اولین دفتر پیشخوان دولت در قمصر افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۳:۳۳:۲۱
کد خبر: ۷۷۵۵۹۱
اولین دفتر پیشخوان دولت در قمصر افتتاح شد
اولین دفتر پیشخوان دولتی در زمینه خدمات هویتی در روستای قمصر با حضور دهیار و اعضای شورای اسلامی و اهالی محترم روستا افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر در مراسم افتتاح دفتر پیشخوان گفت: در راستای اصل 44 قانون اساسی به واگذاری خدمات دولتی به بخش خصوصی یکی از کارهای ثبت احوال تشکیل دفاتر پیشخوان هویتی بود.

دهیار قمصر بابیان اینکه این دفتر می تواند کل جمعیت روستای قمصر و روستاهای اطراف را تحت پوشش قرار دهد گفت: در این مرکز تعویض کارت شناسایی ملی، اخذ در خواست کارت شناسایی ملی المثنی ،صدور گواهی وفات، شماره ملی، اخذ درخواست تعویض شناسنامه مستعمل، اخذ در خواست شناسنامه المثنی ودر صورت ابلاغ اخذ در خواست کارت هوشمند ملی اقدام نماید.

آقاخانی افزود: این دفاتر سالانه مورد ارزیابی قرار می گیرند وباید شئونات اسلامی، اداری و تکریم ارباب رجوع را حفظ کنند و در حفاظت وحراست از اسناد و مدارک تحویلی اموال مورد استفاده دقت کنند و خدمات خود را در چهار چوب قانون انجام دهند.

وی افزود: دایر شدن خدمات ثبت احوال در دفاتر پیشخوان خدمتی بزرگ به مردم است که می توانند به راحتی کارههای خدمات هویتی خود را انجام دهند. ارائه خدمات ثبت احوال دردفاتر پیشخوان دولت در واقع تسهیل درکار مردم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز