تبلیغات رایگان شد

۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۳۰۹۳۱۱
تبلیغات رایگان شد
شما میتوانید با عضویت در سایت چرچیی نت بصورت رایگان و تا بی نهایت آگهی و تبلیغات درج نمایید، آگهی و تبلیغ شما هیچ وقت حذف نخواهد شد مگر اینکه خود کابر اقدام به حذف آگهی کند.

به گزارش برنا، ثبت آگهی و درج تبلیغات در سایت چرچیی نت رایگان شد، شما میتوانید با عضویت در سایت چرچیی نت بصورت رایگان و تا بی نهایت آگهی و تبلیغات درج نمایید، آگهی و تبلیغ شما هیچ وقت حذف نخواهد شد مگر اینکه خود کابر اقدام به حذف آگهی کند.

چرچیی نت

یک سایت نیازمندی است که به تبلیغ‌دهندگان و صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تبلیغ برند، محصولات و خدمات خود را در فضای وب‌سایت‌ معتبر فارسی به مخاطبان هدفشان نمایش دهند و ترافیک باکیفیتی جذب کنند و از سوی دیگر، به صاحبان وب‌سایت‌های ایرانی کمک می‌کند تا از طریق نمایش تبلیغ در وب‌سایت خود، به درآمدزایی پایداری دست یابند. سایت چرچیی نت همواره در تلاش است که عملکرد کمپین‌های تبلیغات اینترنتی را بهبود بخشد و موثرترین و مناسب‌ترین تبلیغ را در بهترین رسانه به هر مخاطب نمایش دهد.

تبلیغات چیست؟

درج آگهی رایگان ُتبلیغات ( تبلیغ ) یک تکنیک کارآمد و موثر برای ترویج کالا، خدمات و ایده‌ها است. این یک شکل و روشی از ارتباطات غیر شخصی است

که در آن اطلاعات کسب‌ وکار برای مشتریان بالقوه در دسترس قرار می‌گیرد.

/تبلیغات،از واژه لاتین ” Advertere ” گرفته شده‌است که به معنای ” چرخاندن ذهن … نسبت به … ” است.

آگهی تا حد زیادی مکمل فروش محصولات، خدمات و ایده‌ها است. جالب‌ترین بخش یک تبلیغ این است که اطلاعات واقعی را با جذبه عاطفی هیجان انگیز همراه می‌کند.

از این رو بدون یک تبلیغ مناسب،هیچ تجارتی نمی‌تواند موفق باشد.

تبلیغات رایگان شد

تبلیغات در اینترنت را جدی بگیریم

تبلیغات اینترنتی به دلایل مزایای بسیار زیادی که دارد بسیار نزد تمامی کسب و کار ها و افراد زیادی محبوب گشته است،از مزایای تبلیغات اینترنتی رایگان بودن یا ارزان بودن آن ، راحت بودن این تبلیغات ،بازدهی بالای آن نسبت به تبلیغات سنتی و … اشاره کرد. پس اگر قصد دارید که کسب و کار و یا وبسایت شما رشد داشته باشد ناچارید که تبلیغات آنلاین را چه به صورت رایگان و چه با پرداخت هزینه در پیش بگیرید .

ّدرج آگهی رایگان

در واقع کم هزینه ترین تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات بدون هزینه می باشد زیرا خودتان میتوانید با نکاتی که در این مقاله ذکر می شود به راحتی اقدام به درج تبلیغات کنید. معرفی خدمات از طریق سایت چرچیی نت یکی

کم هزینه ترین روش های معرفی خدمات و یا فروش محصولات یا همان بازاریابی اینترنتی به شمار می آید. ما به آن دسته

از دوستان که قصد دارند شروع به تجارت و کسب درآمد از اینترنت کنند توصیه میکنیم از خدمات سایت چرچیی نت نیز استفاده کرده

و محصولات یا خدمات خود را در سایت های درج آگهی ثبت نمایند

تبلیغات رایگان شد

در سایتهای نیازمندی به دو صورت آگهی درج می شود:

۱- درج آگهی رایگان؛در سایت های نیازمندی رایگان چرچیی نت می توانید بی نهایت آگهی رایگان درج کنید،در این نوع آگهی امکان درج لینک به سایت شما نیست تعدادی از امکانات سایت برای این نوع آگهی محدود شده است

۲- درج آگهی آگهی ویژه؛  که شما می توانید لینک سایت و یا وبلاگ خودتان را در آگهی درج کنید.امکان ثبت دکمه چت در واتساپ،نمایش بیشتر در زیر دسته های مربوطه،امکان درج تصاویر بیشتر از دیگر امکانات آگهی ویژه است که از همه مهمتر این آگهی هیچگاه حذف نمیگردد و بعد از مدتی با انتخاب نردبان کردن آگهی،میتوان تبلیغات خود را بروز فرمایید و دوباره در بالاترین سطح سایت قرار میگیرد

در سایت های نیازمندی رایگان چرچیی نت می توانید بی نهایت آگهی رایگان درج کنید.

مزایا ثبت آگهی ویژه

َِ آگهی های ویژه مادام *العمرمی باشند یعنی تاریخ انقضا ندارند و تا زمانی که آگهی های خود را حذف نکنید،بر روی سایت باقی خواهند ماند.

*آگهی در زیر گروهای مرتبط بیشتری نمایش داده میشود

*^آگهی در اولویت اول موتور جستجو گر قرار میگیرد

* اعتماد بیشتر بازدید کنندگان به آگهی را در پی دارد ،چرا که صاحب آگهی با اطمینان به فروش

کالا و یا ارائه خدمات خود حاضر به پرداخت هزینه آگهی گردیده است

در آگهی ویژه امکان ثبت آگهی لینکدار وجود دارد،تا بازدیدکنندگان بتوانند با کلیک برروی آن وارد سایت شما شوند.

بدینوسیله بازدید سایت و یا وبلاگتان افزایش می یابد.

نوع آگهی

مدت زمان

هزینه

آگهی ویژه

مادام العمر

30 هزار تومان

نردبان

یک ماهه

20 هزار تومان

انتهای پیام/
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز