فرماندار ویژه شهرستان ری:

حمایت آیت الله ری شهری از مسئولین ری؛ منشا برکت است

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۵:۵۴
کد خبر: ۶۹۵۲۸۳
حمایت آیت الله ری شهری از مسئولین ری؛ منشا برکت است
فرماندار ویژه شهرستان ری در دیدار با آیت الله ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: حمایت های آیت الله ری شهری از دولت و مسئولین شهرستان ری، منشا خیر و برکت فراوان بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان، در دیدار نوروزی مدیران شهرستان ری با آیت الله ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، پیشرفت شهرستان ری را مرهون وحدت و همدلی همه مدیران و خدمتگزاران آن توصیف کرد و گفت: به فضل الهی سال گذشته در سایه همدلی و وحدت مسئولین لشگری و کشوری شهرستان ری، با کمترین دغدغه و مشکل پایان یافت و همه نهادها در خدمتگزاری به مردم تمام توان خویش را به کار بردند.

 وی با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است، اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال به نام حمایت از تولید ملی، وظیفه مسئولین و مدیران بیش از گذشته سخت می شود، زیرا که برای حمایت از تولید ایرانی، باید زمینه های لازم برای ارتقای کیفیت آن را فراهم کرد و بالا بردن کیفیت نیز در گرو بهبود وضعیت اقتصادی مردم است.

 نماینده عالی دولت در شهرستان ری تصریح کرد: همه این وظیفه را داریم تا فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را ترویج و تقویت کنیم و زمینه اقبال به تولید محصولات داخلی را فراهم آوریم.

جمالی پور با اشاره به نقشه های دشمن برای سنگ اندازی در راه موفقیت جمهوری اسلامی ایران، گفت: نقش علما و روحانیون در حمایت از دولت، بسیار پر رنگ است و دولت به پشتوانه این حمایت و همچنین حمایت مردم، خواهد توانست با اقتدار بیشتر و تدبیر بهتر، در پیشبرد اهداف مقدس نظام برنامه ریزی کند.

 

نظر شما