رقابت "سیاسرانی" مقابل فایتر مشهور مراکشی در وان چمپیونشیپ/کار دشوار مبارز ایرانی

۱۴۰۲/۰۳/۰۳ - ۱۳:۲۱:۰۲
کد خبر: ۱۴۷۷۴۵۵
رقابت سیاسرانی مقابل فایتر مشهور مراکشی در وان چمپیونشیپ/کار دشوار مبارز ایرانی
محمد سیاسرانی جمعه هفته جاری به مصاف محمد بوتاسا مراکشی در سری پیکارهای مبارزات جمعه سازمان وان چمپیونشیپ می‎رود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمد سیاسرانی مبارز 20 ساله ایرانی برای دومین مبارزه خود در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی "مبارزات جمعه" سازمان وان چمپیونشیپ، جمعه هفته جاری به مصاف محمد بوتاسا 23 ساله مراکشی خواهد رفت.

سیاسرانی در اولین بازی خود این پیکارها مقابل "پی کی سانچای" تایلندی پس از سه راند مبارزه به پیروزی دست یافت. این در حالی است که "بوتاسا" با تصمیم متفق القول داوران، مقابل "سیتیچای سیتسونگ" شکست خورد.

مبارز مراکشی کار خود در مسابقات قهرمانی سازمان وان چمپیونشیپ، با یک پیروزی مقابل "داویت کریا" گرجستانی آغاز کرده بود و نشان داد که چرا او یکی از بهترین ستاره‌های در حال ظهور کیک بوکسینگ است.

در زیر چهار دلیل برای برتری احتمالی دو مبارز مقابل یکدیگر آمده است:

1. قامت بلند بوتاسا نسبت به حریف ایرانی

بوتاسا با 189 سانتی متر قد، 11 سانتی متر از همتای ایرانی خود بلندتر است. این مراکشی می‌خواهد از مزیت قد خود برای کنترل مسابقه به نفع خود استفاده کند. اندام بلند بوتاسا به این معنی است که او می‎تواند در مبارزه با سیاسرانی دست بالاتر را داشته باشد

2. ضد حملات سریع سیاسرانی

سیاسرانی در اولین مبارزه خود در مسابقات قهرمانی ONE، "پی کی سانچای" را شکست داد. برد شگفت‌انگیز مبارز ایرانی مقابل این بازیکن باتجربه‌تر 29 ساله که در بیش از 150 مبارزه شرکت کرده است، نشان داد که سیاسرانی دارای مهارت‌های ضربه‌ای و ویژگی‌های ذهنی مورد نیاز است. سیاسرانی در مقابل "آواتار" با استراتژی ضدحمله، گرفتن و ضربه زدن، حریف خود را شکست داد. اگر سیاسرانی بتواند استراتژی مشابهی را به کار گیرد، به طور موثر دفاع کند و به همان اندازه که در مبارزه با "آواتار" در ضد حملات قوی بود، این بار هم چنین کاری را انجام بدهد، او می‌تواند یک پیروزی دیگر را جشن بگیرد.

3. تجربه بالای بوتاسا

علیرغم اینکه سیاسرانی در مبارزات بیشتری شرکت کرده است؛ اما بوتاسا تجربه بیشتری در مبارزه دارد. او قبل از پیوستن به سازمان وان چمپیونشیپ؛ ک قهرمان شکست ناپذیر در سازمان Enfusion بود. این مبارز مراکشی دارای رکورد 15 برد و یک باخت در موی تای و کیک بوکسینگ است. در شرایطی که سیاسرانی 19 برد و 9 باخت را در کارنامه دارد.

4. شرایط روحی بهتر سیاسرانی

وضعیت روحی مناسب، می‌تواند کلیدی برای برتری باشد که در بین این دو، سیاسرانی مردی است که در فرم بهتری قرار دارد. بوتاسا ممکن است در مجموع رکورد بهتری داشته باشد، اما آخرین باخت او - البته به حریف باتجربه تر و دشوارتر - ممکن است اعتماد به نفس او را کاهش داده باشد. در همین حال، سیاسرانی در اولین مبارزه خود در ورزشگاه بوکس لومپینی به پیروزی بزرگی دست یافت.

«مبارزات جمعه» سازمان وان چمپیونشیپ ONE Friday Fights مجموعه‌ای از رویدادهای هنرهای رزمی ترکیبی است که هر جمعه ساعت 16 به وقت ایران در ورزشگاه بوکس لومپینی بانکوک تایلند برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز