رییس خانه جوان اهواز خبر داد:

بهره برداری از کارگاه تولیدی و نمایشگاه صنایع دستی و البسه محلی سمن های جوان اهواز/ایجاد فرصت اشتغال ۳۰ نفر +ببینید

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۹:۱۹:۵۴
کد خبر: ۱۰۹۳۷۶۳
بهره برداری از کارگاه تولیدی و نمایشگاه صنایع دستی و البسه محلی سمن های جوان اهواز/ایجاد فرصت اشتغال ۳۰ نفر +ببینید
رییس خانه جوان اهواز از افتتاح گارگاه تولیدی صنایع دستی و البسه محلی و نمایشگاه دستاورد های سازمان های مردم نهاد در اهواز خبر داد.

بهروز امیری عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار برنا از اهواز، اظهار کرد: ظهر امروز با حضور مهرداد صفر احمدی معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، کارگاه تولیدی صنایع دستی و البسه محلی و نمایشگاه دستاوردهای سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه اجتماعی، کارآفرینی و اشتغال به همت تعدادی از موسسات مردم نهاد در خانه جوان شهرستان اهواز افتتاح شد.

او با بیان اینکه میزان اشتغال زایی این طرح  به صورت مستقیم و غیر مستقیم ۳۰  نفر خواهد بود، گفت: هزینه های راه اندازی این کارگاه بالغ بر ۱۳۰ میلیون تومان بوده که این مبلغ با همت سازمان های مردم نهاد تامین شده است.

رییس خانه جوان اهواز افزود: خانه جوان شهرستان اهواز با همکاری و مشارکت انجمن روزنه امید جوان، موسسه آینده سازان فردای جنوب و کانون هموند متولی این طرح هستند.

او در خصوص افتتاح نمایشگاه در کنار بهره برداری از این طرح بیان کرد: بیش از ۱۰ سازمان مردم نهاد فعال در حوزه اجتماعی و اشتغال در این نمایشگاه شرکت دارند.

رییس خانه جوان اهواز در پایان اضافه کرد: این نمایشگاه دایمی خواهد بود و تمامی سازمان های مردم نهاد فعال می توانند از ظرفیت آن بهرمند شوند.

نظر شما