انتخاب جراح بینی گوشتی در اصفهان

۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۳۰۷۰۹۰
انتخاب جراح بینی گوشتی در اصفهان
دکتر سهرابی، جراح بینی در اصفهان در نشستی با موضوع بهترین روش جراحی بینی های گوشتی خاطر نشان کردند "رینوپلاستی بینی‌های گوشتی یکی از سخت‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی است که در دنیا انجام می‌شود.

به گزارش برنا، هر ساله پیشرفت تکنولوژی عمل زیبایی بینی را دقیق‌تر و قابل پیش بینی‌تر می‌کند. جراحی بینی توسط یک جراح باتجربه و بامهارت می‌تواند چنان تغییری در چهره شما ایجاد کند که تا یک عمر از نتایج آن لذت ببرید. اما این کار ساده نیست.

 دکتر سهرابی، جراح بینی در اصفهان در نشستی با موضوع بهترین روش جراحی بینی های گوشتی خاطر نشان کردند "رینوپلاستی بینی‌های گوشتی یکی از سخت‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی است که در دنیا انجام می‌شود. به طوری که تعداد زیادی از جراحی‌های بینی گوشتی که من انجام می دهم به خاطر نارضایتی مراجعین از عمل های قبلی خود و یا بدتر از آن وجود مشکلات زیبایی یا تنفسی است.  بنابراین در انتخاب جراح خود باید بسیار هشیار باشید."

 با اینکه کیفیت نتیجه جراحی بینی شما تا حد زیادی به کیفیت و تجربه جراح بینی شما بستگی دارد، اما گاهی پیدا کردن یک جراح ماهر که بینی های به اصطلاح گوشتی را نیز به خوبی بینی های استخوانی عمل کند، دشوار است. متأسفانه هیچ روش قابل اعتماد واحدی برای یافتن یک جراح مناسب وجود ندارد. علاوه بر این، منابع اطلاعاتی ممکن است نادرست، متناقض، یا دسترسی به آن‌ها دشوار باشد. بنابراین، باید اطلاعات را به بهترین شکل از تمام منابع موجود جمع‌آوری کنید و سپس آن‌ها را به دقت ارزیابی کنید تا بهترین نتیجه ممکن را بدست آورید. این فرآیند می‌تواند زمان‌بر و چالش برانگیز باشد. اما برای اکثر افراد، سرانجام این فرآیند دشوار یک جراحی رضایت بخش خواهد بود.

برای انتخاب یک جراح بینی خوب باید به دنبال چه چیزی باشیم؟

پروانه پزشکی معتبر

برای انجام یک جراحی بینی قانونی، پزشک باید پروانه پزشکی معتبر داشته باشد. پروانه پزشکی دولتی فعال و بدون محدودیت تضمین می‌کند که هیئت پزشکی دولتی حداقل آموزش علمی (دانشکده پزشکی) و حداقل یک سال دوره تحصیلات تکمیلی (کارورزی) را برای دارنده مجوز تایید کرده است. هیئت پزشکی دولتی همچنین می‌تواند یک منبع اطلاعاتی معتبر در مورد شکایات انجام شده علیه یک پزشک به دلیل عدم رعایت قوانین، قصور پزشکی یا سایر تخلفات قابل گزارش باشد.

صدور گواهینامه هیئت مدیره

صدور گواهینامه توسط هیئت مدیره تخصصی پزشکی آمریکا (ABMS) (یا معادل شناخته شده آن) نشان دهنده این است که پزشک مورد نظر یک برنامه رزیدنتی معتبر توسط ACGME و یک آزمون جامع شفاهی و کتبی صلاحیت خاص را برای یک تخصص پزشکی با موفقیت گذرانده است. یک جراح پلاستیک بینی باید گواهینامه  ارائه شده توسط هیئت آمریکایی جراحی پلاستیک و ترمیم صورت و هیئت آمریکایی گوش و حلق و بینی (دو مورد از سه گواهینامه هیئت پزشکی که شامل جراحی زیبایی بینی می‌شود) را داشته باشد.

تاریخچه تخلفات پزشکی

یکی دیگر از ابزارهای رایج برای انتخاب پزشک، سابقه تخلفات او است. مطمئناً هیچ کس نمی‌خواهد چهره خود را به دست جراحی بسپارد که سابقه سهل انگاری‌های عمدی و نتایج فاجعه بار جراجی را دارد. بنابراین، تماس با هیئت پزشکی دولتی برای اطلاع از سابقه قصور و تخلفات پزشکی از گام‌های اولیه عاقلانه در فرآیند انتخاب جراح است. اگرچه ادعاهای مربوط به قصور پزشکی اغلب بیهوده و بی‌اساس هستند، اما قضاوت‌ها یا حکم‌های متعدد علیه یک جراح خاص دلیلی منطقی برای سوء ظن است و باید در فرآیند تصمیم گیری لحاظ شود.

رشته تخصصی

به طور کلی، جراحانی که در یک حوزه جراحی خاص تخصص دارند، علاقه و مهارت بیشتری در آن تخصص پیدا می‌کنند. این اتفاق معمولا به نتایج بهتر و سازگارتر در جراحی تبدیل می‌شود، خواه جراحی تومور مغزی باشد، خواه تعویض کامل مفصل لگن یا جراحی زیبایی بینی‌های گوشتی. اگرچه پیدا کردن یک جراح با بورد تخصصی جراحی پلاستیک صورت شروع خوبی است، اما به هیچ وجه تضمین نمی‌کند که جراحی زیبایی بینی شما رضایت بخش باشد.

تاییدهای دهان به دهان

جراح بینی گوشتی در اصفهان

یکی دیگر از شاخص‌های اطمینان برای انتخاب یک جراح بینی ماهر، تایید شفاهی یک دوست قابل اعتماد یا یکی از اعضای خانواده است. گزارش‌های دست اول از یک نتیجه جراحی مثبت، رفتار مناسب با بیمار، پاسخگویی به نگرانی‌های بیمار و مراقبت‌های بعدی مناسب همیشه از موارد اطمینان بخش محسوب می‌شوند. علاوه بر این، هنگامی که تأییدهای متعددی از منابع مستقل و متفاوت جمع آوری می‌شوند، سطح اطمینان افزایش پیدا می‌کند.

تاییدیه‌های اینترنتی

اخیراً، پلتفرم‌های پیام‌رسان اینترنتی و دیگر انجمن‌های آنلاین به منبع دیگری از اطلاعات دهان به دهان تبدیل شده‌اند. در مجموع، گفتگوی ایجاد شده توسط این وب سایت‌ها با ارتقاء آگاهی بیشتر بیماران، بررسی و مقایسه هزینه عمل بینی، افشای سابقه پزشکان نالایق، و ایجاد یک شبکه پشتیبانی "مجازی" در بین بیماران جراحی بینی نتایج مثبتی را به دنبال داشته.

نمونه کار جراحی

جراح بینی گوشتی در اصفهان

شاید یکی از مؤثرترین راه‌ها برای ارزیابی مهارت و توانایی یک جراح بینی، بررسی نمونه کارهای جراحی او با دیدن عکس‌های قبل و بعد از عمل باشد. اکثر جراحان جدی زیبایی بینی به عکاسی قبل و بعد از عمل اهمیت می‌دهند و از پس زمینه، نور و موقعیت عکس استاندارد برای مقایسه دقیق‌تر استفاده می‌کنند. نماهای چندگانه از صورت، نه فقط نماهای پروفایلی، ارزیابی بسیار دقیق‌تری از نتیجه زیبایی یک جراحی ارائه می‌دهد.

یک مشاوره باکیفیت

صرف نظر از مشکل پزشکی شما، یک جلسه مشاوره برای تشخیص دقیق مشکل، تدوین یک برنامه درمانی مؤثر و انتقال اطلاعات مرتبط مانند روش‌های جایگزین، خطرات و نتایج پیش‌بینی‌شده طراحی شده است. با اینکه جلسه مشاوره در اصل برای انتقال اطلاعات دقیق و آسان کردن یک تصمیم پزشکی آگاهانه در نظر گرفته شده بود، اما برخی از جراحان در جلسات مشاوره به بیان اطلاعات مختصر و از پیش تعیین شده‌ای می‌پردازند که اغلب جنبه تبلیغاتی داشته و هیچ اطلاعات مفیدی را به بیمار نمی‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز