کشف ۱۷ فقره سرقت در گرمه

۱۴۰۲/۰۱/۰۷ - ۱۴:۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۴۵۳۳۵۱
کشف ۱۷ فقره سرقت در گرمه
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری 2 نفر سارق سابقه دار و کشف 17 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سرگردعلی اصغر غلامزاده با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان در پی گشت زنی های هدفمند، به یک دستگاه خودروی پراید در محور "میامی- گرمه" مشکوک و بعد از مدت کوتاهی خودرو را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو مقداری مواد مخدر صنعتی و تعدادی اموال مشکوک به سرقت کشف شد، افزود: راننده به همراه سرنشین خودرو برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان با حضور در کلانتری به 17 فقره سرقت در شهرستان های گرمه و جاجرم اعتراف کردند.

سرگرد غلامزاده با بیان اینکه ماموران با هماهنگی های به عمل آمده، از مخفیگاه متهمان بازرسی کردند، گفت: در بازرسی صورت گرفته از این مکان مقدار قابل توجهی آهن الات، تعدادی گوشی موبایل، پیک نیک، سنگ فرز ، مینی فرز، انواع لامپ ، انواع شیرالات ، میله گرد ، درب و پنجره اهنی ، یک رول فنس،سیم خاردار، جعبه و کیف ابزار، دو دستگاه دوچرخه ، لوله داربست ،قیفی بلندگوی مسجد،انواع اسپیکر و باند،سماور،تزازوی دیجیتال،فرغون،بشکه،و ... کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمه با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: در روند رسیدگی به این پرونده 17 نفر مالباخته نیز شناسایی و اموالشان به آنها تحویل داده شد.

سرگرد غلامزاده از شهروندان خواست تا در ضمن همکاری مستمر با پلیس در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز