پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران:

ورزش همگانى فراتر از ورزش قهرمانى است

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۲۹:۵۶
کد خبر: ۱۰۹۲۴۶۲
ورزش همگانى فراتر از ورزش قهرمانى است
نشست و هم اندیشی هیات رئیسه هیات ورزشهای همگانی استان تهران با نصرالله پریچهره مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان تهران صبح امروز( دوشنبه) در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دراین نشست که با حضورنصرالله  پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان، ولی الله شجاع پوریان رئیس هیات همگانی استان،محمد صادق حسنی نایب رئیس،مریم محمدیان دبیر، مهلا محمدزاده مسئول آموزش و تحقیقات،شیما سادات مصطفوی پور عضو هیات رئیسه و رضا عندلیب بازرس هیات ورزشهای همگانی استان تهران برگزار شد، شجاع پوریان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیر کل ورزش و جوانان گفت: هیات همگانی استان به عنوان یکی از بازوان اصلی ورزش تهران مانند گذشته آماده همکاری همه جانبه با اداره کل ورزش و جوانان می باشد.

درادامه نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه ما درکنار ورزش همگانی استان هستیم، ورزش همگانی را پایه و اساس ورزش قهرمانى دانست و افزود:سلامت و آرامش روان مردم مهم ترین فاکتور هست.

وی تاکید کرد: مسئولیت ما در بخش فرهنگ مهم تر از تربیت بدنی است.

درانتهای نشست پریچهره خاطرنشان کرد :اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات همگانی تهران نقش بسزایی در ارتقای ورزش داشته و با همکاری هم باید در این روزهای کرونایی و تعطیلی باشگاها شور و نشاط را به ورزشکاران برگردانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز