در سفر به کیش اجاره ویلا و سوئیت بهتر است یا رزرو هتل؟

۱۴۰۱/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۰:۵۶
کد خبر: ۱۴۰۹۶۵۶

وقتی قرار است برای سفر به کیش برنامه‌ریزی کنیم اول از همه باید دنبال بلیت رفت‌وبرگشت باشیم و بعد از آن برای محل اقامتمان سراغ رزرو هتل یا ویلا و سوئیت و آپارتمان برویم. در ضمن اگر در روزهای شلوغ سال و برای تعطیلات برنامه سفر دارید و می‌خواهید هتل یا ویلای خوبی با بهترین قیمت و امکانات رزرو کنید، باید حداقل یک ماه زودتر به فکر باشید در غیر این صورت برای روزهای معمولی تا چند روز پیش از سفر هم به‌راحتی می‌توانید محل اقامتی که مناسب بودجه‌تان باشد، پیدا کنید.

در این میان بعضی از مسافران ترجیح می‌دهند که در هتل اقامت کنند تا هم روزانه اتاقشان نظافت شود و هم اینکه هر زمان چای، قهوه یا غذا خواستند، بلافاصله سفارش دهند. تعداد دیگری از مسافران اقامت در اتاق هتل را دوست ندارند و دلشان می‌خواهد ویلای لب دریا بگیرند یا در سوئیت آپارتمان بمانند تا کمی مستقل باشند و مجبور نشوند برای صبحانه ساعت خاصی بیدار شوند یا حتماً اتاقشان را رأس ساعت تحویل دهند. با توجه به این موارد امروز می‌خواهیم درباره مزایای متفاوت رزرو هتل و اجاره سوئیت در کیش صحبت کنیم تا اگر قصد سفر به جزیره را دارید، تصمیم‌ بهتری بگیرید.

001

مزایای اقامت در هتل‌های کیش چیست؟

همان‌طوری که گفتیم همیشه تعدادی از مسافران برای سفر کیش اقامت در هتل را انتخاب می‌کنند؛ زیرا اتاق‌های هتل‌ روزانه نظافت شده و هر زمان که نیاز به خدمات و سرویس‌دهی داشته باشید یا یک تلفن می‌توانید مشکل را حل کنید. از طرف دیگر در هتل می‌توانید از اتاق دو تخته تا سوئیت مجلل و رویال را رزرو کنید که منظره‌ای رو به دریا یا رو به باغ و حیاط هتل داشته باشد. در تمامی اتاق‌ها نیز امکاناتی مانند مینی بار، چای‌ساز و یخچال، تلویزیون، صندلی، حوله و سشوار، دمپایی، شامپو و حوله، کمد و صندوق امانات و ... در اختیارتان قرار می‌گیرد. در واقع هرچقدر هتل مجلل‌تر و اتاق گران‌تری انتخاب کنید این امکانات بیشتر شده و فضایی بزرگ‌تری در اختیار خواهید داشت. مثلاً اتاق دو تخته یک فضای متوسط با دو تخت، یخچال و امکانات اولیه است در حالی که سوییت‌های رویال هتل‌های 5 ستاره به اندازه یک خانه 100 متری، وسعت، اتاق جدا و امکانات دارند.

از امکانات هر اتاق که بگذریم، اگر در هتل اقامت کنید نیازی به آشپزی ندارید؛ زیرا تمامی هتل‌ها با هر ستاره‌ای رستوران و کافی‌شاپ اختصاصی خودشان را دارند. در ضمن اگر رزروتان معمولی باشد همراه با پذیرایی صبحانه است و اگر هتل یوآل بگیرید تمام وعده‌های غذایی را مهمان هتل هستید. در هتل‌های لوکس خدمات دیگری مانند استخر سرپوشیده یا سرباز، سالن ورزش و بدنسازی، خدمات ماساژ و اسپا، ترانسفر به فرودگاه، خدمات خشک‌شویی، فروشگاه‌ و حتی صرافی برای مهمانان آماده خدمت‌رسانی است و تقریباً تمام نیازهای شما در هتل برطرف می‎شود و احتیاجی به خارج از هتل نخواهید داشت. هر زمان هم که نیاز به رفت‌وآمد  دارید، می‌توانید از تاکسی‌های مستقر جلوی در اصلی هتل استفاده کرده یا درخواست اجاره ماشین بدهید.

به این ترتیب بر اساس ستاره‌ای که هتل انتخابی شما دارد امکانات بیشتر و راحت‌تری در اختیارتان قرار می‌گیرد و در عین حال اقامتتان تقریباً بدون دردسر است، یعنی نیاز به تمیزکردن اتاق، تعویض ملحفه یا آشپزی نداشته و همه چیز برایتان انجام می‌شود.

اقامت در ویلا و سوئیت‌های مستقل کیش

داستان رزرو ویلا و سوئیت آپارتمان کمی متفاوت است؛ زیرا امکانات اختصاصی هتل را ندارد؛ ولی در عوض راحت‌تر و مستقل‌تر است.

همیشه تعدادی از مسافران هستند که دوست دارند ویلای لب ساحل بگیرند تا صبح دور آتش و کنار ساحل بنشینند یا غروب و طلوع خورشید را تماشا کنند. همراه دوستان و خانواده سفر کرده و به جای اتاق‌های جدای هتل دور هم باشند، آشپزی کرده یا در رستوران‌های مشهور کیش غذایی جنوبی و انواع ماهی بخورند تا از دور هم بودن در سفر بیشتر لذت ببرند. اگر از این دسته افراد هستید، بهتر است بی‌خیال رزرو هتل شده و سراغ اجاره ویلا یا خانه بروید.

اجاره ویلا و سوئیت آپارتمان به لحاظ قیمتی تفاوت چندانی با هتل ندارد و شما می‌توانید ویلای معمولی تا ویلاهای بسیار لوکس و گران را در جزیره پیدا کنید، انتخاب نهایی به سلیقه خودتان بستگی دارد. البته در کنار این موارد شما می‌توانید با تعدادی از دوستان یا اعضای خانواده ویلا رزرو کنید تا هزینه بین همه تقسیم شده و مقرون‌به‌صرفه باشد.

اجاره خانه و ویلا امکاناتی مانند نظافت روزانه اتاق، پذیرایی صبحانه یا سایر وعده‌های غذایی، مینی بار و امکان سفارش قهوه یا چای و ... را ندارد. برای آشپزی باید خودتان دست‌به‌کار شده و اگر فضا بهم ریخت زحمت نظافتش را بکشید. به همین خاطر تعدادی هستند که هتل را ترجیح می‌دهند. 

0002

راهنمای رزرو هتل و سوئیت آپارتمان کیش 

در هر صورت برای سفر به کیش هرکدام از موارد بالا را که انتخاب کردید، برای رزرو قطعی می‌توانید سراغ سایت‌های اجاره آنلاین ویلا و هتل بروید. سایت‌هایی مانند شب، جاباما، هومسا و جاجیگا از بهترین پلتفرم‌های رزرو و اجاره آنلاین هستند که با بهترین نرخ قیمت در شهرهای مختلف لیستی از هتل و ویلا را به شما نشان می‌دهند.

اگر نگران رزرو غیرحضوری هم هستید، هرکدام از خانه‌ها یا هتل‌ها را که انتخاب کردید روی آن کلیک کرده و تمامی اطلاعات و امکانات مربوط به آن مانند:

  • عکس از تمام زوایا و اتاق‌‌ها
  • محدوده آدرس مانند نزدیکی به ساحل یا مراکز خرید
  •  هزینه رزرو هر شب و تعداد نفرات مجاز (برای ویلا فقط) 
  • قوانین رزرو یا کنسلی محل اقامت
  • نام مالک و نحوه پذیرایی از مسافران (فقط برای ویلا)
  • تجربه مهمانان قبلی 

را بخوانید تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری نداشته و بتوانید بعد از نگاه کلی به عکس‌ها و قوانین رزرو هرکدام را که خواستید آنلاین رزرو کرده و هزینه را پرداخت کنید. در ضمن بعد از پرداخت هزینه، کد رهگیری و آدرس نیز برایتان ارسال شود. اگر هم در مسیر رزرو یا جستجو دچار مشکل شدید، حتماً با پشتیبانی سایتی که از آن اقامتگاه و هتل گرفتید، تماس بگیرید تا مشکلتان برطرف شود. در نهایت امیدواریم از سفر و محل اقامتتان در کیش نهایت لذت را ببرید و خاطرات خوبی را تجربه کنید.

نظر شما