۴ کارمند پلیس ساختمانی شهرداری ملارد دستگیر شدند

۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۸:۰۲
کد خبر: ۱۳۹۴۱۳۷
۴ کارمند پلیس ساختمانی شهرداری ملارد دستگیر شدند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد از دستگیری ۴ کارمند پلیس ساختمانی شهرداری ملارد به اتهام اخذ رشوه خبر داد و گفت: از متهمان اموال نامشروع شامل طلا و غیره کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهدی جهانشیری با تأکید بر مبارزه با فساد اداری و مالی در نهادها و ادارات اظهار داشت: چهار کارمند پلیس ساختمان شهرداری ملارد به اتهام فساد مالی و اخذ رشوه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از متهمان اموال نامشروع شامل طلا و غیره کشف شده است افزود: متأسفانه عدم نظارت بر پلیس ساختمانی توسط شهرداری و برخی دست‌های پشت پرده منجر به زد و بند در ساخت ‌و سازهای غیرمجاز در ملارد شده است.

دادستان ملارد با بیان اینکه دستگیری‌ها در این حوزه ادامه خواهد داشت گفت: برخی افراد از گذشته درس عبرت نمی‌گیرند و خود را گرفتار فساد مالی می‌کنند که نهادهای امنیتی و قضایی در این حوزه هوشیارانه عمل و قطعاً فساد را ریشه‌کن خواهند کرد.

جهانشیری در پایان با هشدار به مدیریت شهری ملارد خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری باید به تمامی فعالیت‌های عوامل زیر مجموعه خود نظارت دقیق داشته باشند تا چنین اتفاقاتی در مجموعه شهرداری رخ ندهد.

 

نظر شما