خرید استخر بادی کودک

۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۵:۰۷
کد خبر: ۱۳۰۵۵۸۲
خرید استخر بادی کودک
قصد داریم تا در این مطلب به راهنمای خرید استخر بادی کودک و همچنین ویژگی ها و قیمت این محصولات بپردازیم.

به گزارش برنا، در روزهای گرم سال قطعا فراهم کردن شرایط بازی برای کودکان جزو مواردی است که در دستور کار خانواده ها قرار میگیرد. در همین رابطه قطعا انتخاب و خرید یک استخر بادی می تواند تفریحات روزهای گرم سال را برای کودکان بسیار مهیج کند. با توجه به این مقدمه قصد داریم تا در این مطلب به راهنمای خرید استخر بادی کودک و همچنین ویژگی ها و قیمت این محصولات بپردازیم.

راهنمای انتخاب استخر بادی

اولین خصوصیت مهمی که باید به آن اشاره کنیم بحث راهنمای انتخاب استخر بادی می باشد. شما باید توجه کنید که برای خرید یک استخر بادی باید به جنس بدنه ، ابعاد ، امکانات و همین طور برند تولید کننده آن محصول توجه داشته باشید. عموما تولید استخرهای بادی توسط سه برند اینتکس ، بست وی و اینتایم انجام می گیرد که در دنیا نیز این سه برند کاملا نام آشنا بوده و تنوع بالایی را هم از خود ارائه داده اند.

به جز بحث برند ، این مسئله بسیار مهم است که شما در هنگام خرید به ضخامت و جنس بدنه استخرهای بادی هم توجه کنید. عموما استخرها همگی از نوع جنس PVC طراحی شده اند که یک جنس باکیفیت بوده و تمام شرکت های تولیدکننده استخر بادی از همین متریال برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. هم چنین هر چه یک استخر از بدنه ضخیم تری تولید شده باشد ، خیال مشتریان راحت تر خواهد بود.

مسئله مهم دیگر در خصوص استخرهای بادی کودک بحث ابعاد این محصولات می باشد. شما باید توجه داشته باشید که این استخرها در تنوع ظاهری گرد ، مربعی ، مستطیلی و گاها مدل هایی با طرح های لوبیایی و چند ضلعی نیز ساخته شده اند که این عامل سبب شده تا دست شما در هنگام خرید کاملا باز باشد. از نظر ابعاد نیز قطرهای گرد این محصولات از 86 سانتی متر آغاز شده و تا ابعاد بالای دو متر نیز می توان این استخرها را در بازار مشاهده کرد.

یک سری از مدل های استخر بادی کودک نیز وجود دارد که با ارائه امکانات فوق العاده و اسباب بازی های بادی باعث شده تا کودکان به تفریح و بازی در محیطی شاد و مفرح بپردازند. در واقع در این دسته از استخرها شما می توانید سرسره های بادی ، توپ و حلقه بادی و سایر اسباب بازی ها نظیر حلقه ، سبد بسکتبال و تور والیبال و دیگر نمونه های تفریحی را مشاهده کنید که همگی به صورت بادی در کنار این استخرها قرار دارند و باعث شده تا مشتریان به بهترین شکل ممکن بتوانند شرایط بازی را برای فرزند خود خلق کنند.

هم چنین آخرین مسئله ای که باید به آن توجه کرد بحث امکاناتی است که یک استخر بادی کودک به شما ارائه می دهد. عمدتا استخرهای بادی کودک دارای ظاهری طرحدار هستند و یک سری از این مدل ها نیز کف بادی دارند که با خیال راحت خانواده از این محصولات برای کودکان خود استفاده می کنند. هم چنین در یک سری از استخرهای بادی شما می توانید سایبان را هم مشاهده کنید که قطعا نقطه قوت این محصولات به شمار خواهد رفت.

در کنار این موارد مدل های استخر بادی بزرگسال نیز دارای یک سری امکانات جذاب دیگر می باشد. در واقع وجود محفظه ای برای نگهداری بطری آب ، نشیمنگاه بادی ، تکیه گاه بادی و از این قبیل امکانات را شما می توانید در یک سری از استخرهای بادی خاص تولید شده توسط شرکت اینتکس و بست وی مشاهده کنید که همین امکانات باعث خواهد شد تا خریدی که شما انجام می دهید به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار گیرد.

استخر بادی + اینتکس ایران

قیمت استخر بادی

در بخش قبلی سعی کردیم تا ویژگی های استخرهای بادی کودک را در چند مورد به صورت کامل در اختیار شما قرار دهیم. حال این مسئله مهم است که قیمت استخرهای بادی بر چه اساسی می باشد و به اصطلاح ساده تر قیمت استخر بادی چنده؟ با توجه به توضیحات ابتدایی این مقاله شما برای تعیین این مورد باید فاکتورهای متفاوتی را مد نظر داشته باشید. برای مثال باید توجه کنید که یک استخر بادی تولید کدام برند است و چه ابعادی دارد. هر چه یک استخر بادی دارای ابعاد بزرگ تری باشد ، قطعا قیمت آن محصول نیز بیشتر خواهد بود.

از نظر نوع قیمت نیز یک سری از استخرهای بادی کودک که ابعادی کمتر از یک متر دارند ، با توجه به برند و نوع امکاناتشان عمدتا دارای قیمت هایی بین 150 تا 300 هزار تومان هستند. این مقدار ابعاد هر چه بزرگ تر باشد ، قطعا قیمت استخر بادی نیز به همین روال افزایش پیدا می کند. برای مثال استخر بادی کودک سرسره دار قیمت هایی بالای یک میلیون تومان دارند و با توجه به اسباب بازی های بادی و همین طور سایزهای بزرگی که دارند شما می توانید این مدل ها را هم برای کودک خود خریداری کنید.

استخر بادی + اینتکس ایران

کاربرد استخر بادی

استخر بادی عموما برای موارد تفریحی استفاده می شود و خیلی از افراد برای تفریح در کنار خانواده و فرزندان خود از این محصولات استفاده می کنند. حال در این میان ممکن است که شما افرادی را مشاهده کنید که از این استخرهای بادی برای مواردی همچون پرورش ماهی های زینتی و یا حتی از مدل های بزرگ این محصولات برای ذخیره آب کشاورزی هم استفاده می شود. با توجه به این موارد شما می توانید از کاربردهای گوناگون و جذاب این استخرهای بادی با توجه به نیاز خود استفاده کرده و لذت ببرید.

ظاهر استخر بادی

همان طور که در بخش های قبلی هم به آن اشاره کردیم ، استخرهای بادی در مدل های استخر بادی مستطیلی ، استخر بادی گرد ، استخر بادی مربعی ، استخر بادی چند ضلعی و همین طور استخرهای بادی چند لایه وجود دارد که همین عامل باعث شده تا دست شما در هنگام خرید به صورت کامل باز باشد. با توجه به نیاز خود شما میتوانید هم استخرهای بادی کودک و هم استخرهای بادی بزرگسال را با در نظر گرفتن ظاهرهای مختلف این محصولات به بهترین شکل ممکن خریداری کنید.

خرید استخر بادی

در این مطلب سعی کردیم تا به صورت کامل و در عین حال مفید ، ویژگی های انواع استخرهای بادی را در اختیار شما قرار دهیم تا با توجه به این ویژگی ها و امکاناتی که این محصولات ارائه می کنند شما بتوانید به بهترین شکل ممکن از میان گزینه های مختلف ، خرید استخر بادی را انجام دهید. در این رابطه فروشگاه اینتکس ایران توانسته تا با تنوع بسیار زیاد استخرهای بادی در ابعاد و شکل و شمایل های گوناگون ، محصولاتی را ارائه کند که مشتریان با اطمینان خاطر بتوانند خرید خود را از این فروشگاه انجام دهند.

شما با مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس ایران به نشانی www.intexiran.com و مراجعه به دسته بندی استخر بادی ، مدل های گوناگون این محصولات را مشاهده کرده و خریدی ایده آل را از این فروشگاه اینترنتی انجام دهید. وجود جواز کسب معتبر ، نماد اعتماد و نماد ساماندهی باعث شده تا خیال شما عزیزان در سراسر کشور راحت بوده و بدون نگرانی سفارش خود را ثبت و نهایی کنید. خوشحال میشویم که نقطه نظرات ارزشمند شما را در رابطه با محصولات این فروشگاه با مدیریت سایت اینتکس ایران از طریق سایت و یا با شماره تماس 02156190840 در میان بگذارید.

منبع : فروشگاه اینتکس ایران  intexiran.com

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز