ساخت ریموت خودرو در کلیدکار

۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۴:۳۰
کد خبر: ۱۴۴۸۳۰۵
ساخت ریموت خودرو در کلیدکار

ساخت ریموت خودرو در کلیدکار

تمامی کسانی که از خودرو استفاده می کنند و اتومبیل شخصی خود را دارند، به لوازم یدکی خودرو نیاز پیدا می کنند؛ زیرا به صورت کلی منظور از لوازم یدکی خودرو، گروهی از قطعات تشکیل دهنده ماشین است که در هنگام خراب شدن آنها با قطعات یدکی جدید جایگزین می شوند تا خودرو امکان ادامه دادن به عملکرد خود را داشته باشد.

به عبارت دیگر تمامی خودروها و قطعات تشکیل دهنده آنها عمر مفیدی دارند و در همه آنها خرابی ها و مشکلاتی ایجاد می شود که بر اساس آنها به تعویض قطعه نیاز خواهد بود. بنابراین نیاز به تعویض لوازم یدکی خودرو فقط در شرایط حاد ایجاد نمی شود بلکه در مواقع عادی نیز به دلیل اصطکاک اتومبیل به انجام این کار نیاز خواهد بود.

قطعات یدکی خودرو

قطعات یدکی خودرو برای هر برند اتومبیلی متفاوت است و هر نوع خودرویی به قطعات و لوازم منحصر به فرد خود نیاز خواهد داشت. با این وجود از لوازم یدکی مربوط به یک برند اتومبیل برای برندهای دیگر نمی توان استفاده کرد. به عنوان مثال: لوازم یدکی خودرو لیفان با هیوندا متفاوت است و از طرف دیگر خود خودروی لیفان نیز در مدل های مختلف آن از قطعات مختلفی برخوردار است که امکان استفاده از آنها برای مدل های دیگر لیفان وجود ندارد. به همین دلیل تهیه لوازم یدکی خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است و برای هر مدل خودرو متفاوت خواهد بود؛ البته باید این مساله را نیز یادآور شویم که در واقع همه اتومبیل ها به قطعات مشابه نیاز دارند اما شرایط هر قطعه برای انها متفاوت است. بدین معنا که همه اتومبیل ها میتوانند به لنت ترمز یا چراغ خطر نیاز داشته باشند، اما طراحی و نوع لنت ترمز یا چراغ خطر که برای هر ماشین استفاده می شود، شرایط مختلفی دارد.

لوازم یدکی لیفان

لیفان یکی از محبوب ترین خودروهای چینی است که به کشور ما وارد شده است و مورد استفاده قرار می گیرد. این خودرو از مدل های مختلفی برخوردار است و آن را میتوانید در انواع مدل های: 520، 620، 820، x60، x50 و ... تهیه کنید. هر یک از این مدل های لیفان قطعات یدکی مختص به خود را نیاز دارند که برای تهیه آنها میتوانید از طریق نمایندگی های فروش لوازم یدکی لیفان اقدام کنید تا قطعات اورجینال و اصل چین به شما تعلق یابد.

مساله مهمی که برای مردم کشور ما بسیار نگران کننده است، تاثیر پذیری نرخ قطعات یدکی لیفات از قیمت روز ارز و دلار است. با وجود نوسان های دلار در کشور و با بالا رفتن ارزش آن، قیمت قطعات یدکی لیفان نیز بیشتر می شود و باید با هزینه بیشتری آن را تهیه کرد.

برخی از انواع لوازم یدکی خودروی لیفان عبارتند از: درب رادیاتور، سوئیچ و ریموت لیفان، آرم عقب خودرو، فیلتر روغن، جک صندوق، میل موج گیر، دستگیره درب داشبورد، فیلتر بنزین، سیبک طبق لیفان، شلنگ رادیاتور، بلبرینگ چرخ عقب، چراغ جلو، فیلتر هوا، هواکش، ویر شمع، تسمه دینام و ....

با توجه به اینکه لیفان از خودروهای مرغوب ساخته شده توسط چین است، باید آگاه باشید که اگر از وسیله نقلیه خود به خوبی مراقبت کنید، نیاز به خرید لوازم یدکی خودرو لیفان برای شما به میزان زیادی کاهش می یابد.

لوازم یدکی هیوندا

هیوندا از جمله خودروهای کره ای است که در کشور ما استقبال خوبی از آن صورت گرفته است و به وفور توسط مردم مورد استفاده قرار می گیرد. هیوندا از سال 1967 فعالیت خود را آغاز کرده است و مدل های بسیار متنوعی را به بازار وارد کرده است و اکثر انها در ایران نیز عرضه می شوند. تمامی این خودروها به لوازم یدکی هیوندا مانند ریموت هیوندا نیاز خواهند داشت و کسانی که از این خودرو استفاده می کنند به قطعات آن نیاز خواهند داشت که خوشبختانه نمایندگی های مجاز فروش این قطعات در سراسر کشور به وفور وجود دارند و از طریق انها میتوانید به راحتی به قطعات یدکی خودرو هیوندا دسترسی داشته باشید. در نتیجه میتوان گفت که تامین قطعات این خودرو در کشور با محدودیت مواجه نیست در حالی که بسیاری از خودروهای لوکس وارداتی با این معضل در کشور رو به رو هستند. برخی از رایج ترین لوازم یدکی هیوندا که معمولا به استفاده از آنها نیاز می شود، عبارتند از:

قطعات مربوط به سیستم ترمز، قطعات مربوط به رادیاتور، قطعات جلوبندی هیوندا، قطعات روشنایی خودرو، لوازم یدکی مربوط به تزئینات ماشین و ...

لوازم یدکی کیا

کیا یکی از لوکس ترین و شکیل ترین خودروهای کره ای است که برخی از محبوب ترین مدل های آن در ایران عبارتند از: سورنتو، سراتو، کادنزا، موهاوی و ... خوشبختانه این خودرو نیز در گروه آن دسته از اتومبیل های لوکس خارجی قرار دارد که قطعات یدکی آن به راحتی در ایران تامین می شوند و از نمایندگی های مجاز فروش برخوردار هستند. لازم به توضیح است که با توجه به گران قیمت بودن خودرو کیا، لوازم یدکی آن نیز از قیمت قابل توجهی برخوردار است و باید برای آن هزینه قابل توجهی پرداخت شود.

لوازم یدکی پژو 206

پس از بررسی قطعات یدکی خودروهای فوق الذکر، نوبت به بررسی لوازم یدکی پژو 206 می رسد که از خودروهای داخلی است و تعداد بسیار زیادی از آن در بازار موجود است. پژو 206 از خودروهای بسیار پر اصطحلاک کشور محسوب می شود که سرعت نیاز به تعویض قطعات در آن بسیار زیاد است و در صورتی که از این خودرو استفاده می کنید، باید آگاه باشید که به دفعات زیاد نیاز به تعویض قطعات آن خواهید داشت. قطعات یدکی خودروی 206 مانند سوئیچ و ریموت 206 را میتوانید از طریق فروشگاه ها و یا نمایندگی های مجاز آن تهیه کنید. لازم به توضیح است که لوازم یدکی خودروی 206 در مقایسه با سایر اتومبیل های فوق الذکر از قیمت کمتری برخوردار است زیرا این خودرو از انواع ایرانی و داخلی محسوب می شود.

سخن پایانی

لوازم یدکی خودرو در انواع ذکر شده را میتوانید به صورت انلاین و اینترنتی از فروشنده های معتبر کشور نیز تهیه کنید که این گزینه برای کسانی که به تعداد زیادی قطعات یدکی نیاز دارند و یا امکان مراجعه حضوری به فروشگاه را ندارند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. برای ساخت ریموت خودرو به سایت کلیدکار به آدرس Kelidcar.com بروید.

 

 

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز