پلمب واحد تولیدی غیرمجاز در کهریزک

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۲۱:۰۷:۵۴
کد خبر: ۱۱۶۱۷۵۰
پلمب واحد تولیدی غیرمجاز در کهریزک
بخشدار کهریزک از پلمب یک واحد تولیدی غیرمجاز در گلحصار بخش کهریزک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ امین بابایی با اشاره به کشف یک واحد تولیدی غیرمجاز اظهار داشت: ظهر امروز در جریان بازرسی از یک مجتمع صنعتی در روستای گلحصار، یک واحد غیرمجاز تولید مواد شوینده کشف شد.

وی افزود: این واحد تولیدی بدون داشتن مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو، اداره بهداشت و سایر مراجع به صورت مخفیانه فعالیت می کرد.

بخشدار کهریزک با بیان اینکه وضعیت کارگران تولیدی نامناسب بود، گفت: کارگران در استفاده از موادی مانند تگزافون، سودسوزآور و وایتکس بدون داشتن حفاظت های فردی کار می کردند همچنین کف، دیوار، سقف، تهویه و در کل شرایط ساختمانی کاملا نامناسب بود.

بابایی با بیان اینکه نداشتن مسئول فنی مهمترین نکته در این کارگاه بود، ادامه داد: کارگران، مواد اولیه را بصورت چشمی و کاملا تجربی و بدون نظارت های لازم استفاده می کردند ضمن آنکه تمام مواد اولیه و رنگ های موجود نیز غیرمجاز، فله ای و بدون برچسب و تاریخ بود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت آب این محل نیز آلوده و غیربهداشتی است، تصریح کرد: باتوجه به اینکه هیچ یک از نکات بهداشتی در این واحد رعایت نشده بود به دستور رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک کارگاه پلمب و تمام محصولات ضبط شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز