قیمت دیزل ژنراتور کامینز و انواع برندهای مطرح

۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۱۳:۳۸:۰۳
کد خبر: ۱۳۲۵۴۷۶
قیمت دیزل ژنراتور کامینز و انواع برندهای مطرح
دیزل ژنراتور یک نوع مولد برق است که برای تولید برق اضطراری در مکان‌های مختلف مانند بیمارستان‌ها، مراکز نظامی، مناطق دور افتاده و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

دیزل ژنراتور یک نوع مولد برق است که برای تولید برق اضطراری در مکان‌های مختلف مانند بیمارستان‌ها، مراکز نظامی، مناطق دور افتاده و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. دیزل‌های ژنراتور کامینز جزء پرقدرت‌ترین و باکیفیت‌ترین نوع این دستگاه به شمار می‌رود و استفاده از آن مزایای بسیار زیادی دارد. تولید سر و صدای کم، مصرف پایین سوخت، طراحی ظاهری مناسب و امکان دسترسی راحت به قطعات یدکی آن در زمان تعمیر، کیفیت بالا، کارکرد بدون لرزش و یکنواخت، سازگاری با شرایط آب و هوایی و کمک به کاهش آلودگی محیط ویژگی‌هایی هستند که این دستگاه را به یکی از پرفروش‌ترین و کارآمدترین ژنراتورهای دیزلی در سطح جهان تبدیل کرده‌ است. در این مقاله قصد داریم درباره نمایندگی، نحوه خرید، عوامل موثر در قیمت، مشخصات فنی و برندهای معروف دیزل ژنراتور وولو صحبت کنیم.

نمایندگی دیزل ژنراتور کامینز

شرکت کارا سهند به عنوان نمایندگی رسمی دیزل ژنراتور کامینز در ایران در زمینه واردات، فروش و تامین‌ قطعات دیزل ژنراتورهای کامینز در مدل‌ها، توان‌های متنوع و سرویس دوره‌ای مدل‌های مختلف این دستگاه فعالیت دارد و با بهره‌‌گیری از افراد متخصص و با تجربه نصب و راه‌اندازی این دستگاه را با بهترین کیفیت انجام می‌دهند. نمایندگی‌ها موظف هستند که تمام محصولات خود را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه دهند.

خرید دیزل ژنراتور

مسئولان واحدهای فنی پروژه‌ها در زمان خرید دیزل ژنراتور از نمایندگی فروش این دستگاه برای تامین برق تاسیسات باید به چند نکته مهم توجه داشته باشند. عدم توجه به این نکات و خرید یک دیزل ژنراتور نامناسب باعث می‌شود که خسارت‌های جبران پاپذیری به پروژه وارد شود و با خرید دستگاه مناسب، مرغوب و باکیفیت در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد شد. توجه به قدرت موتور، تعداد و حجم سیلندرهای دستگاه و حداکثر قدرت موتور، داشتن گارانتی و ضمانت نامه، داشتن نماد اعتماد الکترونیک برای سایت نمایندگی به همراه ارائه خدمات پس از فروش و راه‌اندازی دستگاه نکاتی هستند که حتما در زمان خرید باید رعایت شوند. قبل از خرید بهتر است که کاربردهای ژنراتور دیزلی مورد نیاز خود را مشخص کرده و مطابق با نیازهای خود خرید کنید. اگر بودجه و سرمایه کافی برای خرید دستگاه مورد نظر خود را نداشتید، ژنراتورهای دیزل کارکرده یا استوک باکیفیت و سالم نیز پیشنهاد می‌شود‌.

قیمت دیزل ژنراتور کامینز

 قیمت دیزل ژنراتور کامینز به عوامل متعددی مانند مشخصات فنی، برند تولیدکننده، توان دستگاه، میزان مصرف، نوع موتور دیزلی، کوپل دستگاه، نوسانات قیمت ارز، گشتاور موتور، گارانتی، خدمات پس از فروش و غیره بستگی دارد. این دستگاه در مدل‌های متنوعی طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. نحوه طراحی، روند تولید و نوع قطعات به کار رفته در مدل‌های مختلف متفاوت است. به همین دلیل با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. دستگاه‌هایی که موتور پرقدرت‌تری دارند به دلیل کارایی و بازدهی بالاتر با قیمت گران‌تری به فروش می‌رسند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که گران بودن یک دستگاه دلیلی بر مناسب بودن آن نیست. هر یک از مدل‌های دیزل ژنراتور کاربردهای خاص خود را دارند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که قبل از خرید با مطالعه کاتالوگ و آشنایی کامل با ویژگی‌های هر مدل با توجه به نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کنید.

کاتالوگ دیزل ژنراتور کامینز

کاتالوگ دیزل ژنراتور کامینز برای آگاهی خریداران از ویژگی‌ها، خصوصیات و قیمت دیزل ژنراتورهای مختلف این دستگاه در سایت‌های نمایندگی‌های رسمی منتشر می‌شود. مشتری با دانلود و مطالعه کاتالوگ به خوبی می‌تواند با ویژگی‌های مدل‌های مختلف ژنراتورهای دیزلی کامینز آشنا شود و با آگاهی کامل برای خرید مدل مورد نظر اقدام کند.

برندهای دیزل ژنراتور

در این بخش از مقاله دو شرکت معروف که در زمینه طراحی، تولید و عرضه دیزل ژنراتور مشغول فعالیت هستند، معرفی می‌شوند. این برندها عبارتند از:

دیزل ژنراتور ولوو

یکی از شرکت‌های سوئدی به نام شرکت ولوو که در سال 1919 تاسیس شد، با تولید دیزل ژنراتور ولوو با بازه قدرت KVA 10 تا KVA 3000 به یکی از برندهای مطرح و برتر جهان تبدیل شده است. این شرکت در سراسر جهان 6000 نمایندگی فعال دارد. دیزل ژنراتور ولوو بیشتر در صنایع مختلف کوچک و بزرگ و ساختمان‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیزل ژنراتور پرکینز

 شرکت پرکینز به عنوان یک شرکت معتبر انگلیسی فعالیت خود را از صد سال پیش آغاز کرد و با تولید دیزل ژنراتور پرکینز به عنوان اولین موتور دیزل با دور بالا به شهرت جهانی دست پیدا کرد. قدرت مدل‌های مختلف دیزل ژنراتور پرکینز بین KVA 10 تا KVA 2000 است. از مهترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به عدم ایجاد سر و صدا هنگام کارکرد اشاره کرد.

مشخصات فنی دیزل ژنراتور کامینز

یکی از نکات بسیار مهم در زمان خرید هر دستگاهی از جمله ژنراتورهای دیزلی کامینز توجه به مشخصات فنی دستگاه است. مشخصات فنی ژنراتورهای دیزلی شامل مشخصات موتور، دینام، کنترل پنل، کانوپی یا گیرنده صدا، برند تولید کننده دستگاه و قطعات آن است. موتور دیزل از بخش‌های بسیار مهم این دستگاه است و کیفیت آن روی عملکرد و قدرت آن به شدت تاثیرگذار است. دینام ژنراتورهای دیزلی کامینز دارای چهار سیم، سه فاز و 60 هرتز فرکانس هستند. دینام محافظ صفحه دارد و مایعات به داخل آن نفوذ پیدا نمی‌کند. کنترل پنل نیز به عنوان یکی از بخش‌های فنی ظاهری این دستگاه روی ژنراتور نصب می‌شود و با روشن شدن ژنراتور به طور خودکار اطلاعات لازم را نمایش می‌دهد. این بخش دارای لوازم دیجیتال، چراغ، هشدارها و محافظ است. کانوپی یا گیرنده صدا نیز ضد آب است و صدایی کمتر از 75 fb تولید می‌کند. برند و کشور سازنده به عنوان یکی از مهم‌ترین مشخصات فنی دیزل ژنراتورهای کامینز در قیمت و میزان کیفیت این دستگاه موثر است.

معرفی کاراسهند

برای خرید آنلاین برندهای معروف ژنراتورهای دیزلی کامینز با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌توانید به یکی از نمایندگی‌های معتبر فروش این محصولات یعنی شرکت مهندسی کاراسهند با آدرس اینترنتی https://karasahand.com/ مراجعه کنید. شرکت کاراسهند به عنوان یک شرکت مهندسی مشتری مدار و نماینده رسمی ژنراتورهای دیزلی وولو سال‌هاست در زمینه فروش دیزل ژنراتور پرکینز، دیزل ژنراتور ولوو و بادووین در حال ارائه خدمات به مشتریان است و این محصولات را به همراه تست گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می‌کند. این شرکت با مدیریت تضمیمنی مطابق با استانداردهای ISO 9001 و ISO 2000  و با قدرت به سوی اهداف خود پیش می‌رود و همواره در تلاش است که رضایت کامل مشتریان را در اولویت قرار دهد.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز