معرفی دو پارک آبی هیجان انگیز در شهر کرج

۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۴:۳۶
کد خبر: ۱۳۸۷۹۲۶
معرفی دو پارک آبی هیجان انگیز در شهر کرج
در گذشته اگر کسی قصد گذراندن اوقات فراغتی را داشت, اولین موردی که غالبا به ذهن افراد می رسید, شهربازی بود. این موضوع نه تنها در استان کرج بلکه در تمامی شهرهای دیگر نیز بسیار رایج بود. خوشبختانه امروزه با گسترش تجهیزیات تفریحی, انواع و اقسام پارک های آبی در شهرهای مختلف به وجود آمده که دو مورد از مهمترین آن ها در شهر کرج می باشد.

در گذشته اگر کسی قصد گذراندن اوقات فراغتی را داشت, اولین موردی که غالبا به ذهن افراد می رسید, شهربازی بود. این موضوع نه تنها در استان کرج بلکه در تمامی شهرهای دیگر نیز بسیار رایج بود. خوشبختانه امروزه با گسترش تجهیزیات تفریحی, انواع و اقسام پارک های آبی در شهرهای مختلف به وجود آمده که دو مورد از مهمترین آن ها در شهر کرج می باشد.

پارک آبی دانش کرج و استخر پرشین فردیس کرج نام دارد که همه روزه تعداد کثیری از جمعیت شهرهای مختلف همچون تهران به این مرکز تفریحی برای گذراندن اوقات فراغت می آیند. هدف از این مقاله بیان دو مرکزتفریحی هیجان انگیز در شهر البرز می باشد تا دوستداران هیجان و لذت, دسترسی سریعتر به اطلاعات این مراکز داشته باشند.

2

  • استخر دانش کرج

پارک آبی و استخر دانش کرج جزء جدیدترین پارک های تفریحی استان البرز بوده که به گفته مسئولان آن, مجهزترین مجموعه آبی سرپوشیده در استان تهران است. این مرکز تفریحی درمساحتی بیش از 6000 مترمربع دریکی ازبهترین و مهمترین مراکزتفریحی و گردشگری کرج واقع شده و به عنوان یکی ازجاذبه های اصلی گردشگری این شهر محسوب می شود. این مرکز تفریحی که درخرداد 1390درکرج افتتاح شد،به دلیل وسعت زیادوامکانات جدیدی که برای بازدیدکنندگان خوددر این شهر تدارک دیده بود، به سرعت نام خودرا برسرزبان ها به عنوان مرکز تفریحی هیجان انگیزانداخت.

یکی ازمزیت های اصلی پارک آبی دانش کرج این است که قابلیت میزبانی همزمان خانم ها و آقایان را به همراه خانواده را دارا بوده و مهمانان عزیز میتوانند همزمان از امکانات فوق العاده آن دردوبخش مجزا استفاده وتجربه یکروزهیجان انگیز و سرگرم کننده را سپری کنند.

امکانات پارک آبی دانش کرج چیه؟

درحال حاضر بیش از40 اسلاید مدرن وهیجان انگیزبا جدیدترین نقش ها و طرح های جهان درسرزمین پارک آبی دانش کرج نصب شده که علاوه بر این در بخش آقایان 500 رختکن انفرادی و در قسمت بانوان, 350 رختکن مجزا وجود دارد. ارتفاع سقف هریک ازبخش های تفریحی مردانه و زنانه 30متربوده وهرکدام از موج های آبی دارای سرسره های سقوط آزاد و سرسره های پرسرعت بسیار هیجان انگیزی هستندکه به شما امکان تجربه هیجان وجذابیت سقوط ازارتفاعی منحصربه فرد را می دهد.

اسختر و پارک آبی شهر البرزجهت ایجاد یکروز فراموش نشدنی برای مهمانان عزیز،امکانات متنوعی را در پارک مردانه و زنانه فراهمکرده با مراجعه به این مرکز تفریحی می توانید از لذت فراوان بهرمند شوید. ازدیگرامکانات پارک آبی دانش می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • پارکینگ خودرو

پارکینگ دانش شهر البرز,در زمینیه مساحت 2000 مترمربع درضلع شرقی مجموعه واقع شده و دارای بیش از 2000 پارکینگ ماشین همزمان برای خودرو میباشد. این پارکینگ بزرگ همه روزها از ساعت 8 صبحالی 23 آماده پذیرایی ازشما میهمانان عزیزخواهد بود.

  • کارواش

درانتهای پارکینگ استخر دانش کرج, کارواشنیزتعبیه شده است که خودروشما را تمیزنگه میداردو بهترین خدمات شستشو را ارائه میدهند. درحال حاضر کارواشدانش کرج ظرفیت پذیرش15دستگاه خودرورابه صورت همزمان داردوهمه روزه ازساعت9صبحالی20آماده ارائه خدمات به شما عزیزان را میباشد.

  • رستوران

پارک آبی دانش دارای دو رستوران مجزادرپارک بانوان وآقایان میباشد که باارائه انواع منوهای فست فود درزمینیبه مساحت بیش از1هزارمترمربع بابالاترین کیفیت آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد. پخت وپزو مواداولیه. مرکز بهداشت مستقردرمجموعه بزرگ به طورمداوم برکیفیت وبهداشت رستوران نظارت داردو درتلاش است تاخدماتی درخورنام بزرگدانش کرج ارائه دهد. این واحد هروزه ا ازساعت 11 الی 23آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.

  • کافه

این مرکز تفریحی یعنی سرزمین استخر دانش کرج دارای دوکافه مجزادرپارک بانوان وآقایان است که بامنوی متنوعی ازنوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای بابالاترین کیفیت آماده پذیرایی ازشما دوستداران هیجان و لذت میباشد. مرکزبهداشت مستقردرمجموعه به صورت مستمربرکیفیت وبهداشت نظارت داشته ونیازی به نگرانی از این بابت نخواهد بود.

دیگر امکانات این مرکز تفریحی عبارتند از:

  • سوپرمارکت
  • فروشگاهپوشاک
  • طولانی ترین رودخانه موج
  • آبمیوه فروشی
  • فست فود
  • دستگاههای خودپرداز
  • بزرگترین دریاچه طوفانی
  • استخر
  • سوناخشک واتاق بخار
  • سالن ماساژپیشرفته
  • رستوران
  • کافه
  • استخر و پارککودک
  • استخر پرشین فردیس کرج

به  گزارش استخر بلیط،پارک آبی پرشینفردیس کرج یکی از مراکز تفریحی در شهر البزر بوده که این مکان علاوه بر تجهیزات پیشرفته, دارای امکانات مجهز و مدرن نیز می باشد. در واقع این پارک آبی به تازگی و در سال 1395 شروع به کارکرده ودرواقع محصول جدید مجموعه ورزشی وتفریحی نوجوانان شهر کرج است که به دلیل داشتن امکانات برترنسبت به سایرپارکهای آبی کشور, از آن به عنوان مجهزترین پارک آبی البرز یاد می کنند.

امکانات وخدمات پارک آبی

علاوه بر مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم; امکانات دیگری را نیز می توان برای پارک آبی فردیس کرج نام برد که مهمترین آن ها عبارتند از:

  1. اتاق ماساژ
  2. استخرکودکان
  3. استخر
  4. لغزنده سوراخ فضایی
  5. اسلایدY
  6. پیست سرعت درفضای باز
  7. سونا
  8. جکوزی طبی
  9. آبدرمانی
  10. پخش موسیقی درزیر آب

3

سانس آقایان و بانوان درپارک آبی فردیس کرج

سانس بانوان در استخر پرشین فردیس کرج ازیکشنبه تاچهارشنه درساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهروپنجشنبه وجمعه ازساعت 10 صبح تا 16 بعدازظهر بوده و سانس آقایان در روزهای یکشنبه تاچهارشنبه از ساعت 18:00 الی 24:00 و پنجشنبه وجمعه ازساعت 17:00 الی 24:00 دایر می باشد.

شرایط وضوابط استفاده از استخر فردیس کرج چه می باشد؟

همانند هر پارک آبی دیگر, این استخر نیز دارای قوانین مختص به خود است که عبارتند از:

  1. ازآوردن تنقلات وغذا به پارک خودداری کنید.
  2. افرادباقد بیش از 120 سانتیمتربزرگسال محسوب میشوند.
  3. ورودکودکان زیریکسال به استخرممنوع است.
  4. پوشیدن مایوالزامی است، مایونباید سگک وزیپ داشته باشد، زیرا به سرسره ها آسیب میرساند.
  5. حضورزنان بارداردرمجتمع ممنوع است.
  6. حمل وسایل صوتی وتصویری مانند موبایل، دوربین،کامپیوترهمراه وغیره ممنوع است.
  7. دویدن،هل دادن،شوخی های نامتعارف،غواصی، چرخاندن لوله وغیره ممنوع است.

نحوه خرید آنلاین بلیط پارک آبی فردیس کرج از استخر بلیط

برای خرید آنلاین بلیط استخر تفریحی پرشین فردیس,می توانید به سایت پارک آبی ایرانیفردیس کرج و یا وبسایت استخر بلیط به آدرس اینترنتی www.estakhrbilit.com مراجعه  کنید. در صورتی که بلیط خود را به صورت اینترنتی خریداری نمائید, از تخفیف ویژه 10 الی 25 درصدی نیز بهرمند خواهید شد.

 

 

نظر شما
نظرات
ایدا
|
-
|
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
1
من نرفتم اما میخوام برم
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز