به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی برگزار شد؛

نشست انتقال تجربه کارآفرینان جوان پارک علم و فناوری پردیس با «علی اکبر رفوگران»

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۶:۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۲۶۴۷۰۸
نشست انتقال تجربه کارآفرینان جوان پارک علم و فناوری پردیس با «علی اکبر رفوگران»
معاون توسعه نوآوری پارک علم و فناوری پردیس از برگزاری نشست های انتقال تجربه ویژه کارآفرینان جوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ امروز بمناسبت هفته کارآفرینی پارک فناوری پردیس نشست انتقال تجربه در حوزه کارآفرینی  با حضور  علی اکبر رفوگران از صنعتگران و کارآفرینان موفق و قدیمی کشور،  مهدی صفاری نیا رییس پارک علم و فناوری پردیس و اکبر قنبرپور معاون توسعه نو آوری پارک  با کارآفرینان جوان در سالن همایش های پارک فناوری پردیس برگزار شد.

علی اکبر رفوگران که بنیان گذار کارخانه خودکار بیک، احیا کننده کارخانه مداد سوسمار، انتقال دهنده فناوری از کشور فرانسه و موسس کارخانه عطر بیک در کشور است با بیان تجربیات خود و جلسه پرسش و پاسخ در حوزه کارآفرینی با جوانان حاضر در جلسه گفتگو کرد و در انتهای مراسم از نمایشگاه محصولات کارآفرینان شرکت های پارک فناوری پردیس با حضور مهندس اکبر قنبر پور معاون توسعه نوآوری پارک دیدن کرد.

طبق این گزارش؛ علاوه بر نشست انتقال تجربه در حوزه کارآفرینی، بازدید از پارک فن آموز، موزه علوم هوانوردی و نمایشگاه محصولات فناورانه از دیگر برنامه های اجرا شده بود.

مهندس قنبر پور معاون  توسعه نوآوری پارک  در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص برنامه های پارک فناوری پردیس بمناسبت هفته کارآفرینی گفت:

طی این هفته برنامه های متنوعی در پارک در نظر گرفته شده که نشست انتقال تجربه  صنعتگران و کارآفرینان قدیمی کشور با جوانان بخشی از آن است که امروز میزبان علی اکبر رفوگران موسس کارخانه بیک و از با سابقه ازین صنعتگران کشور با حدود ۷۰ سال سابقه صنعتی بودیم و بسیار مورد توجه کارآفرینان جوان و حاضرین در این نشست قرار گرفت.

وی افزود: هدف از برپایی این جلسات انتقال تجربیات و ایجاد فضای اشتراکی برای جوانانی است که بتازگی در پارک کارشان را شروع کرده اند.

وی ابراز امیدواری کرد: جلسات و نشست های بیشتری برای کارآفرین  جوان با حضور  کارآفرینان و صنعتگران موفق کشور برگزار کنیم.

 

56

2333

322

7776

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز