نایب قهرمانی تیم یونگ مودو ایران در مسترشیپ کره جنوبی

۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۰۹:۰۰:۰۷
کد خبر: ۱۲۵۶۳۰۴
نایب قهرمانی تیم یونگ مودو ایران در مسترشیپ کره جنوبی
تهران از نایب قهرمانی تیم یونگ مودو ایران در مسابقات مسترشیپ کره جنوبی با درخشش رزمی کاران استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛رییس روابط عمومی یونگ مودو استان  سیدمیثاق اختر، رییس روابط عمومی یونگ مودو استان تهران در تشریح عملکرد تیم ملی یونگ مودو ایران در پیکارهای رزمی جهان گفت: دراین پیکارها که با شرکت ۹ کشوربرگزارشد تیم یونگ مودو جمهوری اسلامی ایران پس از کره جنوبی که در حقیقت خواستگاه سبک یونگ مودو محسوب می شود با کسب یک طلا، یک نقره و سه برنز در جایگاه دوم قرار گرفت. در این دوره کره جنوبی هفت نشان طلا، چهار نقره و چهار برنز کسب کرد و تیم هند هم  با ۲ نقره و ۲ برنز پس از جمهوری اسلامی ایران بر سکوی سوم ایستاد.

وی افزود: در تیم یونگ مودو ایران مهدی خوشی مربی بخش اقایان و مسئول پایگاه استعدادیابی استان تهران و اسیه هداوندخانی مربی بانوان در بخش اجرای فرم تیمی بانوان، ندا داداش زاده، زهرا سهرابی، زیبا خوشیاری و هستی جعفری از تهران  صاحب طلاشدند، و در دفاع شخصی تیمی آقایان، مجتبی رضایی،حجت الله طالبی، مرتضی رحمان ستایش، مهدی مومنی و غلامرضا زارعی از فارس مدال نقره گرفتند.

وی ادامه داد: دربخش اجرای دفاع شخصی تیمی بانوان، عسل کلامی، فاطمه فراتی، رکسانا ابراهیمیان و فاطمه امینی فرد از تهران مدال برنز کسب کردند، در بخش دفاع شخصی ۲ نفره بخش آقایان، امیر مهدی دلخوش و هرمز دلخوش مدال برنز کسب کردند و در بخش بانوان نیز  میترا فرخ وند و منیژه داودوند از تهران نشان برنز را کسب کردند.

وی تاکید کرد: در این دوره از مسابقات کیوان دهناد رئیس و بنیانگذار یونگ مودو در ایران علاوه بر عضویت در هیات فنی مسابقات به همراه محمدرضا اوجی ۲ داور ایرانی این مسابقات بودند که هم در دور مقدماتی و هم در فینال مسابقات یونگ مودو مسترشیپ داوری کردند که افتخار دیگری را برای کشورمان رقم زدند.

ا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز