آشنای با بهترین هتل های تبریز + عکس و امکانات

۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۴۴۲۹۸۹
آشنای با بهترین هتل های تبریز + عکس و امکانات
تبریز، یکی از زیباترین شهرهای ایران و مقصد گردشگری بسیاری در فصل های گرمسیر است. بیش از 20 هتل زیبا آماده ارائه خدمات به مسافران است.

تبریز، یکی از زیباترین شهرهای ایران و مقصد گردشگری بسیاری در فصل های گرمسیر است. بیش از 20 هتل زیبا آماده ارائه خدمات به مسافران است. در هنگام انتخاب از بین بهترین هتل های تبریز، نزدیکی به فرودگاه، مراکز خرید و مکان های دیدنی از جمله اولویت های مسافران تبریز است. اگر شما نیز قصد سفر به تبریز و اقامت در هتل های آن را دارید، می توانید رزرو بلیط هواپیما و هتل مدنظر خود را به آسانی از طریق سایت فلای تودی انجام دهید.

6 مورد از بهترین هتل های تبریز

تبریز، میزبان بسیاری از اولین های ایران است. جالب است بدانید اولین هتل مدرن ایران در سال 1284 در تبریز تاسیس شد. تبریز یکی از خوش آب و هواترین شهرهای ایران و مقصد گردشگران بسیاری از سراسر ایران و جهان است. همین امر سبب شده تا صنعت هتل داری، در این شهر رونق بسیاری داشته باشد. تبریز هتل های مختلفی از 2 تا 5 ستاره دارد که شما می توانید به راحتی از بین آن ها انتخاب و از طریق فلای تودی اقامت خود در بهترین هتل های تبریز را رزو کنید. برخی از هتل های خوب تبریز با موقیعت مکانی خوب عبارت اند از:

هتل کایا لاله پارک تبریز

نمی توان درباره بهترین هتل های تبریز صحبت کرد و اسمی از این هتل زیبا، لوکس و 5 ستاره نبرد. هتل کایا لاله تبریز، در بین هتل های 5 ستاره با امکانات مشابه، بهترین قیمت را دارد و خدمات خوبی به مسافران خود ارائه می دهد. این هتل نوساز با 17 طبقه و 220 اتاق در سال 1395 تاسیس شده است. هتل کایا در مرکز شهر قرار ندارد اما نزدیکی آن به مرکز خرید لاله برای کسانی که عاشق خرید و سوغات هستند مناسب است. این هتل 18 کیلومتر (در حدود 20 دقیقه) با فرودگاه بین المللی تبریز فاصله دارد.

آدرس کایا لاله پارک تبریز: خیابان پاسداران، بالاتر از میدان فهمیده، کنار مرکز تجاری لاله پارک

هتل شهریار اینترنشنال

هتل بین المللی شهریار، از جمله بهترین هتل های تبریز است که در منطقه ائل گلی قرار دارد. این هتل 10 طبقه در سال 1386 تاسیس و به داشتن انواع امکانات تفریحی و رفاهی مدرن معروف شده است. استخر سرپوشیده، 3 سونا و جکوزی و اتاق بخار خستگی راه هر مسافری را به در می کند. این هتل با داشتن چندین سالن کنفرانس و همایش، گزینه بسیار مناسبی برای سفرها و مهمانان تجاری است. هتل شهریار 15 دقیقه با فرودگاه تبریز فاصله دارد.

آدرس هتل بین المللی شهریار تبریز: ابتدای جاده ائل گلی، بعد از پل کابلی

هتل پارس ائل گلی

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره که در منطقه زیبای ائل گلی واقع شده است، هتل پارس است. ساختمان 17 طبقه با ویوی تفرجگاه و دریاچه ائل گلی، استخر و سونای اختصاصی هتل پارس را به یکی از بهترین هتل های تبریز تبدیل کرده است. این هتل همه روزه میزبان مجالس عروسی و همایش هایی است که به دنبال موقعیتی زیبا برای مراسم های خود هستند. از این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین راه است.

آدرس هتل پارس ائل گلی: بلوار ایل گلی، جاده مخصوص هتل درون پارک ائل گلی تبریز

هتل سهند

یکی از ارزان ترین و در عین حال بهترین هتل های تبریز، هتل سهند است. این هتل که تا قبل از بازسازی هتل آپارتمان گیلان نو نام داشت در سه طبقه و 28 اتاق آماده خدمت رسانی به مهمانان خود است. مهم ترین ویژگی این هتل 2 ستاره، فاصله 5 دقیقه ای آن تا مرکز شهر و فاصله 10 دقیقه ای آن تا فرودگاه است. از هتل سهند تا بسیاری از مکان های دیدنی تبریز مانند ارگ علیشاه و کاخ موزه شهرداری تنها 5 دقیقه پیاده روی است. این هتل از شلوغ ترین هتل های تبریز است و بهتر است حتما قبل از سفر، اتاق خود را رزرو کنید.

آدرس هتل سهند تبریز: خیابان امام تبریز و بین سه راه فردوسی و طالقانی، مقابل درب اصلی مصلی، هتل سهند

هتل آپارتمان بهبود تبریز

این هتل 4 ستاره با 24 سوئیت به عنوان یک از هتل های میان رده تبریز محسوب می شود. واحدهای بزرگ در کنار امکانات رفاهلی خوب، هتل آپارتمان بهبود را به گزینه ای مناسب برای سفرهای خانوادگی تبدیل کرده است. این هتل فاصله نزدیکی با برخی مکان های دیدنی تبریز مانند مسجد کبود و موزه آذربایجان دارد و برای کسانی که عاشق دیدن بناهای تاریخی هستند بسیار مناسب است. هتل بهبود با 18 دقیقه فاصله از فرودگاه تبریز برای افرادی که با هواپیما به تبریز سفر می کند گزینه خوبی است.

آدرس هتل آپارتمان بهبود تبریز: خیابان ارتش جنوبی، کوچه شعار.

هتل کاسپین

یکی دیگر از بهترین هتل های تبریز که فاصله کمی هم با فرودگاه دارد، هتل کاسپین است. این هتل 4 ستاره تنها 17 دقیقه با فرودگاه فاصله داشته و در عین حال بسیار نوساز و خلوت است. 20 واحد هتل کاسپین با امکاناتی مانند روم سرویس و اتاق های وی آی پی برای مسافران تجهیز شده است. ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی و امکان کرایه اتومیبل از دیگر ویژگی های هتل کاسپین تبریز است.

آدرس هتل کاسپین تبریز : خیابان شهید بهشتی (منصور)

جمع‌بندی

اقامت در تبریز و گردش در آن، می تواند تجربه ای خاطره انگیز برای مسافران باشد به شرطی که بتوانید از بین بهترین هتل های تبریز انتخاب خود را انجام دهید تا اقامتی بی استرس و نگرانی داشته باشید. هتل های بسیاری از 5 ستاره تا 2 ستاره با موقعیت مکانی خوب و نزدیکی به فرودگاه در تبریز هستند. امیدواریم این مطب شما را در انتخاب گزینه مناسب راهنمایی کرده باشد.

 

 

 

نظر شما