چرا زمین شوی خودرویی ، اسکرابر سرنشین دار بخریم ؟

۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۴۲۱۲۰۲
چرا زمین شوی خودرویی ، اسکرابر سرنشین دار بخریم ؟
زمین شوی خودرویی یکی از پرکاربردترین دستگاه‌هایی نظافتی است که مصارف صنعتی بسیار زیادی دارد و یک دستگاه بسیار کارآمد است. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که یک زمین شوی خودرویی ساده چه کاربردهایی می تواند داشته باشد؟ در ادامه این متن به برخی از مهم‌ترین کاربردها و مزایای این دستگاه اشاره خواهیم داشت. 

زمین شوی خودرویی یکی از پرکاربردترین دستگاه‌هایی نظافتی است که مصارف صنعتی بسیار زیادی دارد و یک دستگاه بسیار کارآمد است. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که یک زمین شوی خودرویی ساده چه کاربردهایی می تواند داشته باشد؟ در ادامه این متن به برخی از مهم‌ترین کاربردها و مزایای این دستگاه اشاره خواهیم داشت. 

کاربردهای  کف شوی سرنشین دار

همان طور که از نام این وسیله مشخص است، می‌توانید همانند خودرو از این وسیله استفاده کنید و فرمان و پدال گاز هم دارد. بدین ترتیب زمانی که قصد دارید محوطه وسیعی را تمیز کنید، با استفاده از این دستگاه احساس خستگی نخواهید داشت. تنها کاری که باید انجام دهید، هدایت این وسیله به سمتی است که می خواهید تمیز شود. شما به‌راحتی می توانید روی صندلی آن بنشینید و همانند یک خودرو آن را هدایت کنید.

2

 

این وسیله یک ابزار همه جانبه است و از آن می توان در هر محیطی استفاده کرد. از نظافت معابر عمومی گرفته تا کارخانجات، مجتمع‌های تجاری بزرگ و هر محیط وسیع و پرتردد دیگری را به‌سرعت می توان با کف شوی سرنشین دار تمیز کرد.

کار با زمین شوی خودرویی بسیار راحت است و از طرفی یک ابزار مکانیزه، پرسرعت و کارآمد است و با هر نوع شرایط محیطی سازگار می باشد. همچنین، این وسیله دارای مخزنی با ظرفیت بسیار بالا می باشد و پهنای عریضی دارد.

 مراکز آموزشی، اماکن مذهبی، مجتمع های تجاری، کارخانجات، پایانه ها و اماکن عمومی تنها چند مورد از اماکنی هستند که از اسکرابرهای خودرویی برای نظافت آنها استفاده می شود. امروزه انواع فروشگاه های زنجیره ای بزرگ، بیمارستان ها و ادارات ترجیح می دهند برای شست‌وشوی کفپوش ها و ضدعفونی کردن سطوح از این دستگاه استفاده کنند.

 

جرم گیری

یکی از مهم‌ترین کاربردهای این دستگاه، جرم‌گیری کفپوش ها می باشد. اماکن بزرگی مثل بیمارستان‌ها، کارخانجات تولیدی مواد غذایی از جمله مکان هایی هستند که به‌طور مداوم باید شسته شوند تا از انتقال بیماری جلوگیری شود. با این حال، عملیات نظافت این اماکن و جرم گیری آنها بسیار زمان‌بر می‌باشد و به نیروی انسانی زیادی نیاز دارند. اما زمانی که از یک اسکرابر خودرویی استفاده شود عملیات نظافت سریع‌تر و دقیق‌تر انجام می شود.

 

تردد راحت‌تر

بسیاری از سازمان‌ها و مجتمع‌های بزرگ معمولا زمانی را برای نظافت انتخاب می‌کنند که ترددی در آن بازه زمانی وجود نداشته باشد. یا در ساعت نظافت کار را تعطیل می‌کنند. اما با استفاده از یک کف شوی خودرویی در هر ساعتی می‌توان کار نظافت را انجام داد بدون اینکه پروسه کاری تعطیل شود.

 

ایمنی بیشتر

از جمله مشکلاتی که هنگام نظافت دستی پیش می‌آید، خیسی زمین پس از نظافت است که باعث می‌شود همواره خطر لیز خوردن و افتادن وجود داشته باشد. به همین دلیل معمولا هنگام شست‌وشو از علائم ایمنی استفاده می شود. با این حال به دلیل بی‌توجهی افراد به این هشدارها همواره شاهد سقوط و لیز خوردن در محیط کاری هستیم. زمین شوی خودرویی یکی از بهترین دستگاه‌هایی است که می‌توان از آن برای جلوگیری از بروز این سوانح کاری استفاده کرد. با استفاده  از این دستگاه در هنگام نظافت هیچ ردی از خیسی روی زمین باقی نمی‌ماند.

به علاوه دارای قدرت مکش بالایی است و آلودگی ها و آب های کثیف را به سرعت جمع آوری می‌کند. همچنین با برس‌های چرخشی قوی که دارد سطوح از هر گونه آلودگی، گرد و غبار، چربی و لک تمیز می‌شود. به وسیله این دستگاه می‌توان مواد شوینده و ضدعفونی کننده را در کل سطوح پاشید و با برس‌های چرخشی کل سطوح را تمیز کرده و سپس با تی مکنده، آب‌های آلوده را جمع‌آوری کرد. همچنین کل سطوح را پس از مکش کاملا خشک می‌کند. از این‌رو احتمال لیز خوردن کارکنان صفر خواهد بود.

مزیت های زمین شوی خودرویی

برای هر کاری باید از ابزار مناسب استفاده کرد. زمین شوی خودرویی بهترین ابزار برای نظافت محیط‌های صنعتی و بزرگ است. استفاده از این دستگاه باعث می‌شود که به نیروی نظافتی کمتری نیاز داشته باشید؛ زیرا اسکرابر کاری که چندین نفر انجام می‌دادند را به تنهایی و در زمان سریع‌تری انجام می‌دهد؛ در نتیجه به جای چند نفر تنها به یک نیروی انسانی برای نظافت نیاز خواهید داشت. از دیگر مزایای این اسکرابر عبارت‌اند از:

3

  • داشتن مخزن آب تمیز و آب کثیف بزرگ و مجزا
  • این وسیله با باتری کار می کند و سرویس و نگهداری آن نیز بسیار آسان است.
  • استفاده آسان
  • قابلیت جرم‌گیری سطوح
  • صرفه‌جویی در هزینه ها
  • نظافت مکانیزه تر
  • صرفه‌جویی در مصرف آب
  • ایمنی بیشتر
  • تردد آسان برای نظافت
  • با دوام
  • کاهش سر و صدا هنگام نظافت
  • قابلیت چرخش 360 درجه
  • حمل آسان با آسانسور
  • عایق صوتی
  • دارای نشانگر آب تمیز و کثیف
  • مجهز به سیستم آنتی ویروس
  • قابلیت استفاده از مواد ضدعفونی کننده در دستگاه
  • دارای بدنه محکم و ضد ضربه

 

نکات مهم خرید زمین شوی خودرویی

گرچه زمین شوی خودرویی کاربردها و مزایای زیادی دارد اما برای انتخاب یک زمین شوی خودرویی خوب و باکیفیت توجه به چند نکته ضروری است که در ادامه به آنها اشاره شده است:

4

نوع موتور

اسکرابرها انواع مختلفی دارد که از میان آنها اسکرابر خودرویی باتری دار و دیزلی است، به همین دلیل نیازی به برق ندارد. در نتیجه تا زمانی که باتری آن شارژ داشته باشد، می‌تواند عملیات نظافت را انجام دهد.

تست دستگاه

یک زمین شوی سرنشین دار  باید پدال گاز و فرمان سالمی داشته باشد. بنابراین، قبل از  خرید این وسیله حتما از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.

موتور جلو برنده

یک اسکرابر خودرویی بر خلاف اسکرابرهای دستی باید موتور جلو برنده داشته باشد.

سایز اسکرابر

اسکرابرهای خودرویی در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می‌شوند. اسکرابرهای کوچک برای فضاهای کوچک و اسکرابرهای عریض و بزرگ برای محوطه‌های بزرگ مناسب هستند. بنابراین قبل از خرید، باید به نوع فضایی که قصد دارید از این دستگاه برای نظافت آن استفاده کنید دقت کنید.

این دستگاه مدل های مختلفی دارند از جمله:

  • اسکرابر سرنشین‌دار کوچک
  • زمین شوی خودرویی بزرگ
  • اسکرابر خودرویی خیلی بزرگ

برای خرید یک ماشین اسکرابر خودرویی علاوه بر قیمت اسکرابر زمین شوی باید فاکتورهای مهم دیگری مثل ظرفیت مخزن، نوع باتری، نوع سوخت مصرفی سرعت آن و... نیز دقت کنید. همچنین نوع اسکرابر باید با توجه به نوع محیطی که قصد نظافت آن را دارید  انتخاب شود. 

در هنگام خرید باید به ویژگی‌های محیطی که می‌خواهید از اسکرابر برای نظافت آن استفاده کنید، نیز دقت کنید. به عنوان مثال، یک اسکرابر کوچک برای تمیز کردن یک محوطه بسیار بزرگ مثل کارخانجات مناسب نمی‌باشد. علاوه بر مساحت محیط، باید به فاکتورهایی مثل پهنای راهروها، میزان تردد، میزان آلودگی محیط، جنس کفپوش ها و... نیز توجه نمایید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنشید.

 

جمع بندی

امروزه اسکرابرهای سرنشین‌دار عملیات نظافت را بسیار آسان‌تر و سریع‌تر ساخته‌اند. به علاوه از بروز سوانح کاری متعددی نیز جلوگیری می‌کنند. از این دستگاه نه تنها برای محیط‌های صنعتی بزرگ، بلکه در محیط‌های تجاری کوچک مثل مجتمع‌های تجاری یا حتی پاساژها هم می توان استفاده کرد. وسعت و پهنای شست‌وشوی آن نیز بسیار زیاد است و با یکبار خرید این دستگاه در وقت و هزینه‌های خود می توانید صرفه‌جویی نمایید. چنانچه در رابطه با این دستگاه سوالی دارید، می‌توانید با کارشناسان اتحاد صنعت صدرا تماس حاصل فرمایید.

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما