معرفی کیف پول‌های برتر برای ارز دیجیتال سندباکس

۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۶:۰۳
کد خبر: ۱۴۲۵۵۸۵
معرفی کیف پول‌های برتر برای ارز دیجیتال سندباکس
سندباکس یک پلتفرم آنلاین مبتنی بر بلاک چین اتریوم است که امکان خرید و فروش NFTها را نیز برای کاربران فراهم می‌کند. در این مقاله در مورد متاورس سندباکس، توکن بومی آن، نحوه خریدن زمین در سندباکس و همچنین کیف پول‌های SAND صحبت می‌کنیم.

سندباکس یک پلتفرم آنلاین مبتنی بر بلاک چین اتریوم است که امکان خرید و فروش NFTها را نیز برای کاربران فراهم می‌کند. در این مقاله در مورد متاورس سندباکس، توکن بومی آن، نحوه خریدن زمین در سندباکس و همچنین کیف پول‌های SAND صحبت می‌کنیم.

متاورس سندباکس چیست؟

متاورس سندباکس شامل ۳ ویژگی است که امکان بازی در دنیای مجازی را برای کاربران فراهم می‌کند. این ۳ ویژگی یا محصول شامل VoxEdit، بازار یا Market Place و بازی‌ساز یا Game Maker است.

VoxEdit

کاربر را قادر می‌سازد مدل‌های ان اف تی voxel ایجاد کند. وکسل‌ها بلوک‌های سازنده بازی سندباکس هستند. VoxEdit به کاربران امکان می‌دهد هر شی سه بعدی مانند انسان، وسایل نقلیه، حیوانات و غیره را ایجاد کنند. این پیکسل‌های یک بعدی بسیار شبیه به بازی لگو‌ها هستند و با آن‌ها می‌توانید حتی آواتار مخصوص خود را بسازید. بعد از ساختن این ان اف تی‌ها می‌توانید آن‌ها را برای فروش بگذارید.

بازار

بازار در The Sandbox به کاربران امکان می‌دهد مدل وکسل خود را که با VoxEdit ساخته‌اند، آپلود و منتشر کنند و یا به فروش برسانند. ابتدا، کاربران آثار خود را در یک شبکه IPFS آپلود می‌کنند که یک فضای ذخیره‌سازی غیرمتمرکز را ارائه می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا برای اثبات مالکیت خود در بلاک چین ثبت نام کنند. سپس کاربران می‌توانند ان اف تی‌های خود را برای فروش بگذارند و قیمت پیشنهادی خود را برای هر ان اف تی ارائه دهند. تمامی این دارایی‌ها با توکن SAND خرید و فروش می‌شود. بازار سندباکس در اولین بار در آوریل ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد.

بازی ساز

با کمک Game Maker، هر کسی می‌تواند بازی‌های سه بعدی خود را به صورت رایگان بسازد. حتی آن دسته از سازندگانی که هیچ تجربه کدنویسی ندارند، با کمک ابزارهای اسکریپت بصری کاربر پسند، می‌توانند بازی‌های سه بعدی خیره کننده‌ای را در عرض چند دقیقه به تنهایی ایجاد کنند. کاربران می‌توانند ان اف تی‌هایی که با VoxEdit ویرایش کرده‌اند را در این بازی‌ها استفاده کنند.

از SAND برای چه مواردی استفاده می شود؟

توکن SAND ابزاری در زنجیره بلوکی متاورس سندباکس است که می‌تواند برای ساخت ان اف تی‌ها، خرید و فروش دارایی‌ها در بازار، مشارکت در معاملات مربوط به LAND و غیره استفاده شود. به عنوان مثال، برای خرید یا فروش زمین از فروش عمومی در بازی، کاربر باید توکن SAND را در کیف پول متاورس خود داشته باشد. مثلاً از رمز ارز SAND برای دسترسی به پلتفرم استفاده می‌شود. به این صورت که بازیکنان یا کاربران می‌توانند از SAND برای بازی کردن، خرید تجهیزات و سفارشی کردن آواتار خود استفاده کنند. همچنین برای خرید دارایی‌ها، زمین و موارد دیگر می‌توانند از توکن SAND استفاده کنند. همچنین کاربران توکن SAND مجاز به رای دادن به حاکمیت پلتفرم از طریق سازمان غیر متمرکز خودکار (DAO) هستند. علاوه بر این، کاربران یا بازیکنان دارای توکن SAND نیز می‌توانند به خود رای دهند یا امتیاز رای را به سایر کاربران منتقل کنند.

راه‌های خرید زمین یا Land در سندباکس چیست؟

LAND یک بخش دیجیتالی املاک و مستغلات از اکوسیستم سندباکس است. این زمین‌ها در واقع دارایی‌هایی به صورت توکن غیرقابل تعویض یا NFT هستند که کاربران می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند. LAND یک جزء ضروری است که هر کاربر برای گسترش بازی‌ها و دنیای خود به آن نیاز دارد و کاربران نمی‌توانند این بازی را بدون این توکن انجام دهند. علاوه بر این، کاربر باید اتریوم را برای پرداخت هزینه‌های مورد نیاز در زمان خرید در کیف پول خود داشته باشد. البته SAND ارز بومی مورد استفاده در اکوسیستم است و برای خرید توکن‌های LAND نیز استفاده می‌شود. از دو روش برای خرید زمین در سندباکس می‌توان اقدام کرد.

نقشه زمین‌ها در سندباکس

کاربران برای خرید، باید روی زمینی که می‌خواهند در نقشه وب‌سایت کلیک کنند. اگر زمین در دسترس باشد، وب‌سایت زمین معمولی را با رنگ خاکستری نشان می‌دهد و اگر زمین موجود حق بیمه باشد، قطعه زمین را با رنگ زرد مشخص می‌کند. هنگامی که کاربر بر روی دکمه خرید کلیک کرد، زمین برای کاربر رزرو می‌شود. پس از آن، کیف پول باز می‌شود و گس فی و قیمت SAND را به کاربر نشان می‌دهد. سپس LAND با رنگ بنفش برجسته می‌شود و به این معنی است که LAND رزرو شده است. تراکنش تنها زمانی کامل خوانده می‌شود که کیف پول کاربر آن را تایید کند. هنگامی که تراکنش به طور کامل تکمیل شد، LAND قرمز می‌شود، که نشان می‌دهد کاربر اکنون مالک زمین است. کاربران باید اطمینان حاصل کنند که تراکنش در عرض دو ساعت انجام شود، در غیر این صورت LAND دوباره در دسترس همه خواهد بود.

مراجعه به سایت OpenSea

راه دیگر خرید زمین استفاده از سایت OpenSea است. OpenSea یک بازار ثانویه است که در آن کاربران می‌توانند NFT‌های مختلفی را خرید و فروش کنند. برای خرید زمین از پلتفرم OpenSea، ابتدا کاربر باید یک حساب کاربری در آن ایجاد کند. سپس، کاربران می‌توانند بنا به ترجیح فروشنده، زمین را با کمک SAND یا ETH دریافت کنند.

سندباکس را در چه کیف پول‌هایی نگهداری کنیم؟

سندباکس یک توکن ERC20 است که بر روی بلاک چین اتریوم کار می‌کند و به آن اجازه می‌دهد تا در طیف گسترده‌ای از کیف پول‌های سخت افزاری و نرم افزاری ذخیره شود. همچنین برای خرید SAND می‌توانید به صرافی‌هایی مثل بایننس، کوکوین و کوینکس مراجعه کنید. قیمت سندباکس در زمان نگارش این مقاله ۰.۷۴۲۲ دلار است.

Trust Wallet، کیف پولی است که به طور رسمی توسط بایننس پشتیبانی می‌شود و یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران است. این کیف پول مکانی عالی برای ذخیره‌سازی توکن SAND است. اگر به تازگی با ارزهای رمزنگاری شده شروع کرده‌اید یا صرفاً به دنبال مکانی برای ذخیره SAND خود در یک دستگاه ایمن هستید، یک کیف پول موبایل به دلیل راحتی، امنیت و گزینه‌های پشتیبان که ارائه می‌دهد می‌تواند مناسب باشد.

یکی از بهترین مکان‌ها برای ذخیره‌سازی سندباکس در کیف پول سخت‌افزاری رمزگذاری‌شده مانند کیف‌های Ledger یا Trezor است. کیف پول‌های سخت‌افزاری از تکنیک‌های رمزگذاری بسیار پیشرفته استفاده می‌کنند تا وجوه شما را در برابر حملات پیچیده شبکه یا حتی کلاهبرداری‌های ساده فیشینگ ایمن و ایمن نگه دارند.

آینده سندباکس چگونه خواهد بود؟

در حال حاضر سندباکس با بیش از ۱۶۵ برند همکاری می‌کند. علاوه بر این، سندباکس در قالب اجرای مجازی با Snoop Dogg و Deadmau5 نیز همکاری کرده است. تحلیلگران مالی بر این باورند که پروژه سندباکس رشد چشمگیری در آینده دارد، زیرا صنعت متاورس در مرحله توسعه و پیشرفت قرار دارد. سندباکس یکی از ارزهای دیجیتال جدیدی است که به عنوان یک سرمایه‌گذاری خوب شناخته می‌شود که هر روز مشارکت‌کنندگان و سرمایه‌گذاران جدیدی را جذب می‌کند. بسیاری از معامله‌گران روزانه با استفاده از نوسانات قیمت SAND سود کسب می‌کنند. البته باید قبل از خرید سندباکس یا هر ارز دیجیتال دیگری تحقیقات لازم انجام شود و با رعایت مدیریت ریسک وارد سرمایه‌گذاری شویم. توصیه می‌شود که قبل از سرمایه‌گذاری، حتماً از آموزش‌ها و آگاهی‌های لازم در دنیای رمز ارزها غافل نشوید.

خرید سندباکس و بررسی قیمت سندباکس در والکس امکان‌پذیر است.

 

 

 

 

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز