اطلاعیه استانداری خوزستان؛

تغییر ساعت کاری ادارات دولتی و غیر دولتی خوزستان اعلام شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۰:۳۳:۰۱
کد خبر: ۷۱۲۵۳۰
تغییر ساعت کاری ادارات دولتی و غیر دولتی خوزستان اعلام شد
استانداری خوزستان طی اطلاعیه ایی، تغییر ساعات کار ادارات دولتی و غیر دولتی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، در این اطلاعیه خطاب به سازمان ها، ادارات کل، شرکت ها، موسسات دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، موسسات عمومی غیر دولتی، شهرداری ها و موسسات آموزشی آمده است: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و بروز گرمای شدید در استان و به منظور جلوگیری از قطعی احتمالی برق و رعایت حال شهروندان به این وسیله تغییر ساعات کار از تاریخ 97/3/19 لغایت 97/6/15 به شرح ذیل اعلام می گردد:

بر این اساس، ساعات کاری در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود. ساعات کار بیمارستان ها، مراکز درمانی، خدماتی، امداد رسانی و آتش نشانی نیز به روال سابق است ضمن آنکه دانشگاه ها و مراکز آموزشی در ایام تابستان دایر نخواهند بود.

در این اطلاعیه استانداری خوزستان تاکید کرده است: مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرفه جویی در مصرف برق نظارت داشته باشند و در صورت گزارش عدم رعایت صرفه جویی با دستگاه متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

 همچنین شرکت های توزیع نیروی برق استان و اهواز به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق توسط ادارات و سازمان ها در دوره زمانی یاد شده گروه‌ها را تشکیل دهند و نتیجه را در هر ۱۵ روز به استانداری گزارش دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز