بهترین دستگاه نظافت صنعتی

۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۵:۳۵:۴۵
کد خبر: ۱۴۳۶۸۲۱
بهترین دستگاه نظافت صنعتی
پرداختن به نظافت و تمیزی در هر مکانی حائز اهمیت است، در حال حاضر نیز به­منظور پاک­کردن آلودگی­ها در محیط­های بزرگ و مراکز صنعتی مختلف از انواع دستگاه نظافت صنعتی استفاده می­شود.

پرداختن به نظافت و تمیزی در هر مکانی حائز اهمیت است، در حال حاضر نیز به­ منظور پاک­ کردن آلودگی­ها در محیط­های بزرگ و مراکز صنعتی مختلف از انواع دستگاه نظافت صنعتی استفاده می­شود.

وسعت بالای مکان­های تجاری و صنعتی و بحث نظافت صنعتی مستلزم استفاده از تجهیزاتی است که از کارایی مناسب برخوردار باشد.

نمی­توان انتظار داشت که با کمک وسایل خانگی بتوان به­ راحتی آلودگی­ها را در چنین مکان­هایی از بین برد. برای انجام فرایندهایی همچون جمع­ آوری زباله و شست­ وشوی کف زمین، شیشه­ های نمای ساختمان و مواردی از این قبیل نیاز به ابزارهای مخصوص است.

در ادامه توضیحاتی را درباره تجهیزات مورد استفاده برای نظافت صنعتی در اختیارتان قرار می­دهیم تا بهتر با آنها آشنا شوید.

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

آشنایی با تجهیزات نظافت صنعتی

پاک­سازی سطوح مختلف در محیط­های بزرگ و محوطه­های کارخانه­ای با استفاده از انواع دستگاه نظافت صنعتی، باعث می­شود تا در زمان کوتاهی بتوان آلودگی­ها را برطرف کرد.

از انواع تجهیزات نظافت صنعتی می­توان به واترجت، پله شوی، پولیشر، سوییپر و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. کمک­ گرفتن از این دستگاه­ها، کیفیت نظافت را نیز بالا می­برد، تعدادی از ابزار و تجهیزات صنعتی که به این منظور مورد استفاده قرار می­گیرد به شرح زیر است.

واترجت

با استفاده از واترجت می­توان با فشار بالای آب، سطوح مختلف را شست­وشو داد. قسمت­های مختلف آن شامل شلنگ، نازل و منبع آب است.

نحوه پاشش آب در این ابزار به­ صورت نقطه­ای یا دوار است که این مورد بستگی به نوع نازل دارد، بر اساس نوع منبع تامین انرژی می­توان آنها را در 2 دسته برقی و بنزینی طبقه­ بندی کرد.

مدل­های برقی را می­توان در انواع فضاهای باز و بسته استفاده کرد و نسبت به نوع بنزینی صدای کم­تری تولید می­کنند.

البته در بیشتر موارد تقسیم­ بندی این دستگاه بر اساس دمای آب، در 2 گروه آب گرم و آب سرد قرار می­گیرند. واترجت صنعتی comac با داشتن امکانات مناسب و سیستم بسیار قوی یکی از بهترین نمونه ­های موجود در بازار است.

اسکرابر

یکی از مسائلی که در مکان­های صنعتی زیاد مورد توجه قرار می­گیرد شست­وشوی کف زمین است که اگر بخواهید این کار را به­ روش دستی انجام دهید معمولا وقت و انرژی زیادی نیاز دارد.

از طرفی برای شستن کف باید آب زیادی نیز مصرف کنید و با وجود رطوبت امکان لغزش افراد نیز بالا می­رود، بنابراین استفاده از ابزارهای صنعتی مانند اسکرابر به­ عنوان زمین شوی بیشتر واج پیدا کرده است.

اسکرابر صنعتی به­صورت تخصصی برای شست­وشو و خشک­ کردن زمین مورد استفاده قرار می­گیرد. اگر قصد دارید برای محیط کسب­وکار خود یکی از این ابزار را تهیه کنید پیشنهاد ما به شما اسکرابر comac است.

روش کار این دستگاه به­ گونه­ای است که در ابتدا ترکیب آب و مواد شوینده را از طریق بخش خروجی روی زمین می­ریزد سپس با کمک برس تمام سطح زمین را تمیز می­کند.

بعد از انجام عملیات برس، آب اضافی روی زمین با کمک مکنده قوی که در این دستگاه تعبیه شده است به­طور کامل جمع می­شود. تقسیم­ بندی این دستگاه بر اساس نوع حرکت شامل مدل دستی و سرنشین­دار است.

اگر بخواهیم مطابق با منبع تغذیه این محصول را تقسیم کنیم باید بدانید که انرژی الکتریکی دستگاه با کمک باتری یا با اتصال به پریز برق تامین می­شود.

2

جارو برقی صنعتی

با کمک جارو برقی صنعتی می­توان انواع آلودگی­های خشک و تر را از روی زمین جمع­ آوری کرد. مدل­های گوناگونی از این تجهیزات وجود دارد که با توجه به مقدار آلودگی و نوع محیط می­توان از آنها استفاده کرد.

انواع این تجهیزات شامل جاروبرقی تجاری، آب و خاک و سطلی هستند که از نظر قدرت مکش با یکدیگر تفاوت­هایی دارند.

برندهای مختلفی از این محصول در بازار دیده می­شود که برند comac یکی از نمونه­ های باکیفیت و مرغوب محسوب می­شود.

شیشه شوی صنعتی

تمیزکردن شیشه­ های نما و بخش داخلی مراکز تجاری و صنعتی، نیازمند استفاده از ابزارهای مجهز است تا بتوان با کمک آنها تمام آلودگی­ها را از روی سطح شیشه پاک کرد.

شیشه شوی صنعتی comac با استفاده از مرطوب کردن پد مخصوص، عملیات شست­ وشو را بدون هیچ­گونه پاشش آب انجام می­دهد.

پولیشر صنعتی

 پولیشر صنعتی ابزاری است که برای جلا دادن به سطوح مورد استفاده قرار می­گیرد، سطوح سنگی و سرامیکی به­ طور معمول در اثر تردد افراد درخشندگی اولیه خود را از دست می­دهند.

این ابزار در نمونه­ های برقی، شارژی و بادی و با اندازه­های مختلف به­ فروش می­رسند. شما می­توانید با کمک پولیشر comac سطحی براق و درخشنده را در محیط کاری خود داشته باشید.

سوییپر

یکی دیگر از انواع تجهیزات نظافت صنعتی که در محیط­های وسیع مورد استفاده قرار می­گیرد سوییپر صنعتی یا جاروی شهری است.

این دستگاه با قدرت مکش بالایی که دارد می­تواند زباله­ ها را از محیط­های کارگاهی به­ طور کامل جمع کند. با کمک این دستگاه، نظافت در محیط­های بزرگ بسیار ساده و راحت انجام می­شود، شما می­توانید انواع مدل­های دستی و سرنشین­ دار برند comac را تهیه کنید و از کار با آنها لذت ببرید.

مزایای استفاده از انواع دستگاه نظافت صنعتی

با توجه به این­که در محیط­ های صنعتی انواع آلودگی­ها دیده می­شود استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی در این مکان­ها مزایایی را به ­همراه دارد که برخی از آنها عبارت­ اند از:

  • سرعت­ بخشیدن به روند نظافت و پاک­سازی محیط
  • با کمک این دستگاه دیگر نیاز کم­تری به نیروی کار برای نظافت و شست­ وشوی محیط دارید.
  • تکنولوژی ساخت آنها به­ گونه­ ای است که آب و مواد شوینده زیادی مصرف نمی­کنند.
  • با کاهش استفاده از مواد شوینده علاوه­ بر پایین آوردن هزینه، در کاهش آلودگی زیست­ محیطی نیز موثر هستند.
  • نحوه استفاده از آنها آسان است و به­راحتی می­توان طرز کار آنها را یاد گرفت.
  • کیفیت کار بالایی دارند و نیازی به تمیزکاری مجدد توسط اشخاص نیست.

راهنمای خرید دستگاه نظافت صنعتی

با توجه به اینکه استفاده از این تجهیزات تاثیر زیادی در کاهش هزینه­ های شما برای انجام خدمات نظافتی دارد به­ نظر خرید آنها منطقی است.

در زمان خرید بهتر است به نوع برند، کارایی دستگاه و کیفیت آن دقت داشته باشید، در مورد هرکدام از مدل­ها و انواع دستی یا سرنشین­ دارد اطلاعات لازم را به ­دست آورید.

برخی از این تجهیزات به­صورت برقی یا شارژی کار می­کنند که لازم است در زمان خرید حتما به این مورد نیز توجه داشته باشید.

جمع­ بندی

مکان­های صنعتی و کسب­ وکارهایی با وسعت بالا به­ منظور تمیزکردن سطوح مختلف، نیازمند استفاده از دستگاه نظافت صنعتی هستند.

از انواع این دستگاه­ها می­توان به جارو برقی صنعتی، شیشه­شوی، سوییپر و انواع تجهیزات دیگر اشاره کرد که به­ منظور شست­وشوی سطوح و جمع­آوری آلودگی­ها مورد استفاده قرار می­گیرند. شما با کمک این دستگاه­ها می­توانید تا میزان قابل توجهی در وقت و هزینه­ های خود صرفه­جویی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اتحاد صنعت صدرا مراجعه نمایید .

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز