بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردارنسیم شهر از پروژه های عمرانی شهرداری

۱۳۹۸/۰۸/۰۹ - ۰۸:۰۱:۲۷
کد خبر: ۹۱۸۰۵۴
بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردارنسیم شهر از پروژه های عمرانی شهرداری
اعضای شورای اسلامی شهر و شهردارنسیم شهر از پروژه های عمرانی شهرداری بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ به منظور پیگیری و نظارت بر روند اجرایی پروژه ‌ها با حضور موسی رضازاده  رئیس شورا و  دیگر اعضای شورای اسلامی شهر ،آقایان حسینعلی بابایی و حسن زارعی به همراه عباس شوندی شهردار نسیم شهر،از برخی پروژه های عمرانی   در حال اجرای حوزه معاونت امور زیر بنایی و ترافیک شهرداری از قبیل: پروژه فاز دوم بوستان بزرگ نهج البلاغه در محله حصارک پایین و پروژه فاز اول بوستان جنگلی نبوت واقع در حاشیه بلوار کشاورز  بازدید و نحوه اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت .

رضازاده در این بازدید گفت : مجموعه شورا اسلامی شهرو شهرداری به دنبال ایجاد رفاه و آسایش شهروندان هستند و هدف ما این است تا با تلاش، حضور مستمر و پیگیری های مداوم پروژه هایی که در پیشرفت و آبادانی شهر نقش مهمی ایفا می کنند در کوتاه ترین زمان افتتاح و به بهره برداری برسند .

وی در حاشیه  این بازدید تاکید کرد  : در اجرای پروژه ها رعایت کیفیت خیلی برای ما اهمیت دارد و امیدوارم پروژه های شهری هر چه سریع تر به بهره برداری برسد تا امکان استفاده شهروندان عزیز از خدمات شورا و شهرداری فراهم گردد .

رئیس شورای اسلامی شهر  با بیان اینکه تداوم بازدیدها می تواند انگیزه مدیران را در راستای خدمت رسانی بهینه به عموم شهروندان گرامی ارتقا بخشد،افزود  : شورا و شهرداری به دنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه مناطق شهری هستند و با توجه به اینکه انتظارات شهروندان از شورا و شهرداری زیاد است باید همسو با مطالبات مردم حرکت خود را شتاب ببخشیم .

در ادامه این بازدید شهردار نسیم شهر با اشاره به حضور مستمر و پیگیری پروژهای سطح شهر اظهار داشت: با برنامه ریزی های بعمل آمده و طبق زمانبندی انجام شده  در نظر داریم در دهه فجر امسال اکثر پروژه ها از جمله فاز اول پروژه بوستان جنگلی نبوت و فاز دوم بوستان نهج البلاغه را به بهره برداری برسانیم.

عباس شوندی اشراف بر طرح های عمرانی سطح شهر و نحوه اجرای هر یک را یکی از اهداف بازدیدهای میدانی عنوان و تصریح کرد: شهرداری نسیم شهر با پشتیبانی و حمایت شورای اسلامی شهر تمامی پروژه های عمرانی و خدماتی  در حال اجرای سطح شهر را با سرعت پیش خواهد برد که در تمامی نقاط شهر پروژه تعریف شده است.

 

نظر شما