اگر هنر بتواند درخشان شود جامعه درخشان می‌شود

۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۰۹:۵۷:۳۴
کد خبر: ۱۳۱۷۴۸۹
اگر هنر بتواند درخشان شود جامعه درخشان می‌شود
شهردار ملارد محمد بهمنی خبر داد: شهرداری ملارد با رویکرد ارتقای جایگاه هنر انقلاب اسلامی، ضمن بسترسازی و ایجاد فضای مناسب از فعالین عرصه های مختلف هنری در زمینه حفظ و نشر ارزشهای والای انقلاب اسلامی حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ همزمان با سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی ، شهردار ملارد اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هنرمندان متخصص و متعهدی همچون شهید آوینی پا به عرصه هنر و ادبیات کشور گذاشته و آثار بدیع و خلاقانه‌ای را در حوزه هنر خلق کرده و سبک جدیدی از هنر را ارائه کردند که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شدند.

محمد بهمنی با تاکید بر ضرورت تبیین شخصیتی و دیدگاهی هنرشناختی شهید آوینی در این ایام و زمینه سازی حضور هوشمندانه تمامی هنرمندان متعهد و انقلابی در تمامی عرصه‌ها، افزود: نگاه ما نباید مناسبتی باشد و در کل ایام سال باید دغدغه هنر انقلاب اسلامی را داشته باشیم چرا که همه نسبت به انقلاب اسلامی و شهدا باید ادای دین کنیم.

سکاندار شهرداری ملارد در ادامه متذکر شد: .انقلاب اسلامی ایران یکی از مهمترین انقلاب‌های مردمی یک قرن اخیرجهان است که با حمایت مردم و بر اساس ارزش‌های دینی و اسلامی ایجاد و در پهنه گیتی بعنوان یگانه جنبش دینی و مردمی  معرفی شد؛ قدر مسلم استمرار این قبیل حرکت‌های انقلابی به نهادسازی و سازماندهی زیرساختهایی که فرهنگ و هنر بخش لاینفک آن قلمداد می شوند، نیاز دارند.

وی عنوان کرد: هنر انقلاب دارای خصوصیاتی چون هوشیاری، حرکت، مبارزه با ظلم و پایبندی به اصول دینی و ارزشهای اسلامی است فلذا تمام کارها ، آثار و هنرهایی  که دارای این صفات باشند، هنر انقلاب قلمداد می شوند.

بهمنی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری ملارد به مناسبت این هفته اهتمام ویژه‌ای داشته و با نصب بنر و فضاسازی شهری متناسب ، رنگ و بوی شهر را فراخور با هفته هنر انقلاب اسلامی زینت داده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز