رییس پلیس راهور غرب استان تهران در گفتگو با خبرگزاری برنا اعلام کرد:

شماره گذاری وسایل نقلیه کشاورزی

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۶:۵۶
کد خبر: ۱۰۳۳۳۲۶
شماره گذاری وسایل نقلیه کشاورزی
سرهنگ حامد محمودی، از شناسنامه دار کردن کلیه وسایل نقلیه فعال کشاورزی با اهداف جلوگیری از قاچاق سوخت، شناسنامه دارشدن و پالایش تراکتور های کشاورزی با همکاری جهادکشاورزی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ حامد محمودی در خصوص دلایل شماره گذاری وسایل نقلیه کشاورزی با برنا اظهار داشتند: با شماره گذاری این ادوات کشاورزی، اشخاص سودجویی که بدون داشتن تراکتور سهمیه سوخت را از جهاد کشاورزی و شرکت نفت دریافت می کردند جلوگیری بعمل آورده می شود.

وی با بیان اینکه شناسنامه دار شدن تراکتور های کشاورزی و جلوگیری از سرقت تراکتور ها که در سطح بسیار زیادی در کشور وجود دارند غالبا پیدایش آنها بعلت نداشتن هویت و پلاک وسیله امکانپذیر نمی باشد.

در ادامه سرهنگ «حامد محمودی»پالایش و مشخص شدن تراکتور های کشاورزی فعال و اخذ آمار و برآورد تعداد آنها جهت برنامه ریزی توسط مسئولین امر در راستای نوسازی ، واردات و تولید این ادوات کشاورزی را از دیگر فواید شماره گذاری این وسایل نقلیه عنوان کردند و گفتند:ارایه خدمات و تردد ادوات منوط به شماره گذاری آنهاست و کشاورزان این استان باید نسبت به شماره گذاری ادوات خود اقدام کنند.

رییس پلیس راهور غرب استان تهران در این راستا اظهار داشتند:از ابتدای طرح شماره گذاری ادوات کشاورزی که در این یگان آغاز گردیده ، این پلیس توانسته است با حضور کارشناسان شماره گذاری در سطح شهرستان های حوزه استحفاظی، کلیه تراکتورهای را که از طرف جهاد کشاورزی اعزام شده بودند بازدید نموده و این طرح کماکان نیز ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
پرونده ویژه
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز