تکنیک‌های هوشمند سنجش رضایت مشتری

۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۱۷۱۹۶
تکنیک‌های هوشمند سنجش رضایت مشتری
آیا پس از ارائه کالا و خدمات خویش به مشتریان، به رضایت آن‌ها اندیشیده‌اید؟ آیا می‌دانید مشتریان شما تا چه میزان از بابت خرید کالا و یا دریافت خدمات شما خوشحال هستند؟ این سوالات از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های یک مدیر، فروشنده، بازاریاب و... به شمار می‌روند. خوشبختانه این روزها تکنیک‌های هوشمند و قدرتمندی وجود دارند که توسط آن‌ها می‌توان با دقت هر چه تمام‌تر، از نظرات و پیشنهادات مشتریان مطلع شد.

به گزارش برنا، با ما همراه باشید تا در مورد برترین تکنیک‌های هوشمند سنجش رضایت مشتری که شامل فرم ساز آنلاین، آزمون ساز آنلاین و پرسشنامه آنلاین هستند اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

فرم ساز آنلاین چیست؟

فرم در واقع یک نوع سند است که از آن برای ثبت و ذخیره اطلاعات استفاده می‌نمایند. توسط فرم می‌توان نظم و هماهنگی بسیار خوبی برای اطلاعات جمع‌ آوری شده بخشید و در هنگام گزارشگیری و محاسبات از آن استفاده نمود. فرم‌ها انواع مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به فرم استخدام، فرم فروش کالا یا خدمات و فرم نظر‌سنجی اشاره نمود. در میان این فرم‌ها، فرم نظر سنجی آنلاین کاربرد بسیار زیادی دارد، زیرا توسط آن‌ می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از نظر مشتریان و سایر کاربران مطلع شد. برای تهیه تمامی این فرم‌ها، از فرم ساز آنلاین استفاده می‌شود.

فرم ساز آنلاین در اصل یک پلتفرم حرفه‌ای است که به شما کمک می‌کند بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و کد نویسی، فرم‌های خود را با طرح دلخواه طراحی نمایید. این پلتفرم امکانات متنوعی در دسترس کاربران قرار می‌دهد و شما می‌توانید آن را بر مبنای نیازهای خود شخصی‌سازی نمایید. از جمله امکاناتی که در ساختار فرم ساز آنلاین وجود دارد شامل امکان پرداخت آنلاین، وارد و خارج کردن اطلاعات مورد نظر از طریق فایل‌های اکسل، قرار دادن فرم آنلاین در وب سایت از طریق افزونه‌های وردپرس و جوملا و ارسال پیامک و ایمیل هوشمند در هنگام ثبت نام فرم است.

 

فرم ساز آنلاین ایپول

 

کاربردهای آزمون ساز آنلاین

همان‌گونه که می‌دانید تمامی کشورهای جهان در طول دو سال اخیر با همه‌گیری ویروس کرونا روبرو بودند. در این شرایط توجه بسیاری از موسسات آموزشی، دانشگاه‌ها، مدارس و... به سمت آموزش آنلاین هدایت شد. برای ارائه هر چه بهتر آموزش در این شیوه هوشمند، نیاز به ابزارهای قدرتمندی وجود دارد. بدون شک برگزاری آزمون و امتحان یکی از اصلی‌ترین شیوه‌های ارزیابی میزان پیشرفت و یادگیری دانشجویان و دانش آموزان است. برای طراحی انواع آزمون‌های آنلاین، از یک پلتفرم قدرتمند به نام آزمون ساز آنلاین استفاده می‌شود. توسط این ابزار می‌توان انواع آزمون‌ها و امتحانات را بر مبنای اصول خود طراحی نمود و سپس لینک آن را در دسترس داوطلبان قرار داد. تصحیح امتحانات بلافاصله پس از برگزاری آزمون، یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی است که آزمون ساز آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد.

در قسمت‌های قبل، در مورد فرم‌های آنلاین و تکنیک‌های هوشمند سنجش رضایت مشتری به نکات مهمی اشاره کردیم. شاید برای شما جالب باشد بدانید که آزمون ساز آنلاین نیز یکی از بهترین نوع این ابزارها به شمار می‌رود. هر چند از این پلتفرم تنها می‌توان در بستر آموزش آنلاین استفاده نمود، اما بدون شک سنجش میزان پیشرفت دانشجویان و داوطلبان برای هر موسسه آموزشی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در واقع این ابزار به شما کمک می‌کند سوالات مورد نظر خود را طراحی نموده و در سریع‌ترین زمان ممکن نتایج آن را بررسی نمایید. در نهایت توسط این ابزار کاربردی، سطح علمی آموزشگاه و موسسه خود را سنجیده و اطلاعات جامع و کاملی در این زمینه به دست آورید.

 

آزمون ساز آنلاین ایپول

 

لزوم استفاده از پرسشنامه آنلاین

پرسشنامه آنلاین نیز یکی از پلتفرم‌های قدرتمندی است که می‌توان توسط آن اقدام به جمع آوری داده‌ها و اطلاعات مورد نیاز خود نمود. به عنوان مثال دانشجویان از این ابزار برای انجام تحقیقات کلاسی، پژوهش‌های میدانی و پایان‌ نامه خویش استفاده نموده و داده‌های مورد نیاز را جمع آوری می‌کنند. علاوه بر این پرسشنامه آنلاین یکی از تکنیک‌های هوشمند سنجش رضایت مشتری به شمار می‌رود و مدیران، فروشندگان و سایر کسانی که در زمینه فروش کالا یا ارائه خدمات به فعالیت مشغول هستند، می‌توانند توسط آن اقدام به برقراری تعامل با مشتری نموده و نیازهای واقعی او را شناسایی کنند.

این روزها استفاده از پرسشنامه آنلاین به جای پرسشنامه‌های کاغذی، توجه بسیاری از مدیران سازمان‌ها و مراکز مختلف را به خود جلب نموده است. توسط این ابزار می‌توان طیف وسیعی از جامعه هدف را بررسی نمود و در سریع‌ترین زمان ممکن به نتایج فوق العاده‌ای دست یافت. با استفاده از این ابزار، نیازی به تحقیقات میدانی و پیدا کردن کاربران و نظرسنجی از آن‌ها نیست؛ بلکه این پرسشنامه در وب سایت شما قرار داده می‌شود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ بسیاری از پرسش‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین کاربران در هر موقعیت و زمانی به راحتی می‌توانند به وب سایت شما مراجعه نموده و با صرف زمانی نه چندان طولانی، جواب‌های خود را انتخاب نمایند.  پس از دریافت پاسخ کاربران در پرسشنامه آنلاین، می‌توان با زدن یک دکمه ساده، تمامی داده‌ها را ارسال نمود و دیگر نیازی به انجام اموری مانند انتقال داده‌ها از روی کاغذ بر روی فایل ورد یا اکسل وجود ندارد و این موضوع باعث صرفه‌جویی در زمان و انرژی شما می‌گردد.

 

پرسشنامه آنلاین ایپول

 

سخن پایانی

بدون شک تمامی سازمان‌ها برای دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود، استراتژی‌های خاصی را تعیین می‌نمایند. خوشبختانه اجرای تمامی اهداف استراتژیک در بستر آنلاین و با استفاده از تکنیک‌های هوشمند و شیوه‌های نوین امکان پذیر است. تجربه نشان دهنده آن است که یک پژوهش موفق تنها با استفاده از روش‌های تحقیق استاندارد به سرانجام می‌رسد و در نهایت می‌توان به نتایج آن اعتماد کرد. فرم ساز آنلاین، آزمون ساز آنلاین و پرسشنامه آنلاین ابزارهای قدرتمندی هستند که در این مسیر به ما کمک فراوانی می‌نمایند. این ابزارها به شیوه‌ای کاملاً دقیق و پیشرفته طراحی شده‌اند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای نظرسنجی از مشتریان، برگزاری آزمون‌های آنلاین و ارائه فرم‌های استخدامی به شمار می‌روند. سامانه epoll.pro یکی از معتبرترین سایت‌هایی است که این پلتفرم‌های حرفه‌ای و پیشرفته را در اختیار شما قرار داده و به شما در جهت پیشبرد اهداف کوتاه و بلند مدت کمک فراوانی خواهد نمود.

برگرفته از وب سایت سامانه فرم ساز و آزمون ساز ایپول https://epoll.pro/

نظر شما