سرپرست اداره کل مدیریت بحران خوزستان خبر داد:

برگزاری مانور محدودیت مصرف برق در چهار شهر خوزستان

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۰۵:۵۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۷۴۵۴۸
برگزاری مانور محدودیت مصرف برق در چهار شهر خوزستان
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان از برگزاری مانور محدودیت مصارف برق در دستگاه های اجرایی چهار شهرستان اهواز، کارون، باوی و حمیدیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، شهاب صدیقی شامگاه سه‌شنبه 14 اردیبهشت ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به مکاتبه های شرکت های توزیع نیروی برق و توانیر در خصوص تعیین سهمیه انرژی و اعمال محدودیت در مصارف برق دستگاه های اجرایی با هدف شروع اقدام های عملی اصلاح الگوی مصرف، مانور محدودیت مصارف برق در دستگاه های اجرایی روز چهار شنبه 15 اردیبهشت ماه جاری در چهار شهرستان اهواز، کارون، باوی و حمیدیه برگزار خواهد شد.

او گفت: بر همین اساس کاهش ۵۰ درصدی بار مصرفی از ساعت ۱۱ تا ۱۳:۳۰ و کاهش ۹۰ درصدی بار مصرفی از ساعت ۱۳:۳۰ به بعد با نظارت استانداری خوزستان در تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان های مذکور اعمال خواهد شد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان افزود: میزان کاهش مصرف برق دستگاه‌ها نیز توسط شرکت توزیع نیروی برق اهواز پایش و نتیجه به مسوولان مرتبط استان اعلام می شود.

صدیقی در پایان با اعلام ابلاغ مکتوب این موضوع به فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی مرتبط استان، تصریح کرد: این مانور موجب ایجاد آمادگی بیشتر برای کاهش میزان مصرف، مدیریت سهمیه انرژی، ایجاد فرهنگ بهینه مصرف و آماده به کار نمودن مولدها و تجهیزات اضطراری دستگاه ها برای استفاده در مواقع مورد نیاز به ویژه با توجه به کاهش چشمگیر میزان بارش استان در سال آبی جاری، می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز