بهترین راه کسب درآمد از دیجی کالا بدون نیاز به سرمایه اولیه

۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۴:۱۷
کد خبر: ۱۳۷۴۶۲۹
بهترین راه کسب درآمد از دیجی کالا بدون نیاز به سرمایه اولیه

دیجی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران، بار دیگر با منتشر کردن آمار فروش خود در سال 1400 عملکرد یک ساله خود را به طور شفاف توضیح داد. بر اساس این گزارش، تعداد بازدید کننده یکتای ماهانه از این فروشگاه 39.500.000 بوده که رقم بسیار قابل توجهی است. با یک حساب سر انگشتی، متوجه می شویم که در یک سال 474.000.000 بار از این فروشگاه بازدید شده است. حال فکر کنید که بخشی از این ورودی سهم شما باشد...

سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

سیستم همکاری در فروش یا Affiliaate Marketing سازکاری است که از طریق آن می توان با دیجی کالا وارد همکاری شد، بدون آن که سرمایه اولیه ای لازم داشته باشید. اما ممکنه از خودتان بپرسید که چطور ممکن است؟

یکی از روش های نوین بازاریابی و کسب درآمد، همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است؛ که تامین کننده شخص دیگر است و فقط کافیست شما در فروش محصولات آن فروشگاه همکاری کنید و در ازاء فروش محصولات مختلف، پورسانت یا درصد قابل توجهی را دریافت کنید.

بخشی که در این فروشگاه بزرگ به این موضوع می پردازد، سیستم کسب درآمد افیلیو دیجی کالا نام دارد. در این سیستم بدون هیچ محدودیتی می توان محصولات دیجی کالا را از روش های مختلف تبلیغ کرد و همکار در فروش دیجی کالا شد بدون آنکه لازم باشد حتی یکبار آن جنس را از نزدیک ببینید!

چرا همکاری در فروش؟

به طور کلی همکاری در فروش، مزیت های زیادی را با خود به همراه دارد. در سیستم افیلیت دیجی کالا شما فقط و فقط تبلیغات را انجام می دهید و تمامی مراحل و پروسه های دیگر، اعم از تامین محصول، بسته بندی، ارسال و خدمات پس از فروش را دیجی کالا بر عهده دارد. با اطمینان می توان گفت که در این روش از تبلیغات و بازاریابی، ما کمترین دخالت را خواهیم داشت و تمام مسائل بر دوش دیجی کالا است.

برای درک بهتر این موضوع تصویر پایین را مشاهده کنید تا متوجه شوید که در این سیستم چه مسئولیت هایی از شما سلب شده است...

02

همکاری در فروش سایت دیجی کالا

یکی از راه های همکاری در فروش دیجی کالا، افیلیت مارکتینگ از طریق سایت است. اساس و پایه کار در سیستم افیلیت مارکتینگ با سایت از این قرار است که اگر شما، در وبسایت خود به کسی کالایی را پیشنهاد دهید و آن کاربر از طریق لینکی که در سایت شما قرار دارد آن کالا را خریداری کند، از طرف وبسایت مقصد درصدی به شما به دلیل همکاری و مشارکت در فروش پرداخت می شود. درصد این کمیسون کاملاً بستگی به این دارد که به واسطه شما کدام گروه از محصولات خریداری شده است.

این روش همکاری در فروش یک فرصت استثنایی را برای کاربران فراهم کرده تا فقط با داشتن یک سایت به درآمد های میلیونی و ادامه دار برسند. تا به امروز تعداد 74019 وبسایت و شبکه مجازی همکاری در فروش دیجی کالا راه اندازی شده است پس شما هم از این فرصت می توانید استفاده کنید.

 آدم های خوش فکر از فرصت ها استفاده می کنند!

 

03

 داشتن یک سایت الزامی است

اولین موضوعی که برای همکاری در فروش دیجی کالا از طریق سایت به میان می آید؛ داشتن یک وبسایت است. بسیاری از کاربران بر این باورند که طراحی یک سایت حرفه ای نیاز به صرف هزینه زیاد، دانش کد نویسی و برنامه نویسی قابل قبول دارد. البته این موضوع تا قبل از آمدن وردپرس حقیقت داشت!

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که از آن برای طراحی انواع وبسایت ها استفاده می شود؛ بدون آن که لازم باشد حتی یک خط کد نوشته شود. به گزارش راست چین اولین و بزرگترین مارکت پلیس وردپرسی ایران، بیش از 40% از وبسایت های دنیا با این سیستم مدیریت محتوا یعنی وردپرس طراحی شده اند.

با توجه به آمار فوق العاده عالی استفاده از این ابزار طراحی سایت، متوجه محبوبیت آن در بین جامعه طراحان سایت می شوید. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت وردپرس این است که همه افراد می توانند از آن برای طراحی سایت استفاده کنند؛ کافیست فقط سواد خواندن زبان فارسی را داشته باشند!

پس پیشنهاد می شود اگر قصد دارید همکاری خودتان را با دیجی کالا شروع کنید از این ابزار استفاده کنید.

نکات مهم درباره طراحی سایت همکاری در فروش دیجی کالا

طبق بررسی های این مجموعه، برای تجربه یک فروش فوق العاده در سایت همکاری در فروش بهتر است که موضوعات زیر را رعایت کنید.

04

شباهت ظاهری با دیجی کالا

اولین چیزی که در ورود کاربر به این سایت نظر او را جلب می کند طراحی زیبا وبسایت دیجی کالا است. شما هم سعی کنید که سایتی مشابه دیجی کالا طراحی کنید. برای طراحی سایت مشابه دیجی کالا کافیست از قالب دیجی کالا استفاده کنید. قالب سایت همان پوسته و ظاهر سایت هستند که از قبل توسط طراحان و برنامه نویس های سایت طراحی شده اند تا شما بدون نیاز به کد نویسی وبسایت خود را زیبا طراحی کنید.

یکی دیگر از مزیت های طراحی سایت شبیه دیجی کالا این است که هر چقدر شباهت ظاهری بیشتر باشد کاربر متوجه انتقال از سایت شما به دیجی کالا نمی شود و هر چقدر فرایند انتقال برای کاربر عادی تر جلوه دهد امکان ماندن کاربر در صفحه و خرید آن بیشتر می شود.

 

بهبود سئو سایت

برای فروش بیشتر باید محصولات شما در نتایج گوگل دیده شوند و هرچقدر شما در رتبه های بالاتر قرار بگیرید فروش بیشتری را نیز تجربه خواهید کرد. اما رسیدن این رتبه ها اتفاقی نیست و باید برای دست یابی به آن ها با مباحث سئو (SEO) سایت آشنا باشید. سئو یا SEO در فارسی به معنای بهینه سازی موتور های جستجو است.

یکسری الگوریتم ها هستند که در کنار یک دیگر قرار می گیرند و سایت را از لحاظ محتوایی تحلیل و بررسی می کنند. در نهایت با دادن یک رتبه بندی در نتایج گوگل (از لینک 1 تا 100) متوجه عملکرد خود در این زمینه می شویم.

پس سئو سایت خود را تقویت کنید تا فروش فوق العاده ای را تجربه کنید.

سبد محصولات متنوع

دیجی کالا به شما این اجازه را می دهد تا بدون محدودیت تمامی محصولات آن را تبلیغ کنید. در کنار این موضوع هرچقدر محصولات سایت شما بیشتر باشد، شانس دیده شدن سایت شما در نتایج گوگل هم به مراتب بالاتر می رود و این یعنی افزایش مستقم در فروش محصولات فروشگاه تان.

 

هزینه طراحی سایت شبیه به دیجی کالا چقدر است؟

برای طراحی یک سایت شبیه به دیجی کالا، شما به دامنه، هاست و یک قالب نیاز دارید. با توجه به قیمت های امروز هزینه طراحی یک سایت کمتر از 550 هزار تومان هزینه می برد.

به این معناست که شما فقط با صرف هزینه بسیار اندک صاحب یک وبسایت وردپرسی خواهید شد و در کنار آن یک فرصت درآمد زایی نیز در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید از طریق آن به کسب درآمد بپردازید.

درباره طراحی سایت با وردپرس سئوالی دارید؟

با توجه به توضیحات بالا اگر در رابطه با طراحی سایت با وردپرس هر سوالی داشته باشید می توانید با کارشناسان راست چین در ارتباط بگذارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، سوالتان پاسخ داده شود.

منبع: راست چین

نظر شما
نظرات
roya
|
-
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
0
0
آیا این روش واقعا درآمد زاست؟
بعدشم چرا بهترین راه کسب درآمد از دیجی کالا، همکاری در فروش اونه؟
یه سوال دیگه هم بپرسم و برم، طراحی سایت با وردپرس رو میتونیم از پسش بر بیایم؟
پاسخ ها
هوشنگ الیاسی
| -
اره. البته قبلاً خیلی درآمد زا بود و پورسانت های بسیار خوب به همکاران فروش میدادن.
از نظر من شاید بهترین راه کسب درآمد از دیجی کالا همین موضوع باشه، چون تو هیچ کاری لازم نیست انجام بدی، فقط باید کمی زحمت بدی و تبلیغ کنی. ن بسته بندی، ن انبار داری، ن حمل و نقل و ن هیچ مورد دیگه ب دوش تو نیست.
همه می تونن طراحی سایت با وردپرس رو یاد بگیرن. من خودم طراح سایت با وردپرسم. باور کنین هیچ کاری نداره فقط کافیه آموزش های راست چین رو دنبال کنین همه چیز براتون مثل روز روشن میشه.
هوشنگ الیاسی
| -
بله. نویسنده این مقاله مبلغ رو 550 در نظر گرفت. چ بسا با مبلغ کمتر از این هم میشه سایت وردپرسی طراحی کرد.
perfitx
|
-
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
1
0
واقعا میشه با 550 هزار تومان یک سایت طراحی کرد؟
من دیروز یه کسیه برنج خریدم 800 تومان (:
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز