توسط انجمن ورزش در طبیعت صورت گرفت:

کسب تندیس کنفرانس بین المللی برند سبز

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۹:۳۳
کد خبر: ۱۲۳۸۲۸۱
کسب تندیس کنفرانس بین المللی برند سبز
انجمن ورزش در طبیعت برنده تندیس کنفرانس بین المللی برند سبز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حمید نعمتیان رئیس انجمن ورزش در طبیعت فدراسیون ورزشهای همگانی در کنفرانس بین المللی برند سبز مفتخر به دریافت تندیس برند سبز ( green brand) گردید. 

این کنفرانس با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت نیرو، وزارت کار، رفاه و تعاون اجتماعی، فراکسیون محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، شرکت ملی نفت ایران، معاونت علمی و فناوری و شورای مناطق آزاد تجاری_صنعتی ویژه اقتصادی ریاست جمهوری، وزارت صنعت و معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور، شورای اسلامی شهرداری تهران، شهرداری تهران و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، خانه صنعت و معدن و تجارت ایران، راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این همایش پرشور با توجه به ایده ها و فعالیتهای حمید نعمتیان رئیس انجمن ورزش در طبیعت در حوزه محیط زیست و توسعه پایدار، تندیس برند سبز ( green brand) به انجمن ورزش در طبیعت  اهدا گردید. 

شایان ذکر است حمید نعمتیان نیز به پاس حمایتهای بی شائبه فدراسیون ورزشهای همگانی این تندیس و لوح تقدیر را به دکتر فروحی دبیر کل آن فدراسیون اهدا کرد.  

677

12

566

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز