در دهمین روز از دهه فجر؛

پیشکسوتان عرصه فناوری و نوآوری پارک فناوری پردیس معرفی و تقدیر شدند

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۹:۰۲:۰۷
کد خبر: ۹۶۲۵۲۹
پیشکسوتان عرصه فناوری و نوآوری پارک فناوری پردیس معرفی و تقدیر شدند
در جریان هشتمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس از 4 فناور برترِ شاغل در شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ عصر روز گذشته هشتمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس با حضور  «مهدی صفاری‌نیا» رئیس پارک، «اکبر ترکان» مشاور عالی رییس جمهور، «سعیدسهراب پور» مشاور رییس بنیاد ملی نخبگان، «ابراهیم حاج ابراهیمی» رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین توسعه علم و فناوری ایرانیان و جمعی از مدیران عامل و کارکنان شرکت‌های عضو پارک برگزار شد.

در این مراسم  از «محمدرضا کمپانی» مدیرعامل شرکت «الکترونیک برتر»، «مرتضی خیرآبادی» مدیر عامل شرکت «هما فارمد» و «احمد نیک روش» مدیر عامل شرکت «توان پژوهان فناور پاسارگاد» به عنوان پیشکسوت عرصه فناوری پارک معرفی شدند و از آنان تقدیر به عمل آمد.

همچنین این مراسم همراه با برنامه های متنوعی بمناسبت دهه فجر بود که یازدهمین دوره مسابقات ورزشی پارک فناوری پردیس، چندی پیش به مناسبت دهه فجر و در سه رشته «فوتبال دستی»، «تنیس روی میز» و «دارت» برگزار شد و اهدای جوایز به برندگان این مسابقات داده شد.

معرفی فناوران برتر شرکت‌های عضو و اهدای جوایز به آنها، بخش بعدی این مراسم بود. این رویداد برای نخستین بار در هشتمین آیین تقدیر از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس، اجرا شد. هشتمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس با معرفی و تقدیر از پیشکسوتان و گرفتن عکس یادگاری به پایان رسید.

گفتنی است «مینا سعیدی حیدری»،‌ «وحید حاجی پور»، «سعید آزادی» و «حسن مختاریان» فناورانی بودند که به عنوان فناور برتر پارک شناخته شده و از آنها تقدیر شد.

بنا براین گزارش «مینا سعیدی حیدری»مدیر فنی شرکت «پیشگامان آژینه دانش»، فارغ‌التحصیل دکتری رشته مهندسی مواد از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران، دارای 61 مقالهISI، علمی پژوهشی و کنفرانسی و 1 کتاب، مؤثر در تولید و توسعه 4 محصول دانشی و دارای 2 اختراع، عضو باشگاه پژوهشگران دانشجو و انجمن بین‌المللی مخترعین آسیا و برگزیده هفتمین و هشتمین جشنواره ملی حرمت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اولین متخصص برگزیده‌ای بود که طی این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش برنا، پس از معرفی تعدادی از متخصصان توسط شرکت‌ها و بررسی سابقه علمی و فناوری و دستاوردهای نوآورانه ایشان توسط اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس، چهار نفر به عنوان فناور برتر انتخاب شدند.

گفتنی است در پایان این مراسم از مادر دکتر خیرآبادی که مادر دو شهید انقلاب هستند به مناسبت ایام دهه فجر و در آستانه گرامیداشت روز مادر تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز