ساخت و راه اندازی سیستم جدید تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان شهدای ایذه

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۴۷:۴۸
کد خبر: ۵۹۱۷۹۵
ساخت و راه اندازی سیستم جدید تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان شهدای ایذه
مدیر شبکه بهداشت ودرمان ایذه از ساخت و راه اندازی سیستم جدید تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان شهدای ایذه خبر داد.

مازیار حسن زاده کیانی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: در راستای تکمیل  پروژهای زیرساختی در بیمارستان شهدای ایذه با همت مهندسان، تکنسین ها و کارشناسان بهداشت محیط و با نظارت اداره محیط  زیست ایذه سیستم جدید تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان شهدا، تجهیز و راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه سلامت مردم همیشه در اولویت برنامه های شبکه بهداشت و درمان ایذه بوده است، اضافه کرد: سیستم قدیم تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان شهدای ایذه، همواره یکی از معضلات زیست محیطی و جز دغدغه های اصلی ما بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه اعتبار راه اندازی این پروژه را بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان دانست و اظهار کرد: سیستم جدید توسط پرسنل بهداشت محیط بیمارستان شهدا و مرکز  بهداشت ایذه طراحی شده است.

حسن زاده کیانی افزود: سیستم قبلی این تصفیه خانه از نوع  قدیمی بود و از معایب آن می توان به میزان  هوادهی پایین اشاره کرد.

وی راه اندازی این تصفیه خانه را اقدام مهمی در راستای طرح تحول سلامت انجام دانستند و از زحمات ریاست و مدیرداخلی بیمارستان، ناظر عمرانی تاسیسات ، مهندسین و تکنسین های تاسیسات بیمارستان شهداء، خدمات، بهداشت محیط و کلیه کسانی که در راه اندازی این سیستم نهایت همکاری را داشتند تشکر و قدرانی کرد.

خبرنگار : فیروز بیگلری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز