بهترین تفریح خانگی با استخر بادی

۱۴۰۱/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۱:۵۸
کد خبر: ۱۴۱۲۶۸۸
بهترین تفریح خانگی با استخر بادی
خیلی از افراد این دغدغه را دارند که یک تفریح جدید و جذاب را برای خود و فرزندانشان در داخل خانه فراهم کنند به همین دلیل سعی می کنند تا محصولی را انتخاب کنند که جوابگوی این نیاز باشد.

خیلی از افراد این دغدغه را دارند که یک تفریح جدید و جذاب را برای خود و فرزندانشان در داخل خانه فراهم کنند به همین دلیل سعی می کنند تا محصولی را انتخاب کنند که جوابگوی این نیاز باشد. یکی از این این تفریحات که می تواند در تمامی فصول هیجان انگیز باشد ، استفاده از استخر بادی است. این استخرها مدل های گوناگونی دارند که به روش های مختلف می توانید با توجه به نیاز خود از ان ها استفاده کنید. در این مطلب ما سعی خواهیم کرد که تنوع انواع استخر بادی و ویژگی این دسته از محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

استفاده از استخر بادی در گرمای تابستان

با شنیدن نام استخر بادی خیلی از افراد وسوسه می شوند که این محصولات را در اختیار داشته باشند تا به واسطه خرید آن یک تفریح بی نظیر و مهیج را تجربه کنند. از اوایل شروع فصل بهار و با گرم تر شدن دمای هوا ، شما می توانید به بهترین شکل ممکن با در اختیار داشتن استخر بادی به صورت دسته جمعی مشغول شوید. تنوع این دسته از محصولات بسیار زیاد است و قطعا در هنگام انتخاب می توانید مدلی را تهیه کنید که با فضای مد نظر شما همخوانی داشته باشد.

علاوه بر این ها استخر بادی را خیلی از افراد به عنوان یک وسیله برای آب بازی در نظر می گیرند زیرا عمده تولیدات این دسته از محصولات که توسط برند اینتکس و بست وی و گاها اینتایم عرضه شده است دارای ارتفاع کمی می باشد. برای مثال می توان عنوان کرد که بزرگ ترین ارتفاع در مدل های استخر بادی حداکثر 60 سانتی متر است مگر این که شما نمونه های استخر ایزی ست را خریداری کنید که این دسته از محصولات بدنه برزنتی داشته و تنها دارای لبه بادی می باشد به همین دلیل بیشتر این محصولات را در گروه استخرهای آماده پیش ساخته می توان جای داد و یک استخر بادی به شمار نمی روند.

استفاده از استخر بادی داخل منزل

در گرمای تابستان قطعا در داخل حیاط خانه یا هر فضای دیگری می توانید از استخر بادی استفاده کنید اما با سرد شدن هوا ، استفاده از این محصولات شاید منطقی نباشد. در همین راستا افراد این محصولات را تهیه کرده و در داخل منزل از آن ها به عنوان استخر توپ بادی استفاده می کنند. این امر باعث شده تا در تمامی فصول استخرهای بادی داخل منزل نیز قابل استفاده باشند. شما در این روش دیگر نیاز نخواهید داشت که فضای داخلی استخر را از آب پر کنید و به جای آن می توانید با خرید و تهیه توپ های بادی کوچک ، استخر توپ را برای فرزندانتان به ارمغان آورید.

تنوع مدل های استخر بادی

همان طور که در بخش های ابتدایی این مقاله نیز اشاره کردیم ، از نظر شکل و شمایل و ظاهر ، استخرهای بادی تنوع بسیار زیادی دارند که این مسئله باعث شده تا دست شما عزیزان در انتخاب به صورت کامل باز باشد. برای مثال اگر شما فضای کمی در اختیار دارید و یا صرفا از محصول قرار است کودکتان استفاده کند ، استخرهای بادی با قطر کمتر از یک متر هم موجود می باشد که فضای زیادی را برای راه اندازی و استفاده نیاز ندارد.

هم چنین استخر های بادی تا طول بالای سه متر نیز تولید شده اند که از این دسته استخرهای سایز بزرگ می توانید به صورت دسته جمعی و خانوادگی نیز استفاده کرده و حتی گزینه مناسبی برای بزرگسالان نیز به شمار می رود. البته مدل های استخر بادی بزرگسال تفاوت های زیادی با مدل های کودک دارد. محصولات سایز بزرگ یک سری مزایا دارند که این موارد برای کودکان زیاد کاربردی نیست به همین دلیل است که تنوع استخرهای بادی بزرگسال محدودتر از مدل های کودکان است.

در استخرهای بادی بزرگسال وجود صندلی های بادی داخل استخر یکی از مهم ترین خصوصیات است که به راحتی بر روی این صندلی ها می توانید بنشینید و بازی و تفریح کودک خود را مشاهده کنید. حتی در اکثر استخرهای بادی بزرگسال فضایی برای قرار دادن بطری آب نیز تعبیه شده است که افرادی که قصد دارند آفتاب بگیرند هم می توانند به راحتی با در دسترس بودن آشامیدنی خود در کنار استخر می توانند بیشترین لذت ممکن را تجربه کنند.

هم چنین وجود تکیه گاه بادی بر روی این استخرها سبب شده تا افراد بتوانند سر و گردن خود را هم بر روی این نواحی تکیه داده و به استراحت بپردازند. در مدل های استخر بادی کودک اما این مسئله متفاوت است و وجود اسباب بازی در کنار و یا روی بدنه استخر مهم ترین حسن این محصولات خواهد بود. برای مثال وجود سرسره بادی ، آبپاش و یا حتی اسباب بازی های مجزای دیگر باعث خواهد شد تا کودک بتواند تجربه ای فوق العاده را از این استخرها به دست آورد.

2

 

استخر پیش ساخته از استخر بادی بهتر نیست؟

شاید تا به حال اسم استخر پیش ساخته را هم شنیده باشید که یکی دیگر از سری استخرهای آماده ای است که تولید شده است. این محصولات بر خلاف مدل های بادی ، دارای بدنه ای برزنتی و سه لایه هستند که باعث شده تا احتمال آسیب دیدن آن ها بسیار کم شود. هم چنین به جای باد شدن بدنه استخر ، شما نیاز خواهید داشت که با اتصال پایه های استخر به بهترین شکل ممکن محصول را راه اندازی کنید که این پایه ها نیز خود به صورت فریمی و آلومینیومی طراحی شده اند که در تمامی فصول و هر آب و هوایی امکان استفاده از آن را بدون نگرانی خواهید داشت.

هم چنین اگر بخواهیم این محصولات را با هم مقایسه کنیم ، قطعا استخر پیش ساخته بهتر از استخر بادی است زیرا این محصولات امکانات یک استخر کامل را در اختیار شما قرار می دهند. هم چنین طول این محصولات تا ده متر نیز متغیر بوده و ارتفاع آن ها هم تا 132 سانتی متر موجود است که حال و هوای یک استخر بزرگسال را در اختیار شما قرار می دهد اما این محصولات مناسب برای افرادی است که هزینه بیشتری را برای خرید استخر در نظر دارند و عمدتا هم محدودیت فضا ندارد.

 

3

خرید استخر بادی و استخر پیش ساخته

با توجه به توضیحاتی که در این مطلب اشاره شد ، شما با مدل های مختلف استخر بادی و پیش ساخته آشنا شدید. حال با در نظر گرفتن این موارد شما می توانید به بهترین شکل ممکن خرید این محصولات را انجام دهید. در همین راستا ما به شما پیشنهاد می کنیم که به فروشگاه اینترنتی پول اینتکس مراجعه کنید. این فروشگاه مرجع تخصصی فروش انواع استخر بادی و پیش ساخته به شمار می رود که با تنوع بالای استخرها و هم چنین قیمت های مناسب می توانید محصول مورد نظر را خریداری کنید. ما در بخش انتهایی تمامی راه های ارتباطی فروشگاه پول اینتکس را قرار داده ایم که از این طریق با اطمینان خاطر بالا به دلیل دارا بودن نماد اعتماد ، جواز کسب و نماد ساماندهی می توانید سفارش خود را ثبت کنید:

آدرس سایت فروشگاه پول اینتکس : www.poolinteks.ir

پیج اینستاگرام : poolintex_shop

شماره ثابت : 02156190840

شماره همراه : 09376668146 09026668146

آدرس جهت خرید حضوری : تهران ، جنت آباد جنوبی ، کوچه سازمان آب ، پلاک 25 ، واحد یک

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز