تخصصی ترین مرکز خرید اینترنتی فرش ماشینی درایران با آنالیز میزان فروش هر فرش به تفکیک شانه، تراکم، طرح و رنگ فرش در تلاش بوده اند تا در این مقاله کلیه مطالب مورد نیاز برای خرید یک فرش عالی را برای شما فراهم نمایند.

برای شب عید چه فرشی بخریم؟

انتخاب فرش مناسب که حکم قلب تپنده هر خانه را دارد یکی از مهمترین اساس چیدمان منازل است. هر فرش بسته به طرح، رنگ و مساحت هر خانه دیدی متفاوت برای بیننده ایجاد می کند. معمولاً برای فضاهای باز و بزرگ فرش های تیره و شلوغ و برای فضاهای کوچک فرش های روشن و خلوت مناسبتر می باشد. امروزه انتخاب رنگ فرش به علت تنوع بی شمار تولید کنندگان، به موضوع مهمی برای مشتریان تبدیل شده است. پرطرفدارترین فرش های سال 1400 به قطع یقین فرش هایی با طیف رنگی فیلی میباشد(شامل رنگهای طوسی، دلفینی، دودی، نقره ای).

نکاتی که قبل از خرید فرش باید بدانید

قبل از خرید فرش ماشینی حتما برای موارد زیر تصمیم گیری نمایید:

  1. اول از همه چه مقدار می خواهید برای خرید فرش هزینه کنید؟
  2. سایز فرش مورد نظر خود را با توجه به متراژ فضای مربوطه انتخاب و محاسبه کنید.
  3. شکل و ظاهر فرش مورد علاقه خود را انتخاب کنید. به طور مثال آیا دوست دارید فرش شما تیره باشد یا روشن؟ چه رنگی با رنگهای انتخابی دکوراسیون شما همخوانی دارد؟ دوم طرح فرش مورد علاقه شما کدام است؟ آیا به سبک های کلاسیک مثل لچک و ترنج و افشان علاقه دارید یا از دیدن سبک های مدرن و وینتج لذت می برید؟
  4. فرش مورد نظر را برای کدامیک از قسمت‌های منزل می خواهید چرا که هر کدام از فرش ها بسته به شانه و تراکم شان برای قسمتی از منزل مناسب است. به طور مثال فرش های ۷۰۰ شانه به دلیل ضخامت و راحتی بیشتر برای سالن و آشپزخانه و همینطور برای منازلی که رفت و آمد بسیار در آن می شود مناسب است. و در عوض فرشهای ۱۲۰۰ شانه و فرشهای 1500 شانه بیشتر مناسب سالن های پذیرایی و مکانهای کم رفت و آمد میباشد.

پرفروش ترین فرش های ماشینی در سال ۱۴۰۰

با به ظهور رسیدن فرش های ماشینی و تنوع بی شمار آن در رنگ های متنوع مناسب با زندگی مدرن و امروزی شاهد فرش هایی با رنگ های جذاب و جدید بوده ایم. در ادامه پرفروش ترین فرشهای سال 1400 نام برده شده است. برای مشاهده پرفروشترین فرش های سال 1400 میتوانید به سایت هایپرفرش ( hyperfarsh.com )  مراجعه نمایید.

  1. فرش قیطران طرح مهناز: این طرح اصیل شامل لچک و ترنج با زمینه رنگی فیلی و گلهای سفید و طلایی با بافت ۱۲۰۰ شانه از پر فروشترین فرشهای امسال بوده و بسیار مورد توجه عروس و دامادها قرار گرفته است.
  2. فرش ساتراپی طرح باغ گل: این فرش زیبا با زمینه رنگی فیلی همراه با گلهای افشان که به صورت برجسته در آن نقش بسته اند. این طرح ۱۲۰۰ شانه و با تراکم ۳۶۰۰ فضای منزل را شاد و پر، نشان میدهد و از جمله فرش های چرک تاب است.
  3. فرش قیطران طرح سوفیا: جدیدترین طرح از فرش قیطران که حاشیه های سه بعدی آن نظر شما را به خودش جلب می‌کند. این فرش در چهار رنگ فیلی، طوسی، کرم و سرمه‌ای تولید شده است که هر کدام جلوه زیبای منحصر به فردی دارد.

پرفروش ترین فرش های ماشینی برای عید

  1. فرش الماس کویر طرح کارینا: زیباترین فرش برای افرادی که به دنبال فرش ضخیم میگرند فرش 700 شانه کارینا دلفینی از شرکت فرش الماس کویر میباشد. بسیار زیبا، خلوت.فرش کارینا رنگ دلفینی به قطع یقین پرفروشترین فرش سال 1400 برای خانواده های پر جمعیت بوده است.

فرش ۷۰۰ شانه بهتر است یا ۱۲۰۰ شانه؟

یکی از سوالاتی که همواره در هنگام خرید فرش ممکن است برای مشتریان پیش بیاید و کمی آنها را دچار سردرگمی می‌کند این است که فرش های ۷۰۰ شانه بهتر است یا ۱۲۰۰ شانه؟ در واقع هردو فرش های ۷۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه اکریلیک فرشهای خوبی هستند اما کاربرد متفاوتی با هم دارد. اگر شما طالب فرشی هستید که ضخامت بالایی داشته باشد و برای مکان های پر رفت و آمد مناسب باشد، می‌توانید از فرشهای ۷۰۰ شانه اکریلیک استفاده کنید. چرا که اینگونه فرش ها به دلیل خاصیت ارتجاعی و ضخامت بالای خود، پاخور بهتری دارند. توجه نمایید که فرش های ۷۰۰ شانه برای همه مکان قابل استفاده هستند. در مقابل، فرش های ۱۲۰۰ شانه از بافت ریزتر و الیاف لطیفتری برخوردار هستند. این فرش ها به دلیل تراکم بالای ۳۶۰۰ بافت محکم تر و توپرتری دارند و از رنگ های مد روز و جذابتری برخوردارند. طرح های جذاب و رنگ های متنوع در کنار ظرافت بافت، باعث پرطرفدار بودن فرشهای ۱۲۰۰ شانه شده است.این فرش ها بیشتر برای سالن‌های پذیرایی و مکان‌های کم رفت و آمد و جهیزیه عروس مناسب است.

۵ روش برای شناخت بهترین فرش ماشینی

از جمله مواردی که می‌توان با آنها به یک شناخت نسبی از فرش رسید میتوان به این گزینه‌ها اشاره کرد.

پرفروش ترین فرش های ماشینی برای عید

  1. شانه و تراکم فرش

شانه و تراکم فرش تعداد گره های بافته شده در طول و عرض فرش است. به طور مثال در بافت یک فرش ۷۰۰ شانه، ۷۰۰ گره در عرض و ۲۵۵۰ گره در طول بافت شده است که هرچقدر شانه فرش بالاتر باشد فرش ریزبافت تر، نازکتر و تو پرتر است.

  1. الیاف فرش ماشینی

فرشهای ماشینی با الیاف مختلفی قابلیت بافت دارد من جمله الیاف پلی استر، bcf، پلی پروپلین، فیلامنت و اکریلیک که استفاده از هر کدام از این الیاف در قیمت فرش و کیفیت فرش(عمر فرش) بسیار تاثیرگذار است. لازم به ذکر است بهترین فرش ماشینی فرشی است که در بافت آن از الیاف ۱۰۰% اکریلیک هیت ست شده استفاده گردد.

  1. خرید از فروشگاه های معتبر

سعی کنید برای خرید فرش از طریق فروشگاه‌های معتبر یا فروشگاه های اینترنتی که دارای پشتوانه مکان فیزیکی هستند اقدام کنید، حتما توجه به قدمت و سابقه فروشگاه داشته باشید زیرا معمولا فروشگاه های معتبر همواره پاسخگوی مشکلات مشتریان خود میباشند.

  1. خرید از برندهای معتبر

فرش خود را از بین برندهای شناخته شده فرش مانند فرش قیطران، یا الماس کویر و... انتخاب کنید.برندهای معتبر به خاطر بالاتر بودن سطح کیفیت کار، چه در عرصه ملی و چه بین المللی از الیاف با کیفیت و ۱۰۰% اکریلیک در بافت فرش استفاده می‌کنند. همچنین از تکنولوژی بالاتری برخوردارند و از آنجایی که معمولاً کالاهای خود را صادر می‌کنند تمام استانداردهای فرش را رعایت می‌کنند.

  1. شناسنامه فرش

یکی از راه هایی که شما میتوانید فرش اصلی را از فرش تقلبی تشخیص دهید با استفاده از شناسنامه فرش است که شامل نام و علامت تجاری تولید کننده و سایر مشخصات می باشد.

هایپرفرش؛ هایپرمارکت تخصصی فرش ماشینی

فروشگاه اینترنتی هایپرفرش با دارا بودن انبار لجستیک و ارسال سفارشات در کمتر از 24 ساعت به عنوان تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی شناخته می شود. شما با مراجعه به هایپرفرش میتوانید ازجدیدترین فرشهای ماشینی 700 شانه،1200 شانه و 1500 شانه در طرح ها و نقشهای به روز بازدید نموده و فرش مورد پسند خود را با بهترین قیمت تهیه کرده و درب منزل دریافت نمایید.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز