رئیس کمیته امداد پاکدشت خبر داد:

عضویت ۴۷۶ حامی جدید در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۴:۰۱:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۲۶۷۳
عضویت ۴۷۶ حامی جدید در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین
رییس کمیته امداد شهرستان پاکدشت از حمایت ۴۷۶ حامی جدید برای ۹۶۸ یتیم و فرزند تحت حمایت در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مجتبی عبدالهی با اشاره به اینکه ثبت نام از حامیان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین در طول سال انجام می شود،گفت: در هفت ماهه سال جاری ، با ثبت نام ۴۷۶ حامی جدید در طرح  اکرام ایتام و محسنین، تعداد ۹۸۶ یتیم و فرزند نیازمند، تحت حمایت مادی و معنوی خود قرار دادند که از این تعداد ۲۳۳ یتیم و ۷۵۳ فرزند نیازمند هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان پاکدشت،  با بیان اینکه  هم اکنون دو هزار و ۹۰۰ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با این نهاد همکاری دارند، گفت: حامیان در هفت ماهه سال جاری، مبلغ سه میلیارد و ۷۴۳ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به فرزندان معنوی خود کمک کرده اند.

وی، ادامه داد: به منظور تسهیل در روش های پرداخت برای هر فرزند معنوی یک شماره کارت اختصاصی در نظر گرفته شده  که حامیان میتوانند از طریق درگاه های بانکی، نسبت به واریز مستقیم هدایای نقدی به حساب فرزندان معنوی خود اقدام کنند.

عبداللهی،  یادآور شد: خیرانی که تمایل به مشارکت در این کار خداپسندانه دارند می‌توانند از طریق از طریق شماره گیری تلفن ثابت ۷۳۵۵، ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۷۶۳۹  و  یا  مراجعه به دفتر کمیته امداد این شهرستان در این طرح مشارکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز