معرفی فروشگاه های نایلون حبابدار

۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۵:۵۰:۴۴
کد خبر: ۱۴۳۶۸۲۵
معرفی فروشگاه های نایلون حبابدار
نایلون حبابدار جزو محصولاتی است که برای محافظت از وسایل منزل و جلوگیری از ضربه خوردگی استفاده می‌شود. البته نایلون‌های حباب‌دار کاربردهای بیشتری دارند.

نایلون حبابدار جزو محصولاتی است که برای محافظت از وسایل منزل و جلوگیری از ضربه خوردگی استفاده می‌شود. البته نایلون‌های حباب‌دار کاربردهای بیشتری دارند. به عنوان نمونه این نایلون ها از نفوذ رطوبت، حرارت یا سرما نیز به وسایل جلوگیری می کنند و بیشتر به صورت ورقه ای یا کیسه های آماده تولید می شوند.

برخی از انواع نایلون های حبابدار به صورت پاکتی هستند. این نایلون ها برای جابجایی وسایل، اسباب کشی و ... بسیار کاربرد دارند. با توجه به کاربرد پلاستیک‌های حباب دار، آشنایی با فروشگاه های نایلون حبابدار می‌تواند به ما کمک کند تا در زمان نیاز، برای خرید این محصولات پرکاربرد، به فروشگاه های مورد نظر مراجعه کنیم.

اما پیش از اینکه فروشگاه های معتبر عرضه‌کننده پلاستیک‌های حبابدار را به شما معرفی کنیم. بهتر است کمی درباره کاربردهای این محصول و نکات مهم هنگام خرید آن صحبت کنیم.

کاربرد نایلون حبابدار

اصلی ترین کاربرد پلاستیک‌های حباب دار برای پیچیدن وسایل و جلوگیری از ضربه خوردن آن ها است، اما این نایلون ها کاربردهای مختلفی دارند.

  • به عنوان مثال در مکان هایی که به خاطر هوای سرد ناچار می‌شوند پنجره ها را بپوشانند تا از نفوذ سرما به داخل جلوگیری کنند، از این نایلون ها استفاده می شود. بیشتر در گلخانه ها یا مکان هایی که از گیاهان نگهداری می کنند برای جلوگیری از سرما از این پلاستیک ها استفاده می شود.
  • در صنعت خودروسازی و سایر صنایع که به آن وابسته هستند، نیز از نایلون های حبابدار استفاده می شود.
  • صنایع تولید لوازم خانگی
  • صنایع الکترونیکی
  • تولید شیشه
  • شرکت های بسته بندی قطعه های کامپیوتر
  • برخی از کارگاه های کابینت سازی و فروشگاه های اثاثیه منزل نیز به میزان زیاد از این نایلون ها استفاده می کنند.

بد نیست بدانید شما می توانید در فصل های گرم سال برای محافظت از بطری های آب خنک آن ها را داخل نایلون های حبابدار بپیچید تا سرمای آن ها حفظ شود.

نکات مهم برای خرید نایلون حبابدار

هنگامی که قصد خرید نایلون حبابدار به صورت حضوری را دارید و یا می خواهید از طریق فروشگاه های اینترنتی پلاستیک حبابدار بخرید باید به نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، توجه داشته باشید.

  • قبل از سفارش نایلون حبابدار ابعاد کالای مورد نظر را اندازه گیری کنید که هنگام بسته بندی با مشکل مواجه نشوید. چرا که ممکن است بدون در نظر گرفتن ابعاد وسیله، کمتر یا بیشتر از اندازه مورد نیاز پلاستیک بخرید.
  • هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که پلاستیک‌های حباب دار دارای انواع مختلفی هستند؛ بنابراین زمان خرید باید بدانید که برای چه محصولی از این پلاستیک ها می خواهید استفاده کنید تا بتوانید بهترین نوع را انتخاب کنید.

برخی از نایلون های حباب دار دارای حباب های ریزی هستند و برای بسته بندی وسایل ظریف مناسب هستند، اما برخی از نایلون های حبابدار، حباب های درشت دارند و برای محافظت از وسایل و کالاهای بزرگ مناسب ترند.

بنابراین هنگام خرید به این نکات توجه داشته باشید تا بتوانید با توجه به ابعاد وسیله و نوع پلاستیک از انواع پلاستیک‌های حبابدار، ورق های پاکتی یا سه بعدی استفاده کنید.

2

معرفی ۵ فروشگاه نایلون حبابدار

امروز برخی از شرکت ها برای بسته بندی محصولات خود و محافظت از آن ها به نایلون های حبابدار نیاز دارند. به همین خاطر به فکر پیدا کردن فروشگاه های معتبری هستند که بتوانند از طریق آن ها نایلون های حبابدار را با قیمت های مناسب و کیفیت بالا خریداری کنند. در این قسمت ۵ فروشگاه معتبر را به شما معرفی می‌کنیم که در زمینه تولید انواع نایلون ها و پلاستیک‌های حبابدار با کیفیت فعالیت می کنند.

فروشگاه اینترنتی پلاستلون

فروشگاه اینترنتی پلاستلون در زمینه تولید و توزیع انواع نایلون و نایلکس در ایران فعالیت می کند. این مجموعه در سال های اخیر با تولید انواع پلاستیک از جمله نایلون های حبابدار فعالیت خود را ادامه داده است. در این فروشگاه انواع سلفن های بسته بندی، نایلون های طرح دار، پاکت نایلون حبابدار، کیسه فریزر، کیسه زباله و ... به فروش می رسد. محصولات این مجموعه همگی با کیفیت بالا تولید می شوند. به همین خاطر توانسته اند تاکنون رضایت مشتریان را جلب نمایند. این مجموعه به دلیل حذف واسطه ها و ارائه خدمات به صورت مستقیم، قیمت محصولات تولیدی مانند نایلون حبابدار را کاهش داده است. به همین خاطر افرادی که از این فروشگاه خرید خود را انجام دهند قیمت های بسیار منصفانه برای کالای مورد نظر پرداخت می کنند.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا که معرف حضور همه است انواع نایلون حبابدار ضربه گیر را نیز در اختیار مشتریان قرار می دهد. این نایلون ها که در صنایع مختلف برای بسته بندی وسایل به کار می روند، دارای کیفیت بالایی هستند و در اندازه های مختلف به فروش می رسند. به منظور خرید نایلون حبابدار ضربه گیر مناسب برای اسباب کشی یا محافظت از وسایل مختلف می توانید به فروشگاه دیجی کالا مراجعه نمایید.

3

فروشگاه American Bubble Boy

یکی از فروشگاه های خارجی عرضه‌کننده معتبر در زمینه محصولات پلاستیکی و نایلون حبابدار فروشگاه American Bubble Boy است که در زمینه تولید این محصولات فعالیت می کند. انواع محصولات تولیدی در این فروشگاه شامل پلاستیک‌های بسته بندی و نایلون های حباب دار هستند که در ابعاد مختلف تولید می شوند. کاربرد اصلی نایلون های تولید شده در این فروشگاه برای محافظت از اقلام ارزشمند است.

 

فروشگاه Duck Bubble Wrap

فروشگاه Duck Bubble Wrap نیز یکی دیگر از فروشگاه های عرضه‌کننده این محصول است که انواع نایلون های حبابدار ایده‌آل برای بسته بندی را تولید می کند. رول های تولید شده در این شرکت دارای بالشتک های حباب دار زیادی هستند تا بتوانند برای بسته بندی اقلام مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

فروشگاه MAILERVIEW

در فروشگاه MAILERVIEW انواع رول بسته بندی به صورت نایلون های حبابدار، برای بسته بندی لوازم سنگین و حمل و نقل وسایل شکننده تولید می شود. این رول های با دوام که ساخت ایالات متحده آمریکا هستند، برای محافظت و حمل و نقل انواع محموله های شکننده به کار می روند. این محصول برای جابجایی جواهرات، شیشه و چینی، عتیقه جات، سنگ مرمر، آلات موسیقی و ... کاربرد دارد. شعار این فروشگاه این است که ما هرگز کیفیت را به خطر نمی اندازیم و ارائه بهترین ها به مشتریان اولویت اصلی ما است.

کلام پایانی

کاربرد اصلی نایلون حباب دار برای پوشاندن وسایل مختلف است. در بیشتر مواقع هنگام اثاث کشی و جابجایی، لوازم حساس الکترونیکی را با نایلون های حبابدار پوشش می‌دهند. برخی از وسایل آشپزخانه مانند سرویس های چینی، بلور و ... نیز برای جابجایی نیاز به یک محافظ دارند که نایلون حبابدار می تواند گزینه مناسبی باشد. به منظور استعلام قیمت و خرید نایلون حبابدار می توانید به فروشگاه اینترنتی پلاستلون مراجعه نمایید.

 

 

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز