مهمترین نکته برای خرید میز کارمندی

۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۱:۰۴
کد خبر: ۱۳۴۷۵۶۰
مهمترین نکته برای خرید میز کارمندی
مهمترین نکته برای خرید میز کارمندی میز کارمندی با کیفیت و مناسب بی شک از مهمترین تجهیزات اداری برای هر ارگانی است. با وجود میزها و مبلمان اداری زیادی که در بازار وجود دارد، چگونه می خواهید انتخابی داشته باشید که برای دفتر شما بهترین کارایی را داشته باشد؟

میز کارمندی با کیفیت و مناسب بی شک از مهمترین تجهیزات اداری برای هر ارگانی است. با وجود میزها و مبلمان اداری زیادی که در بازار وجود دارد، چگونه می خواهید انتخابی داشته باشید که برای دفتر شما بهترین کارایی را داشته باشد؟ در این مقاله در تلاش هستیم تا مهمترین نکته برای خرید میز کارمندی را ارائه دهیم. درصورتی که شما هم به دنبال خرید میز کارمندی هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

نکات مهم برای خرید میز کارمندی

بی شک انتخاب میز کارمندی مناسب در بهره وری از ساعات اداری تاثیر چشمگیری دارد. اگر قصد خرید این میزهای اداری را دارید لازم است به فاکتورهای اصلی و اساسی همچون کیفیت، اندازه ، وزن ، ارتفاع و ...توجه داشته باشید. قابل ذکر است هنگام انتخاب به نوع کاربری که انتظار دارید توجه کنید زیرا تاثیر آن را در روند کاری کارمندان مشاهده خواهید کرد. همچنین قابل ذکر است شیوه طراحی و ابعاد هرکدام از میزهای کارمندی با توجه ‌به کاربردی که دارند متفاوت است پس هنگام خرید، تمام جوانب باید سنجیده شود.

ویژگی های میز کارمندی مناسب

در خرید میزهای کارمندی برخی نکات ممکن است از نظر شما به ظاهر کم اهمیت باشد اما در حقیقت نقشی بسیار مهم و کلیدی در سلامت بدن و راندمان کاری شما خواهد داشت. فرقی هم ندارد در چه سمتی باشید در هر صورت به محصولی احتیاج دارید که در ساعات کاری کمتر احساس خستگی کنید و حین استفاده احساس راحتی داشته باشید. بی تردید سلیقه و نوع کسب و کار در تصمیم نهایی تاثیر می گذارد اما مهمترین ویژگی برای میز اداری عبارت اند از:

  • توجه به استانداردهای لازم در فرآیند تولید میز اداری
  • توجه به ارگونومی و حفظ سلامت بدن
  • توجه به زیبایی ظاهری و رنگ بندی آن ها جهت سازگاری با محیط های اداری
  • استفاده از متریال و مواد اولیه مرغوب و با کیفیت

 ارتفاع میز

اکثر افراد در هنگام انتخاب میزهای کارمندی به زیبایی توجه می کنند و ممکن است این ویژگی تماما انتخاب را تحت تاثیر قرار دهد اما مهمترین ویژگی که در یک میز کارمندی باید به آن توجه ویژه داشته باشید ارتفاع میز است. ارتفاع میز این امکان را می دهد که با وضعیت بدنی خوب کار کنید. بیشتر میزها ارتفاع زیادی دارند و خیلی بلند هستند. هنگامی که میز شما بلند باشد، باعث می شود که بدن شما در حالت طبیعی و استاندارد قرار نگیرد و به جلو خم شوید که این خود به سلامت بدن آسیب وارد می کند و همه بدن را درگیر وضعیت نا مناسب می کند.

داشتن کشو

داشتن کشو برای هر میز کارمندی از ضروریات است تا از بی نظمی در محل کار جلوگیری شود. اندازه کشو و تعداد آن را می توانید با توجه اندازه میز و خواسته شما تغییر دهید.

رنگ بندی میز کارمندی

در هنگام انتخاب میزهای کارمندی باید به دکوراسیون داخلی محیط اداری توجه کنید و بعد با توجه به سبک و رنگ دکوراسیون باید اقدام به خرید کنید اما توجه کنید رنگ های روشن و خنثی باعث افزایش بهره وری در محیط های کاری می شود.

انواع میزهای کارمندی ژاویز در رنگ های مختلف و با توجه به سلیقه شما عزیزان قابل طراحی و تولید است.

بودجه، قیمت و ارزش

قبل از خرید هر نوع تجهیزات اداری به بودجه خود توجه کنید زیرا دید دقیق به هزینه ها در هر کاری قابل اهمیت است. سعی کنید روی متریال و قطعات با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید تا این میزها عملکرد، طول عمر و دوام بیشتری داشته باشند.

شاید هنگام انتخاب و خرید میزهای کارمندی وسوسه میزهای ارزان قیمت شوید اما توجه کنید این میزها هم از نظر زیبایی هم از نظر طول عمر و دوام چندان قابل اعتماد نیستند.

نکات مهم دیگر در خرید میز اداری

غیر از نکاتی که در بالا  ذکر شد ممکن است عوامل مهم و تاثیر گذار دیگری وجود داشته باشد که هنگام خرید از آنها غفلت کنیم. عواملی همچون شرکت تولید کننده، تجهیزات و ماشین آلات، نحوه خدمات پس از فروش و ... .

حرف آخر

گروه ژاویز با ده ها سال  سابقه در زمینه تولید تجهیزات اداری با تیمی حرفه ای در طراحی و تولید و ماشین آلات پیشرفته، همواره سعی بر آن داشته تا با عرضه محصولات و تولیدات با رتبه کیفیت بالا رضایت مشتریان خود را کسب کند.

منبع: https://javizco.com

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز