بهترین مشاور کنکور پزشکی

۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۳:۵۶
کد خبر: ۱۳۱۷۱۹۹
بهترین مشاور کنکور پزشکی
وبسایت دبیران برند ایران برترین های حوزه آموزش در سال جاری را معرفی نمود.

به گزارش برنا به نقل از خبرنگاران حوزه آموزش ایران، رتبه بندی و رنکینگ بهترین مشاوران آموزشی ایران به ترتیب عبارتست از:

رتبه 1 : استاد  مهدی باباخانی مدیر و مشاور ارشد مجموعه کارنامه خرد و مدرسان علامه و از بهترین مشاوران کنکور پزشکی ایران و کارشناس برنامه های تلویزیونی و رادیویی ایران

رتبه:: 2 استاد همت یار نویسنده کتاب های موفقیت  از بهترین مشاوران کنکور پزشکی ایران

 رتبه 3: استاد  ایمان سرور پور  برترین مشاور انگیزشی و از بهترین مشاوران کنکور پزشکی

 رتبه4: استاد مهدی برقعی نویسنده و از بهترین مشاوران کنکور پزشکی

 رتبه5: استاد ندا برهانی نسب از برترین مشاور انگیزشی دانش آموزان دختر و از بهترین مشاوران کنکور

رتبه6:  استاد شروین مسیح کارشناس برنامه های تلویزیونی و رادیویی و از بهترین مشاوران کنکور پزشکی

رتبه 7 :  استاد میرصادقی نویسنده کتاب های موفقیت از بهترین مشاوران کنکور پزشکی

رتبه 8 :  استاد امیر دیبازر  نویسنده کتاب های موفقیت و از بهترین مشاوران کنکور پزشکی

رتبه 9:  استاد جعفرقلی  از بهترین مشاوران کنکور پزشکی

رتبه 10 : استاد احمدی  از بهترین مشاوران کنکور ایران

جهت مشاهده آخرین رتبه بندی و رنکینگ دبیران و مشاوران ایران، می‌توانید به پایگاه های زیر که ویژه تحلیل اساتید و مشاوران ایران است مراجعه فرمایید

وبسایت دبیران برند ایران  

وبسایت تحلیل دبیران ایران

وبسایت فیلم و جزوه

ویژگی های بهترین مشاوران کنکور پزشکی در  ایران:

بهترین مشاور کنکور پزشکی  به شاگردانش احترام می گذارد. ایده ها و نظرات هر دانش آموز  ارزشمند تلقی می شود. یادگیرندگان احساس می کنند که ابراز احساسات بی خطر است و با این کار یاد می گیرند به دیگران احترام بگذارند. این پس از آن یک فضای استقبال ایجاد می کند.

بهترین مشاور کنکور پزشکی در کلاس درس خود جامعه ای ایجاد می کند که در آن هر یادگیرنده احساس می کند جایی برای ایستادن و نقشی دارد. فراگیران احساس می کنند که می توانند به یکدیگر تکیه کنند.

بهترین مشاور کنکور پزشکی  فوق العاده خونگرم، خوش برخورد، مشتاق است و به شاگردانش اهمیت می دهد. بچه ها نباید احساس کنند که نمی توانند بروند و با او صحبت کنند. زمانی که فراگیران می خواهند سوال بپرسند، بد خلق نیست.

او از زبان آموزانش فقط بهترین ها را انتظار دارد. اگر بهترین مشاور کنکور پزشکی  اهمیتی نمی دهد یا بچه ها بهترین های شخصی خود را می دهند، بچه ها هم اهمیت نمی دهند.

بهترین مشاور کنکور پزشکی خود عاشق یادگیری است و اشتیاق خود را به آموزش و مطالب درسی به یادگیرندگان القا می کند.

بهترین مشاور کنکور پزشکی  خوب یک لیدر خوب است که بر تصمیم گیری و کار گروهی تمرکز دارد. همچنین به هر دانش آموز آموز این فرصت داده می شود تا نقش رهبری را بر عهده بگیرد.

او باید سازگار باشد. وقتی یک درس خوب پیش نمی رود و طبق برنامه پیش نمی رود، باید بتواند به سرعت دنده را عوض کند و به تحریک لحظه ای رویکرد جدیدی پیدا کند.

 بهترین مشاور کنکور پزشکی  همیشه پذیرای انتقاد سازنده از سوی همکاران باشید و از فرصت برای رشد به عنوان یک مربی استفاده کنید.

بهترین مشاور کنکور پزشکی  خوب یک استاندارد حرفه ای را برای خودش حفظ می کند. او برای هر روز سازماندهی و آماده است و برنامه ریزی او همیشه مرتب است. او با نحوه برقراری ارتباط با همه، از جمله فراگیران و کارکنان، الگوی خوبی است.

نظم و انضباط موثر بسیار مهم است زیرا فضای مثبتی را در کلاس ایجاد می کند.  بهترین مشاور کنکور پزشکی  خوب می تواند نظم و انضباط مثبت را بدون از دست دادن کنترل اعمال کند.

مهمتر از همه، یک بهترین مشاور کنکور پزشکی  خوب مشتاق آموزش و کار با دانش آموز ان است. او از تأثیر مثبت بر زندگی دانش آموز ان هیجان زده است و متوجه تأثیری است که موقعیت و اقدامات او می تواند بر زندگی دانش آموز  داشته باشد.

 

مطالعات آموزشی نشان می دهد که ویژگی های اساسی بهترین مشاور کنکور پزشکی ان خوب شامل توانایی خودآگاهی نسبت به تعصب اوست. مشاهده، درک و پذیرش تفاوت های دیگران؛ تجزیه و تحلیل و تشخیص و انطباق درک دانش آموزان در صورت نیاز. مذاکره کنند و در تدریس خود ریسک کنند. و درک مفهومی قوی از موضوع خود داشته باشند.

بهترین مشاور کنکور پزشکی ان بر اساس تجربه و پیشرفت تحصیلی خود حقوق می گیرند، اما همانطور که بهترین مشاور کنکور پزشکی  توماس لوشئی نشان داده است، شواهد کمی وجود دارد که بیش از 3-5 سال تجربه توانایی بهترین مشاور کنکور پزشکی ان را برای افزایش تست ها یا نمرات دانش آموزان افزایش می دهد.

 

سایر ویژگی‌های قابل اندازه‌گیری، مانند میزان موفقیت بهترین مشاور کنکور پزشکی ان در آزمون‌های صلاحیتی، یا سطح تحصیلاتی که بهترین مشاور کنکور پزشکی  به دست آورده است، نیز بر عملکرد دانش‌آموز در کلاس‌های درس تأثیر نمی‌گذارد.

اگرچه در حرفه بهترین مشاور کنکور پزشکی ی در مورد اینکه یک بهترین مشاور کنکور پزشکی  خوب چه ویژگی هایی قابل اندازه گیری دارد اتفاق نظر کمی وجود دارد، چندین مطالعه ویژگی ها و شیوه های ذاتی را شناسایی کرده اند که به بهترین مشاور کنکور پزشکی ان کمک می کند تا به دانش آموزان خود دسترسی پیدا کنند.

خودآگاه بودن

بهترین مشاور کنکور پزشکی  معتقد است که یک بهترین مشاور کنکور پزشکی  مؤثر باید از آگاهی اجتماعی-فرهنگی اولیه و پذیرش هویت فرهنگی خود و دیگران برخوردار باشد. بهترین مشاور کنکور پزشکی باید بتوانند توسعه یک هویت قومی مثبت را تسهیل کنند و از تعصبات و تعصبات شخصی خود آگاه باشند. آنها باید از خودآزمایی برای بررسی رابطه بین ارزش‌ها، نگرش‌ها و باورهای اساسی خود، به‌ویژه با توجه به آموزش‌شان استفاده کنند.

این تعصب درونی بر تمام تعاملات با دانش آموزان تأثیر می گذارد، اما بهترین مشاور کنکور پزشکی ان را از یادگیری از دانش آموزان خود منع نمی کند یا برعکس.

یک راه موثر برای بهترین مشاور کنکور پزشکی ان برای درک فرآیندها و انگیزه آنها، تعریف استعاره مناسب برای نقشی است که انجام می دهند.

 

به عنوان مثال، او می‌گوید، برخی از بهترین مشاور کنکور پزشکی ان خود را باغبان، سفالگرهایی که خاک رس می‌سازند، مکانیک‌هایی که روی موتور کار می‌کنند، مدیران کسب‌وکار یا هنرمندان کارگاهی، که بر سایر هنرمندان در رشدشان نظارت می‌کنند، می‌پندارند.

بهترین مشاور کنکور پزشکی که تعصب خود را درک می کنند می گویند که ساکس در موقعیت بهتری قرار دارد تا به تجربیات دانش آموزان خود به عنوان تجربیات ارزشمند و معنادار نگاه کند و واقعیت های زندگی، تجربیات و فرهنگ دانش آموزان را در کلاس درس و موضوعات ادغام کند.

بهترین مشاور کنکور پزشکی  مؤثر، ادراکی از تأثیر و قدرت شخصی خود بر عواملی که به یادگیری دانش‌آموز کمک می‌کنند، ایجاد می‌کند. علاوه بر این، او نیاز به ایجاد مهارت های مفهومی بین فردی برای پاسخ به پیچیدگی های محیط مدرسه دارد. تجربیات بهترین مشاور کنکور پزشکی ان و دانش آموزان با افراد با پیشینه های مختلف اجتماعی، قومی، فرهنگی و جغرافیایی می تواند به عنوان دریچه ای باشد که از طریق آن می توان تعاملات آینده را مشاهده کرد.

بهترین مشاور کنکور پزشکی  می کند که باید بتوانند به فرآیندهای یادگیری یادگیرنده توجه دقیق داشته باشند تا نحوه یادگیری دانش آموزان را تجزیه و تحلیل کنند و مشکلاتی را که مانع درک مطلب می شوند را تشخیص دهند.

222222

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز