مشهورترین و محبوب ترین بازی های قدیمی تا حالا که هنوز هم محبوب هستند

۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۴۴۷۴۰۸
مشهورترین و محبوب ترین بازی های قدیمی تا حالا که هنوز هم محبوب هستند
بازی‌های کلاسیک نادری هستند که در آزمون زمان مقابل بازی های آنلاین مقاومت می‌کنند، بنابراین ما در این مقاله بهترین بازی‌های قدیمی محبوب را که هنوز ارزش بازی کردن روی رایانه شخصی را دارند، جمع‌آوری کرده‌ایم.

بازی‌های کلاسیک نادری هستند که در آزمون زمان  مقابل بازی های آنلاین مقاومت می‌کنند، بنابراین ما در این مقاله بهترین بازی‌های قدیمی محبوب را که هنوز ارزش بازی کردن روی رایانه شخصی را دارند، جمع‌آوری کرده‌ایم.

 بازی   : X-COM: UFO Defense

بازی های استراتژیک با تاکتیک های نوبتی روبرو می شوند.اولین بازی X-COM هنوز هم یکی از بهترین بازی های استراتژیک است که تا به حال بر روی کامپیوتر منتشر شده است.

  این بازی قدیمی و عالی برای رایانه شخصی که توسط تیم Fallout را ساختند، چندین اسپین آف و دنباله به وجود آورد و به طور رسمی در سال 2012 به عنوان XCOM: Enemy Unknown بازسازی شد - که خود یک بازی کلاسیک است.

مانند نسخه بازسازی شده، بازیکنان باید از زمین در برابر تهاجم بیگانگان دفاع کنند. در انجام این کار، بازیکنان باید گروه مخفی X-COM را مدیریت کنند و انتخاب کنند که در کجا پایگاه ها را قرار دهند و چه فناوری هایی را برای تحقیق در مورد آنها به منظور مبارزه موثر با تهدید فرازمینی انتخاب کنند.

  بازیکنان همچنین باید با استفاده از یک جوخه از سربازان X-COM در نبردهای تاکتیکی - نوبتی پیروز شوند. خود بازی در مورد گیم‌پلی به طرز شگفت‌انگیزی قدیمی شده است، هرچند که به زیبایی بازسازی امروزی آن نیست.

2

فرض اینکه کنترل کامل مانع نهایی بشر در برابر تهدید بیگانه هنوز هم مایه لذت است: پیشرفت در درخت تحقیقات، تبدیل عوامل خود به ابرسربازان روانشناس و سپس استقرار آنها در میدان برای ضربه زدن به زنو هرگز پیر نمی شود.

بازی Oddworld

یک پلتفرمر دو بعدی که در آن مطلقاً هر چیزی می تواند شما را در یک لحظه بکشد: یک سقوط طولانی، هر حمله دشمن، عبور از مانع، پختن بیش از حد نارنجک... این لیست ادامه دارد. پازل های آن پیچیده هستند، شکاف های آن بین سیو ها بسیار طولانی است و اجتناب از دشمنان آن تقریبا غیرممکن است.

در مرکز همه این مبارزه، کاراکتر آبه، یک مودوکن برده قرار دارد که کارخانه فرآوری گوشت را که در آن کار می کند، کشف می کند که به زودی به کشتارگاه کل نژاد او تبدیل می شود.

کاراکتر آبه آزاد می شود و تلاشی را برای رهایی آغاز می کند که بازیکن می تواند با آن همراه شود یا نادیده می گیرد.

  انتخاب اینکه گروهی از افراد خود را به سمت تیراندازی به عنوان وسیله ای برای منحرف کردن دشمن هدایت کنید، هرگز تصمیم آسانی نیست.

بازی Half-Life

در سال 1998، داستان سرایی Half-Life و اعتقاد به دنیای داستانی آن بسیار فراتر از هر چیز دیگری در این ژانر بود. در واقع، آنها فراتر از هر چیز دیگری در بازی بودند.

دهانه ای که در آن شما از طریق مرکز تحقیقات بلک مسا پرواز می کنید باشکوه است. زباله‌های رادیواکتیو از جلوی خود عبور می‌کنند، کامنت‌های شوخ‌آمیز از بلندگوهای بالای سر به صدا در می‌آیند، و درها در اطراف باز و بسته می‌شوند.

3

Valve دنیایی پر از ظرافت ها و پیچیدگی ها را ایجاد کرد که می توانید بین تمام جنگ های بیگانگان و پازل های مبتنی بر فیزیک در آن جستجو کنید.

    انتقال یکپارچه سطح و روایتی که هرگز از دیدگاه اول شخص منحرف نشد، این بازی انفجار را نه تنها به یکی از بهترین بازی‌های گذشته، بلکه یکی از بهترین‌های ساخته شده تبدیل کرده است.

ما سال ها منتظر بازی افسانه ای Half-Life 3 بودیم، اما با انتشار Half-Life: Alyx، عطش ما برای Half-Life جدید بیشتر شد.

به نظر بهانه ای عالی برای بازدید مجدد - یا شروع - سریال است. اگر تصاویر قدیمی واقعاً مورد توجه شما نیستند، بازسازی Black Mesa توسط طرفداران رسما منتشر شده است و به اندازه نسخه اصلی نقدهای مثبتی دریافت می کند..

بازی Deus Ex

از نظر بصری، Deus Ex به زیبایی برخی از بازی‌های عصر پیکسل در این فهرست پیر نشده است، اما سیستم‌های RPG عمیق، جهان‌های مرکزی متراکم، و نقشه‌های توطئه‌ای جذاب، آن را به علوفه مناسب «لیست سطل بازی‌های رایانه‌ای» تبدیل کرده است.

تعداد راه‌هایی که می‌توانید از طریق آنها با مأموریت‌های بازی مقابله کنید، هنوز هم پابرجا هستند: شما ابزارهای بی‌شماری برای قالب‌گیری JC Denton در سبک بازی خود دارید.

انتخاب‌های شما در مورد نحوه تعاملتان با جهان همگی مهم به نظر می‌رسند و در نتیجه، Deus Ex همچنان استاندارد طلایی است که سیم‌های همه‌جانبه، بازی‌های مخفی کاری و RPG برای آن تلاش می‌کنند و یکی از بهترین بازی‌های قدیمی رایانه‌های شخصی باقی می‌ماند.

اگر می خواهید ببینید که چگونه سری Deus Ex در طول سال ها مدرن شده است، بررسی Deus Ex Mankind Divided را بررسی کنید.

 بازی Outlaws

عدم ادای احترام به این تیرانداز وحشی-غربی تفنگدار، کمتر از سوء استفاده های بوچ کسیدی و ساندنس کید، جنایتکارانه نیست. Outlaws یکی از بهترین بازی های تیراندازی اول شخص رایانه شخصی بود.چندین نوآوری در گیم پلی به Outlaws کمک کرد که برجسته شوند، از جمله سیستم بارگذاری مجدد دستی و اولین اسکوپ تک تیراندازی که در یک تیرانداز استفاده شده است.

4

  موسیقی متن الهام گرفته شده از سرجیو لئون ارکستر شده، تند و تیز است، و کات سین های متحرک دارای لمس زیبای LucasArts هستند که زمینه را برای درگیری های اسلحه سخت و ریشه ای که در قطارها، شهرهای مرزی و سایر مناطق غرب قدیم رخ می دهد، ارائه می دهد.

Outlaws معدن طلایی از ویژگی های سبک و گیم پلی عالی در یک بسته FPS کلاسیک و یک بازی PC قدیمی استثنایی است.

 

5

بازی Starcraft

 

شاید Starcraft تا حدودی از دنباله درخشان‌تر خود عقب مانده باشد، اما حتی کسانی که به دنبال یک تجربه رقابتی نیستند، می‌توانند بسیار بدتر از بازدید مجدد یکی از بهترین کمپین‌های RTS روایی تا به حال انجام دهند.

6

همراه با Warcraft 3، Starcraft اصلی نشان دهنده Blizzard قبل از اکتیویژن در اوج خلاقیت خود است. بنابراین، همانطور که وارکرفت مدیون تالکین است، این داستان از تفنگداران فضایی، باگ‌های فضایی و موجودات بزرگ اثیری ممکن است مدیون Warhammer 40k، بیگانگان، و Starship Troopers باشند.با این حال، همه چیز مدیون بیگانگان است، و این مانع از ماندگاری این سبک کلاسیک امروزی نمی‌شود.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز