معتبر ترین مراجع خبری ارز دیجیتال

۱۴۰۱/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۷:۵۹
کد خبر: ۱۳۷۵۸۳۰
معتبر ترین مراجع خبری ارز دیجیتال
در گذشته نه چندان دور، ارزهای دیجیتال کمی برای بررسی وجود داشت و یافتن اخبار موثق کار ساده‌ای بود. اما اکنون، تعداد زیادی ارزدیجیتال، کیف پول‌، صرافی و NFT‌ وجود دارد.

در گذشته نه چندان دور، ارزهای دیجیتال کمی برای بررسی وجود داشت و یافتن اخبار موثق کار ساده‌ای بود. اما اکنون، تعداد زیادی ارزدیجیتال، کیف پول‌، صرافی و NFT‌ وجود دارد. همچنین در سال‌های اخیر رسانه‌های خبری به حدی افزایش یافته‌‎اند که یافتن اطلاعات مفید هر روز سخت‌تر می‌شود.

در زیر 10 مورد از بهترین وب سایت ها و وبلاگ های خبری در زمینه ارزهای دیجیتال برای شما آورده شده است:

1 - Crypto Daily

این سایت موضوعات مختلفی از جمله بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال پرطرفدار را بی‌طرفانه پوشش می دهد. همچنین یک بخش خبری برای محتوای مرتبط با NFT و اخبار متاورس وجود دارد. بخش اخبار فوری نیز به شما کمک می کند تا از آخرین رویدادها مطلع شوید.

https://cryptodaily.co.uk/

2 - CoinMarketCap

تمرکز CoinMarketCap بیشتر بر تجزیه و تحلیل بازار، از جمله نمودارهای قیمت، ارزش بازار و حجم معاملات است. شما می توانید حجم معاملات روزانه و تاریخی را دریافت کنید و جزئیاتی از جمله تعداد کوین‌های در گردش و قیمت سقف/کف تاریخی را به شما ارائه می‌دهد.

https://coinmarketcap.com/

یک ویژگی جذاب CoinMarketCap که باید به آن اشاره کرد، ردیابی ICO هاست، تا کاربران بتوانند به راحتی ببینند چه چیزی مورد توجه بقیه قرار دارد. در کنار این داده‌ها، اخبار و مطالب دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید ازآن استفاده کنید.

3 -Daily Coin

Daily Coin اخبار را در سطح بین المللی ارائه می‌کند و اتفاقات مربوط به ارزهای دیجیتال را در سراسر جهان پوشش می‌دهد. Daily Coin با داشتن گروه متنوعی از نویسندگان اخبار مهم را از دیدگاه نویسندگان مختلف پوشش می‌دهد.

https://dailycoin.com/

4 - Forbes

Forbes طیف گسترده ای از اخبار در زمینه‌های مختلف مانند تکنولوژی، امور مالی، بازی‌ها و حتی برخی از مصاحبات مهم را پوشش می‌دهد. اخبار ارزهای دیجیتال نیز به صورت کامل پوشش داده می‌شود.

شاید بهترین ویژگی Forbes، توصیه ها و استراتژی های ارائه شده در بسیاری از مقالات آنها باشد. Forbes مصاحبات مهمی با کارشناسان ارزهای دیجیتال انجام می‌دهد و به خوبی آن ها را با مخاطب به اشتراک می‌گذارد. پیشنهاد میکنم اگر می خواهید درباره ارزهای دیجیتال بیشتر بدانید، آن را بررسی کنید.

https://www.forbes.com/

5 - CoinTelegraph

CoinTelegraph نیز تمام اخبار در مورد ارزهای دیجیتال و بلاک چین را پوشش می‌دهد. همچنین مقالات آموزنده و مناسبی را برای کاربران خود آماده کرده است.

یکی از جالب ترین ویژگی های CoinTelegraph، طراحی عکس‌های آن است. برای هر مقاله بدون توجه به موضوع، یک کاور بسیار زیبا و خلقانه طراحی شده است.

https://cointelegraph.com/

پیشنهاد مطالعه: اهمیت اخبار در تحلیل بازار ارز دیجیتال

6 - NewsBTC

بهترین انتخاب نام در بین سایت‌های معرفی شده به NewsBTC تعلق می‌گیرد. همانطور که از اسم این سایت پیداست، اخبار زیادی در مورد بیت کوین در NewsBTC دریافت خواهید کرد. علاوه بر بیت کوین، این سایت رویدادهای سایر رمزارزهای اصلی مانند اتریوم، آلت کوین و بسیاری موارد دیگر را نیز پوشش می دهد.

همچنین مقالاتی در مورد آینده ارزهای دیجیتال توسط چندین معامله‌گر با تجربه نوشته شده است، که می‌تواند برای کاربران جذاب باشد. نکته جالب دیگر در مورد NewsBTC این است که آنها مصاحبه های تخصصی زیادی انجام می دهند که در آن نکات و نظرات خود را به اشتراک می گذارند.

https://www.newsbtc.com/

7 - CoinQuora

CoinQuora اطلاعاتی را که شما در مورد ارزهای دیجیتال نیاز دارید به شمات می‌دهد. در این سایت اطلاعات مفیدی برای مبتدیان وجود دارد که می‌توانند از آن برای کسب اطلاعات بیشتر استفاده کنند.

https://coinquora.com/

8 - CCN

CCN یک وبلاگ جمع و جور و زیبا است که موضوعات مختلف ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، بلاک چین و رویدادهای مهم را پوشش می‌دهد. اگر به چیدمان های تمیز و ساده همراه با اخبار صادقانه و دقیق علاقه دارید، این سایت برای شماست.

حتی اگر تصمیم دارید کمی از کریپتو فاصله بگیرید، این سایت سرفصل هایی در سیاست و ورزش را نیزبه شما ارائه می‌دهد.

https://www.ccn.com/

9 - CoinDesk

CoinDesk موضوعات متنوعی را پوشش می‌دهد و بیشتر حول محور فناوری و تجارت می چرخد. مبتدیان به راحتی می توانند مقالات مفیدی را در بخش آموزش پیدا کنند و همچنین نظرات و مصاحبه هایی وجود دارد که همگی در صفحه اول سایت ارائه شده اند. همچنین اگر به پادکست علاقه دارید، CoinDesk یک پادکست اختصاصی دارد که جدیدترین اخبار ارزهای دیجیتال را پوشش می دهد.

https://www.coindesk.com/

9 سایت خبری معرفی شده در بالا، مرجع های قابل قبول و معتبری برای دنبال کردن اخبار به روز ارزهای دیجیتال می‌باشند، ولی همانطور که متوجه شدید تمام آن سایت‌ها کاملا انگلیسی می‌باشند و شاید برای بعضی از افراد درک کامل خبرها به زبان انگلیسی سخت باشد. در پایین یک سایت معتبر فارسی زبان را برای شما کاربران عزیز معرفی کرده‌ایم، که میتوانید در آن اخبار بروز ارزهای دیجیتال را در آن بخوانید و اطلاعات خود را بالا ببرید.

10 – Arzido

ارزیدو با ارائه اخبار ارز دیجیتال از سایت های معتبر، به همراه تحلیل و توضیحات کامل‌ از دید کارشناسان مجرب و متخصص با چندین سال سابقه در بازار ارزهای دیجیتال، اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

این رسانه، پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال و بلاکچین است که تمامی اخبار مهم این حوضه را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید اخبار مرتبط به صعود و نزول کوین ها، پروژه های جدید کریپتو و تمامی موارد مربوط به دنیای رمزارزها را از طریق سایت ارزیدو دنبال کنید و از نظرات کارشناسان این سایت استفاده کنید.

https://www.arzido.com

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز